  • 21. Data: 2018-10-12 20:38:10
    Temat: Re: Rebtel już nie tylko Wrocław
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 12 Oct 2018 15:23:32 +0200, w <ppqp2o$rdg$1@node2.news.atman.pl>, Animka
    <a...@t...nieja.wp.pl> napisał(-a):

    > Stare i niemodne. Nie papugujcie.

    Pierwsza zaczęłaś.

  • 22. Data: 2018-10-12 20:39:09
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 12.10.2018 15:23, Animka pisze:

    > Stare i niemodne. Nie papugujcie.

    Ty pierwsza zaczęłaś świergotać jak Ara.
    Bka.

  • 23. Data: 2018-10-12 22:38:04
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-10-12 o 20:38, r...@k...pl pisze:

    > Pierwsza zaczęłaś.

    Nie w tym sensie jak Wy. Staromodnie odpowiedzieliście.

    --
    animka

  • 24. Data: 2018-10-12 22:39:31
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-10-12 o 20:39, collie pisze:

    > Ty pierwsza zaczęłaś świergotać jak Ara.
    > Bka.

    Zapytałam, bo nie wiem co to ten Rebtel.

    --
    animka

  • 25. Data: 2018-10-13 13:15:40
    Od: h...@g...com

    > Bo w razie np. chęci zadzwonienia za granicę miły głos poinformuje Ciebie, że
    > "naciśnij 1, aby doładowac konto kwotą XXX".
    >
    > Pułapka polega na tym, że po angielsku i niewyraźnie, no i naciskasz to 1 :)

    Nie dam się złapać, bo w domyśle nie znając angielskiego, nie wcisnę 1 :-)

    --
    Heniek

  • 26. Data: 2018-10-13 13:18:08
    Od: h...@g...com

    > Folx był pierwszy.

    Musiał być krótko, bo nie słyszałem.

    P.S. rok, to nie tak krótko, a jednak pierwszy raz słyszę.

    --
    Heniek

  • 27. Data: 2018-10-13 13:58:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Oct 2018 10:39:34 +0200, Liwiusz napisał(a):
    > I bardzo dobrze, właśnie oblałeś sito na ich abonenta - taki jest ich cel :)

    No, ciekawe ... bo chyba to troche za malo do wyzycia.

    > Normalny człowiek - potrzebujący jednego numeru na swoje prywatne użycie
    > - z przyjemnością podepnie kartę, aby mieć darmową usługę.

    A jak mu telefon aktualizacje pociagnie ?

    Sa jeszcze karty debetowe prepaid ?

    J.

  • 28. Data: 2018-10-13 13:59:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 11 Oct 2018 15:58:57 +0200, Akarm napisał(a):
    > Tutaj nie widziałem dotąd informacji, że poza Wrocławiem też można
    > dostać kartę Rebtel. Dopiero dzisiaj dostałem SMS.
    > Kilka tygodni temu Rebtel mnie informował, że na razie karty mogą
    > otrzymać tylko mieszkańcy Wrocławia. Wydawało mi się, że informacja o
    > rozszerzeniu dostępności kart może się przydać tutejszym bywalcom.
    > Jak widać, nie wszystkim...

    Ale co ich ograniczalo do Wroclawia ?

    J.

  • 29. Data: 2018-10-13 14:18:33
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-13 o 13:59, J.F. pisze:

    > Ale co ich ograniczalo do Wroclawia ?

    Też jestem ciekaw.
    No i taka ciekawostka - pewien pies poinformował tutaj, że karty są
    dostępne w całej Polsce, a ToMasz pisze, że na Śląsku jeszcze nie.
    Kto ma rację?
    Ja bym się skłaniał raczej do informacji podanej przez ToMasza, który
    pisze z pozycji praktyka.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 30. Data: 2018-10-15 07:32:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-13 o 13:58, J.F. pisze:

    > No, ciekawe ... bo chyba to troche za malo do wyzycia.

    > A jak mu telefon aktualizacje pociagnie ?

    Domyślnie nie pociągnie przez sieć gsm.

    > Sa jeszcze karty debetowe prepaid ?

    Są takie, że poniżej stanu konta nie zejdziesz.

    --
    Liwiusz