  • 61. Data: 2012-08-10 18:21:37
    Temat: Re: Rowerem przez zebrę
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-09 18:15, 'Tom N' pisze:
> [...]
    g.invalid...
    awczy_bus_potracil_rowerzystke>

    > Tu masz rację, w pracach ręcznych jesteś dobry (wycinanie niewygodnych
    > cytatów z faktami to twoja ulubiona rozrywka)...

    Wycinanie to jedno - on dodatkowo nimi manipuluje, zmieniając ich
    treść.

    > ... ale jak widać, myślenie już nie idzie w parze ze zdolnościami ręcznymi

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/734be3dfd9b36f31
    .html

    :)

  • 62. Data: 2012-08-10 18:23:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Sebastian,

    Friday, August 10, 2012, 5:51:53 PM, you wrote:

    [...]

    > Obluzgałeś gościa a z filmiku do którego link jest w cyctatach powyżej wynika że
    > tam stoi znak pionowy przejście pieszo-rowerowe.

    Znak informacyjny...

    > Filmik jest tu:
    > http://epoznan.pl/news-news-34348-Rondo_Rataje_dosta
    wczy_bus_potracil_rowerzystke
    > Patrz na znak pionowy przed przejściem

    A gdzie oznaczenie przejazdu dla rowerów na jezdni?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 63. Data: 2012-08-10 19:36:17
    Od: <1...@1...invalid>

    RoMan Mandziejewicz w <news:551405423.20120810182304@pik-net.pl.invalid>:

    > Hello Sebastian,

    > Friday, August 10, 2012, 5:51:53 PM, you wrote:

    > [...]

    > Znak informacyjny...

    I co z tego, że należy do znaków "D", skoro rozporządzenie nakłada pewne
    obowiązki:

    4.Kierujący pojazdem zbliżający się do miejsca oznaczonego znakiem D-6, D-6a
    albo D-6b jest obowiązany zmniejszyć prędkość tak, aby nie narazić na
    niebezpieczeństwo pieszych lub rowerzystów znajdujących się w tych miejscach
    lub na nie wchodzących lub wjeżdżających.

    Z opisu podanego przez koniowalino wynika na wprost, że kierujący busem
    prędkość zwiększył

    --
    'Tom N'

  • 64. Data: 2012-08-10 19:40:55
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    >
    > Znak informacyjny...

    wczy_bus_potracil_rowerzystke

    > A gdzie oznaczenie przejazdu dla rowerów na jezdni?

    Nie ma. Ale kierujący samochodem nie powienien zakładać że nie będzie. A
    rowerzysta wjeżdżać.

    \SK

  • 65. Data: 2012-08-10 19:57:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Skoro mowisz ze ewidentnie widziales ze kierowca powinien ja zauwazyc ...
    > to nie powinien ruszyc :-)

    Nie sposób zaprzeczyć.
    Ale po to jest zakaz jazdy po zebrach, że jednak rowerzyści poruszają się
    szybciej niż piesi i takie przypadki po prostu mogą się zdarzyć.

    > gosciom, znaczy sie nie pani,

    Pani się nie za bardzo z jezdni zbierała i do kogoś dzwoniła, pewnie
    dodatkowo była w szoku, więc była kiepskim źródłem otrzymywania informacji.
    Pogotowie ZTCW przyjechało w minutę-dwie po moim odjeździe, więc dodatkowo
    nie miało to sensu, jako że poszkodowana nie doczekała w miejscu zdarzenia
    na policję zapewne.

    > A jakby tak nagle jej serce stanelo, to kto by reanimowal ? :-)

    Było jeszcze z 5 osób w okolicy, a ja ostatnie nauki pierwszej pomocy miałem
    na PO (taki przedmiot w liceum) dzieści lat temu.

  • 66. Data: 2012-08-10 19:58:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > jakby twoje zeznania miały mieć jaieś znaczenie to daj znać gdzie i kiedy
    > będziesz je składał, ok?

    Na razie nikt się nie odzywał, więc pewnie sprawa była wystarczająco
    ewidetna i poradzili sobie bez moich zeznań.

  • 67. Data: 2012-08-10 19:59:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail n...@1...dyndns.org.invalid

    > ano... przez to najbardziej odechciewało mi sie rozmowy z Cavallino.

    Tak jasne, bo moim obowiązkiem jest powielanie każdego przekleństwa czy
    wyzwiska, które spłodzą wszelkiej maści przygłupy.
    Pomarz sobie.

  • 68. Data: 2012-08-10 20:01:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości grup

    g.invalid...

    awczy_bus_potracil_rowerzystke>

    > Obluzgałeś gościa

    Nie, odpowiedziałem mu tylko pięknym na nadobne.

    >a z filmiku do którego link jest w cyctatach powyżej wynika że tam stoi
    >znak pionowy przejście pieszo-rowerowe.

    Widzę że stoi.
    IMO ewidentna pomyłka w oznakowaniu.
    Znaki pionowe może i miewają większy priorytet od poziomych, ale NIE MOGĄ
    być z nimi sprzeczne.
    Na połowie ronda zrobiono faktycznie przejazdy rowerowe, a w tym miejscu
    nie, po prostu ktoś się rozpędził w wymianie znaków pionowych.

    Oczywiście na korzyść kierowcy busa to nie będzie grało.

  • 69. Data: 2012-08-10 20:09:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie ma. Ale kierujący samochodem nie powienien zakładać że nie będzie.

    Ale on widzi że nie ma, zwłaszcza jak stoi przed przejściem przepuszczając
    pieszych.

  • 70. Data: 2012-08-10 20:21:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello 120810,

    Friday, August 10, 2012, 7:36:17 PM, you wrote:

> [...]
    > niebezpieczeństwo pieszych lub rowerzystów znajdujących się w tych miejscach
    > lub na nie wchodzących lub wjeżdżających.

    A ja po raz kolejny pytam:
    A gdzie oznaczenie przejazdu dla rowerów na jezdni?

    > Z opisu podanego przez koniowalino

    Pohamuj chamie-anonimie!

    --
    Best regards,