  • 21. Data: 2016-12-08 01:37:48
    Temat: Re: Rewolucja, przeglądy raz na 5 lat ...
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 2 Dec 2016 05:25:34 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

    > W czym masz problem?
    >
    > Byłem w USA i tam czegoś takiego nie mają.

    Nie, jedynie w stanie, w którym byłeś, tego nie mają.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 22. Data: 2016-12-11 11:04:26
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > No i doswiadczenie trzeba miec, ile to jest "za duzo", a ile "w
    > normie".

    Tragizujesz. Jak będzie "za dużo", to uwierz ale sam się w końcu
    zorientujesz że trzeba tam zajrzeć. I nie oznacza to że za chwilę koło
    Ci się urwie.

    Ale zawsze znajdą się wyjątki. Jak ktoś po prostu podgłaśnia radio
    zamiast się zainteresować, to wprowadzili przeglądy obowiązkowe.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 23. Data: 2016-12-11 11:06:34
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Ale rece trzeba sobie ubrudzic, lewarkiem pomachac ... kiedy ostatnio
    > sam sprawdzales ?

    Tak piszą Ci którzy sami żarówki nie wymienili sami. Często też pada
    "przelicz ile w tym czasie byś zarobił, a ile weźmie mechanik" - bo
    większość z nich w sobotnie albo niedzielne południe właśnie zarabia.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 24. Data: 2016-12-12 14:16:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" napisał w wiadomości

    >Tak piszą Ci którzy sami żarówki nie wymienili sami. Często też pada
    >"przelicz ile w tym czasie byś zarobił, a ile weźmie mechanik" - bo
    >większość z nich w sobotnie albo niedzielne południe właśnie zarabia.

    No coz, coraz wiecej ludzi dziwnie pracuje, i moze faktycznie moze
    zarobic.

    U mnie dochodzi jeszcze inny argument - do mechanika trzeba dojechac,
    wrocic bez auta, dojechac bez auta, wrocic - jak sie nie ma pod nosem,
    to szybciej sie samemu wymieni.

    Tym niemniej ... to kiedy podlewarowales auto i sprawdziles, czy nie
    masz luzow w zawieszeniu ?

    J.

  • 25. Data: 2016-12-12 14:24:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" napisał w wiadomości grup

    >Tragizujesz. Jak będzie "za dużo", to uwierz ale sam się w końcu
    >zorientujesz że trzeba tam zajrzeć. I nie oznacza to że za chwilę
    >koło Ci się urwie.

    Pewne doswiadczenie mam ... i wiem, ze sie nie zorientuje :-)

    >Ale zawsze znajdą się wyjątki. Jak ktoś po prostu podgłaśnia radio
    >zamiast się zainteresować, to wprowadzili przeglądy obowiązkowe.

    Przeglady sa IMO starsze niz radia w naszych samochodach :-)

    Ktos sie orientuje, kiedy te przeglady wprowadzili ?
    I za czyim wzorem - Niemcy, ZSRR, sami chyba na to nie wpadlismy ?

    J.

  • 26. Data: 2016-12-15 20:46:50
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Tym niemniej ... to kiedy podlewarowales auto i sprawdziles, czy nie
    > masz luzow w zawieszeniu ?

    Jak zmieniałem koła na zimowe. Wsadzam deskę pod sanki z przodu i belkę
    z tyłu i podnoszę żabą po jednej osi.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 27. Data: 2016-12-15 20:49:41
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Ktos sie orientuje, kiedy te przeglady wprowadzili ?
    > I za czyim wzorem - Niemcy, ZSRR, sami chyba na to nie wpadlismy ?

    I przeglądu nie przejdzie auto (nie powinno) które ma np. zdjęty zderzak
    (plastik). Bo w razie wypadku, zwiększa to możliwość obrażeń u pieszych.
    A w USA wszyscy wiemy jakie auta jeżdżą i nie słychać aby tragedia się
    działa na drogach. Albo żeby u nas było znacznie lepiej.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 28. Data: 2016-12-15 22:32:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wiem ale obstawiam w ciemno ze niemcy. Oni lubia pokazywac jacy sa zorganizowani.
    Przeglad to bzdura dokad diagnosta nie odpowiada za stan samochodu ktory kontroluje.
    W przypadku samolotow, nawet tych najmniejszych, obsluga techniczna odpowiada za stan
    techniczny.