  • 61. Data: 2019-09-11 10:00:05
    Temat: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Queequeg,

    Wednesday, September 11, 2019, 3:01:23 AM, you wrote:

    > Nawet pozniej. Moj pierwszy pecet to bylo 286. W roku 1996.

    W 1990 pracowałem już na 386DX20 z 8 MB RAM.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 62. Data: 2019-09-11 10:00:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Queequeg,

    Wednesday, September 11, 2019, 3:05:02 AM, you wrote:

    > Nie mam porownania (nigdy nie mialem Amigi), ale pisanie w qbasicu na
    > blaszaku nie bylo dla mnie specjalnie trudniejsze, niz na Spectrumie
    > i Atari. To basic i to basic, tylko dialekt inny :)

    Na blaszaku był pełny BASIC a nie okrojony dialekt.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 63. Data: 2019-09-11 10:02:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello heby,

    Wednesday, September 11, 2019, 7:10:48 AM, you wrote:

    [...]

    > Blaszak w zględem spectruma oferował co najwyżej pojemnośc dyskową.

    Straszliwe bzdury opowiadasz.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 64. Data: 2019-09-11 11:42:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..

    >W 1990 pracowałem już na 386DX20 z 8 MB RAM.

    Ale 286 byly jeszcze w sprzedazy ?

    No i te 386 drogie bylo. Poterm 486 bylo drogie, potem 8MB bylo drogie
    :-)

    J.

  • 65. Data: 2019-09-11 11:45:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Nawet pozniej. Moj pierwszy pecet to bylo 286. W roku 1996.

    Ale to chyba jakis kilkuletni uzywany.
    Win95 na 286 dzialalo ?

    J.

  • 66. Data: 2019-09-11 12:45:14
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 11 Sep 2019 11:45:19 +0200, J.F. wrote:

    > Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...

    > Ale to chyba jakis kilkuletni uzywany.
    > Win95 na 286 dzialalo ?

    Nie, m.in. dlatego że tryb chroniony na 286 był nieco osobliwy. Ale nawet
    gdyby - to nie byłoby "działanie", tylko mordęga. Na swoim 486DX2
    zrobiłem upgrade z Win 3.1 do Win 95. Bardzo szybko mi przeszło i
    radośnie wróciłem do Win 3.1.

    Mateusz

  • 67. Data: 2019-09-11 12:55:26
    Od: cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 11/09/2019 10:45, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Queequeg"  napisał w wiadomości grup
    ust.no1...

    > Ale to chyba jakis kilkuletni uzywany.
    > Win95 na 286 dzialalo ?

    Nie, win95 wymagał 386

  • 68. Data: 2019-09-11 13:02:47
    Od: cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 10/09/2019 22:23, Queequeg wrote:

    > Kiedys mialem modem, Bayes bodajze, podpinany do portu szeregowego z
    > jednej a do radia z drugiej strony, i nawet dalo sie uzywac przez niego
    > radiowego BBSa.

    Baycom

  • 69. Data: 2019-09-11 13:05:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    .
    On Wed, 11 Sep 2019 11:45:19 +0200, J.F. wrote:

    >Nie, m.in. dlatego że tryb chroniony na 286 był nieco osobliwy. Ale
    >nawet

    No to 286 bylo juz mocno przeterminowane.

    >gdyby - to nie byłoby "działanie", tylko mordęga. Na swoim 486DX2
    >zrobiłem upgrade z Win 3.1 do Win 95. Bardzo szybko mi przeszło i
    >radośnie wróciłem do Win 3.1.

    Hm, pamiec mi szwankuje, czy na 486 powinno G95 dzialac bardzo dobrze
    ?

    Moze RAM za malo ?

    J.

  • 70. Data: 2019-09-11 13:16:47
    Od: cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 11/09/2019 12:05, J.F. wrote:
    > Hm, pamiec mi szwankuje, czy na 486 powinno G95 dzialac bardzo dobrze ?
    >
    > Moze RAM za malo ?

    Teoretyczne. rok 95 to juz era Pentiuma. Ja sie przesiałem na W95 jak
    zrobiłem upgrade to tego wynalazku...
    https://en.wikipedia.org/wiki/Cyrix_Cx5x86