  • 41. Data: 2012-08-09 16:58:15
    Temat: Re: Rowerem przez zebrę
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@2...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości grup
    dyskusyjnych:1...@i...dyndns.org
    .invalid...

    awczy_bus_potracil_rowerzystke>

    > Ja pisałem o kłamaniu konia ;-)

    Raczej o swojej głupocie.
    To nie to przejście jest które pokazujesz, tamto jest 20 metrów dalej.

  • 42. Data: 2012-08-09 16:59:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@2...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości grup
    g.invalid...
    > 'Tom N' w <news:120808.223308.pms.2869.37@int.dyndns.org.inval

    C5%84,+Polska&hl=de&ie=UTF8&ll=52.39552,16.951381&sp
    n=0.000315,0.000609&sll=50.874258,17.418335&sspn=0.0
    02799,0.006968&oq=Pozna%C5%84,+rondo+&t=h&hnear=Rond
    o+Rataje,+Pozna%C5%84,+Wielkopolskie,+Polen&layer=c&
    cbll=52.39552,16.951381&panoid=ktTwklVAdyAE3lKNtlwsA
    Q&cbp=12,53.16,,0,8.42&z=21>

    > Ech...
    >
    > Poprawny link, na tym przejściu było zdarzenie:
    > <http://maps.google.de/maps?q=Rondo+++Rataje,+Pozna%
    C5%84,+Polska&hl=de&ie=UTF8&ll=52.396218,16.950947&s
    pn=0.000315,0.000609&sll=50.874258,17.418335&sspn=0.
    002799,0.006968&oq=Pozna%C5%84,+rondo+&t=h&hnear=Ron
    do+Rataje,+Pozna%C5%84,+Wielkopolskie,+Polen&layer=c
    &cbll=52.396218,16.950947&panoid=7I1qRFSBPkbp6bg1_Jv
    bPQ&cbp=12,281.97,,2,-1.58&z=21>

    Nie zauważyłem szczekania......
    Zapomniałeś, czy choćby ułamkowej godności nie posiadasz?

  • 43. Data: 2012-08-09 17:03:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    et...

    > Z tego o mowisz, to ewidentna, ale chyba inaczej niz myslisz :-)

    I tego właśnie chętnie bym się dowiedział.

    > Poza tym nie wiem czy bys sie doczekal - jest ranny, karetka, to bedzie
    > sprawa trwala.
    >
    > No i ... praca czy nie, miales ewidentny obowiazek zatrzymac sie i
    > udzielic
    > pomocy :-)

    Następny który lubi stawiać zarzuty bez znajomości faktów.

    Zatrzymałem się, zjechałem na chodnik, poczekałem aż zostanie wezwanie
    pogotowie, zostawiłem swój numer jako świadka gościom, którzy deklarowali że
    będą czekać na niebieskich i dopiero wtedy pojechałem dalej.
    Ewentualnej złamanej nogi poskładać jej nie byłem w stanie, kobita była
    przytomna, zorientowana, więc nic więcej nie byłem w stanie zrobić.

  • 44. Data: 2012-08-09 17:04:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > ale przecież tam są swiatła... tak są drogi rowerowe...

    W tym miejscu nie ma przejazdu dla rowerów, światło było zielone i dla
    pieszych i dla skręcających w prawo z Krzywoustego.
    Dla rowerzystów zielonego być nie mogło, bo oni nie mają prawa znajdować się
    na pasach na rowerze.

  • 45. Data: 2012-08-09 17:47:59
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-08-09 16:56, Cavallino wrote:

    > A temu co się znowu pod kopułą pozajączkowało?

    Na to wychodzi, że tobie.

    Shrek.

  • 46. Data: 2012-08-09 17:49:43
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-08-09 17:04, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > W tym miejscu nie ma przejazdu dla rowerów,

    Jest.

    > światło było zielone i dla
    > pieszych i dla skręcających w prawo z Krzywoustego.
    > Dla rowerzystów zielonego być nie mogło, bo oni nie mają prawa znajdować
    > się na pasach na rowerze.

    Oznakowanie pionowe stwierdza coś innego.

    Shrek.

  • 47. Data: 2012-08-09 17:54:25
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w <news:5023d05e$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Nie zauważyłem szczekania......

    Bo szczekania nie można zauważyć, można usłyszeć.
    Można natomiast przeczytać to:
    <1...@i...dyndns.org.invalid>

    No i dałeś kolejny przykład, że niezbyt zwracasz uwagę na to co się do
    ciebie/o tobie maluje

    > Zapomniałeś, czy choćby ułamkowej godności nie posiadasz?

    Możesz już przestać szczekać i grzecznie się wycofać ;P

    --
    Tomasz Nycz

  • 48. Data: 2012-08-09 17:59:42
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w <news:5023cf84$0$1294$65785112@news.neostrada.pl>:

    awczy_bus_potracil_rowerzystke>

    > A temu co się znowu pod kopułą pozajączkowało?

    Czyli koniowalino nie widzi znaku D-6b na filmie z podanego linku, nie
    widział również znaku będąc *podobno* kierującym:

  • 49. Data: 2012-08-09 18:02:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@1...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości grup
    g.invalid...

    > Bo szczekania nie można zauważyć, można usłyszeć.

    Na grupach powinno dać się zauważyć.
    Ale w tym celu nie można być pozbawianym honoru śmieciem, który stawia komuś
    publicznie zarzuty, a potem uważa, że nic się nie stało, bo on po prostu nie
    wiedział o czym pisze.

  • 50. Data: 2012-08-09 18:07:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@1...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości grup
    g.invalid...

    awczy_bus_potracil_rowerzystke>

    > Czyli

    Czyli nic się nie zmieniło - jesteś śmieciem bez krzty godności.
    Oszczerstwa, epitety - to wszystko na co Cię stać.
    Jednak się wysilę i ukrócę Twoje wymykanie się z kibla - tam twoje miejsce z
    innymi ekskrementami.