  • 41. Data: 2010-10-08 10:03:42
    Temat: Re: Rozmiar opon, a róznica cen.
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    A to jest osobny temat PRL-bis:

    Zmiana kół z przełożeniem opon =
    = zmiana kół bez przełożenia opon =
    = zmiana opon bez przełożenia kół

    Chodzi o cenę usługi.

    Akurat chcę kupić u gościa opony, a ten mi dodatkowo śpiewa 60 zł za przełożenie
    samych kupionych gum w miejsce starych na felgi,
    bez demontażu/montażu z auta (jeszcze za wcześnie na zimę w mieście).

    I za miesiąc kolejny kandydat na milionera będzie wietrzył frajera i zawoła 60 zł za
    przekładkę samych kół "Panie u nas terminy, tak
    czy nie".

    Jak tak czytam co napisałem to sam się wkurzam i chyba kupię elektryczny podnośnik
    ;-)))

    -----

    | Jak masz zalozyc uzywki i zaplacic 50E za przelozenie i za rok znowu to kupujesz
    nowe za 100E z wymiana i masz spokoj na 4 lata.

  • 42. Data: 2010-10-08 11:21:11
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > przełożenie samych kupionych gum w miejsce starych na felgi,
    > bez demontażu/montażu z auta (jeszcze za wcześnie na zimę w mieście).

    Jak niby ma opony na felgi zalozyc bez demontowania ich z samochodu?

    > I za miesiąc kolejny kandydat na milionera będzie wietrzył frajera i
    > zawoła 60 zł za przekładkę samych kół "Panie u nas terminy, tak
    > czy nie".

    Ah, ci dranie psujacy Twoj misterny plan o zaoszczedzeniu milionow na
    oponach..

    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 43. Data: 2010-10-08 18:45:57
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Po co ma demontować skoro zimowe fele mam w piwnicy??

    -----

  • 44. Data: 2010-10-12 07:56:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 07 Oct 2010 21:28:53 +0200, RadekNet (www.rejsy-czartery.com)

    >Otoz to. Jak masz zalozyc uzywki i zaplacic 50e za przelozenie i za rok
    >znowu to kupujesz nowe za 100e z wymiana i masz spokoj na 4 lata.

    No niestety nie - na pol roku ten spokoj :-(

    J.