  • 51. Data: 2012-08-09 18:11:08
    Temat: Re: Rowerem przez zebrę
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w <news:5023df0c$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Na grupach powinno dać się zauważyć.
    > Ale w tym celu nie można być pozbawianym honoru śmieciem
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Wiesz, że właśnie przyznałeś się iż jesteś jak podkreślono?

    --
    Tomasz Nycz

  • 52. Data: 2012-08-09 18:15:17
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w <news:5023e030$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@1...dyndns.org.invalid> napisał w
    > wiadomości grup
    g.invalid...
    awczy_bus_potracil_rowerzystke>

    > Czyli nic się nie zmieniło

    Tu masz rację, w pracach ręcznych jesteś dobry (wycinanie niewygodnych
    cytatów z faktami to twoja ulubiona rozrywka)...

    > Jednak się wysilę i ukrócę Twoje wymykanie się z kibla

    ... ale jak widać, myślenie już nie idzie w parze ze zdolnościami ręcznymi

    --
    Tomasz Nycz

  • 53. Data: 2012-08-09 23:04:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Aug 2012, ToMasz wrote:

    > nie powinna być po za zebrą ścieżka rowerowa? Pewno jest jakiś przepis
    > że nie musi....

    Na odwrót - jak nie ma przepisu że "powinien", to nikt nie jest winien
    niedopełnienia powinności. Słynna zasada konstytucyjna "co nie jest
    zabronione jest dozwolone" dotyczy również (odpowiednio) nakazów.

    W sumie kolejne ostrzeżenie (po choćby sprawie linii zatrzymań na
    parkingach marketów, które gdzieniegdzie nie były "wsparte" znakiem
    pionowym), żeby nie bazować na oznakowaniu poziomym, ani na wersji
    "nie widzę <linii> to jadę" ani na wersji "widzę <linię> to jadę".

    Zasady ruchu plus znaki pionowe, zaś znaki poziome jedynie do
    określenia "gdzie dokładnie", a nie "czy". Plus ewentualnie ostrzeżenie,
    że jakiś znak pionowy został przeoczony.

    pzdr, Gotfryd

  • 54. Data: 2012-08-09 23:21:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Aug 2012 17:03:21 +0200, Cavallino napisał(a):

    > I tego właśnie chętnie bym się dowiedział.

    Skoro mowisz ze ewidentnie widziales ze kierowca powinien ja zauwazyc ...
    to nie powinien ruszyc :-)

    > Następny który lubi stawiać zarzuty bez znajomości faktów.
    > Zatrzymałem się, zjechałem na chodnik, poczekałem aż zostanie wezwanie
    > pogotowie, zostawiłem swój numer jako świadka gościom, którzy deklarowali że

    gosciom, znaczy sie nie pani, ale wiadomo - nie lubisz rowerzystow :-)

    > będą czekać na niebieskich i dopiero wtedy pojechałem dalej.
    > Ewentualnej złamanej nogi poskładać jej nie byłem w stanie, kobita była
    > przytomna, zorientowana, więc nic więcej nie byłem w stanie zrobić.

    A jakby tak nagle jej serce stanelo, to kto by reanimowal ? :-)

    J.

  • 55. Data: 2012-08-10 01:56:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    > pogotowie, zostawiłem swój numer jako świadka gościom, którzy
    > deklarowali że będą czekać na niebieskich i dopiero wtedy pojechałem

    jakby twoje zeznania miały mieć jaieś znaczenie to daj znać gdzie i kiedy
    będziesz je składał, ok?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 56. Data: 2012-08-10 01:56:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Czyli nic się nie zmieniło - jesteś śmieciem bez krzty godności.
    > Oszczerstwa, epitety - to wszystko na co Cię stać.

    w ramkę....

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 57. Data: 2012-08-10 01:56:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@1...dyndns.org.invalid napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Tu masz rację, w pracach ręcznych jesteś dobry (wycinanie niewygodnych
    > cytatów z faktami to twoja ulubiona rozrywka)...

    ano... przez to najbardziej odechciewało mi sie rozmowy z Cavallino.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 58. Data: 2012-08-10 13:52:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.08.2012 19:46, Bartas_M5 pisze:
    > Przez głupia pindę, facet może mieć problemy.
    > Dla mnie rowerzysta na przejściu dla pieszych nie istnieje.
    > na szczęście dla nich, jak do tej pory, zawsze zdążyli zahamować, albo
    > zakręcić szybciej tymi swoimi pedałkami i przeskoczyć na mm przed maską.

    Hmm... To "M5" to może przypadkiem od BMW? Tak mi jakoś do stereotypu
    pasuje ;->

  • 59. Data: 2012-08-10 13:55:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.08.2012 19:06, Cavallino pisze:

    > Szkoda, że spieszyłem się do pracy i nie miałem czasu poczekać na
    > werdykt policji w tej sprawie, moim zdaniem sprawa ewidentna, ale kto
    > tam wie co psy wymyślą...

    Ewidentna wina kierującego busem, masz na myśli? ;->

    Tak, rowerzystka nie powinna była przejeżdżać przez przejście dla pieszych.

    ALE przez takie samo przejście z taką samą "rowerową" prędkością ma
    pełne prawo przejeżdżać inwalida na wózku, bo z formalnego punktu
    widzenia jest pieszym.

    Zatem podejrzewam, że może być ukaranie rowerzystki mandatem za
    znajdowanie się tam, gdzie jest formalnie nie powinno być, a kierującego
    busem za niezachowanie należytej ostrożności i spowodowanie zdarzenia.

    W sumie muszę spróbować się dowiedzieć, czy pewna sprawa w której byłem
    świadkiem już się zakończyła (nie jest to pewne - 4 lata temu byłem
    wzywany jako świadek na pierwszą rozprawę w pierwszej instancji... 6 lat
    po samym zdarzeniu), a jeśli tak to z jakim wynikiem.

  • 60. Data: 2012-08-10 17:51:53
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Cavallino wrote:

> [...]
    > Oszczerstwa, epitety - to wszystko na co Cię stać.
    > Jednak się wysilę i ukrócę Twoje wymykanie się z kibla - tam twoje

    Obluzgałeś gościa a z filmiku do którego link jest w cyctatach powyżej wynika że
    tam stoi znak pionowy przejście pieszo-rowerowe.

    Filmik jest tu:

    http://epoznan.pl/news-news-34348-Rondo_Rataje_dosta
    wczy_bus_potracil_rowerzystke

    Patrz na znak pionowy przed przejściem