  • 11. Data: 2018-08-18 19:25:12
    Temat: Re: Rysa na ekranie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 18 Aug 2018 10:39:39 -0500, w <pl9eju$ihh$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Nie, raczej pytałem z ciekawości co to za shit kupiłeś...
    > Noszę iPhone 5 już chyba 5 lat w kieszeni bez żadnej
    > folii na ekranie i nie mam żadnych rys na ekranie.

    Ech, głupolu, lecz się na głowę.
    iPhone ma dokładnie te same ekrany co inne telefony.
    Nawet "szafirowe szkło" to zwykłe marketoidalne oszustwo.
    Ziarnko piachu porysuje ci dokładnie tak samo ekran, bo jest zwyczajnie
    twardze. Ale co taki debil jak ty może wiedzieć...

  • 12. Data: 2018-08-18 19:35:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message

> [...]
    > Ziarnko piachu porysuje ci dokładnie tak samo ekran, bo jest
    > zwyczajnie twardze. Ale co taki debil jak ty może wiedzieć...

    Zastanów się teraz, co faktycznie sprawiło że mnie zbluzgałeś? :-)

    Przecież to Ty sam sobie krzywdę zrobiłeś - kupiłeś tani telefon,
    ŚWIADOMIE, wiedząc że "Ekran 2.5D, żadne Gorilla Glass" i się
    miotasz teraz dowiadując że iPhone który MA GORILLA GLASS
    nie ma ani jednej ryski po 5 latach używania w kieszeni bez folii?
    Dla mnie jest większy debil ten kto chciał kupić biedafon i narzeka
    że mu się biedafon porysował w kilka dni po zakupie...

    Na dodatek folie pogarszają jakość doświadczenia z dobrym
    smartfonem - nie wiem jak kiepski jest Twój biedafon, być
    może że doświadczenie z Twoim folia może faktycznie poprawić :-)

  • 13. Data: 2018-08-18 20:50:31
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 15.08.2018 o 10:22, ToMasz pisze:

    > nic nie rób. dobra folia/szybka będzie miała na sobie substancje która
    > powinna wypełnić rysę. zalać ją. rysa pozostanie, ale będzie duuużo
    > mniej widoczna
    >
    > ToMasz

    Używanie folii to najgorsze rozwiązanie z możliwych. Jeśli już to tylko
    szkło.

  • 14. Data: 2018-08-18 21:11:49
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-17 o 19:20, Uncle Pete pisze:
    > Są już jakieś skuteczne sposoby na załatanie ryski? Będzie przykryte folią,
    > więc trwałe być nie musi (ale fajnie jakby było).

    Przecież folią sobie załatasz i zaszpanujesz.

    --
    animka

  • 15. Data: 2018-08-18 21:14:53
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Przepraszam. Odpowiedź miała być do: r...@k...pl.

    --
    animka

  • 16. Data: 2018-08-18 22:11:04
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-18 o 20:50, Jingiel pisze:

    > Używanie folii to najgorsze rozwiązanie z możliwych. Jeśli już to tylko
    > szkło.

    Tylko że wymiana ekranu jest dużo kosztowniejsza niż nalepienie folii.
    A dobra folia nie jest wcale zła. Są też takie twarde folie, że niektóre
    mało kumate typy nazywają ją "szkłem hartowanym".
    Skąd handlarze mają takie pomysły? :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 17. Data: 2018-08-19 08:29:56
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 18.08.2018 o 22:11, Akarm pisze:
    > Są też takie twarde folie, że niektóre mało kumate typy nazywają ją
    > "szkłem hartowanym".

    Jesteś pewny, że to nie jest szkło?
    Kilka takich szkieł wymieniałem, po odklejeniu od wyświetlacza i przy
    przełamywaniu zachowuje wszelkie cechy typowego szkła.

    --
    Czarek

  • 18. Data: 2018-08-19 09:00:18
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-19 o 08:29, Czarek pisze:

    > Jesteś pewny, że to nie jest szkło?
    > Kilka takich szkieł wymieniałem, po odklejeniu od wyświetlacza i przy
    > przełamywaniu zachowuje wszelkie cechy typowego szkła.

    Hehe! Widziałeś kiedyś stłuczona boczną szybę w samochodzie?
    Hartowane szkło właśnie na takie okruchy się rozpada.
    I powiadasz, że na takie drobinki porozsypywały się osłonki
    wyświetlaczy? Nie wierzę!
    Bo to niemożliwe jest. Nikt jeszcze nie wyprodukował szklanej osłony na
    ekran.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 19. Data: 2018-08-19 09:10:45
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 19.08.2018 o 09:00, Akarm pisze:

    > Hehe! Widziałeś kiedyś stłuczona boczną szybę w samochodzie?

    Widziałem.

    > Hartowane szkło właśnie na takie okruchy się rozpada.
    > I powiadasz, że na takie drobinki porozsypywały się osłonki
    > wyświetlaczy? Nie wierzę!

    To nie wierz chamie.

    > Bo to niemożliwe jest. Nikt jeszcze nie wyprodukował szklanej osłony na
    > ekran.

    Tak chamie, widziałem i łamałem w palcach już przy już lekkim zgięciu.
    Może nie było to jak szkło hartowane, które rozpada się całe na drobne
    kawałki ale jak zwykłe szkło podklejone jakąś folią (od strony
    wyświetlacza)
    W sieci można tego typu szkła kupić do wielu modeli telefonów za 1-2 zł,
    kup i sam sobie sprawdź

    --
    Czarek

  • 20. Data: 2018-08-20 11:50:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 18 Aug 2018 12:35:50 -0500, w <pl9lek$22r$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Zastanów się teraz, co faktycznie sprawiło że mnie zbluzgałeś? :-)

    Powodem jest moja niska odporność na twój debilizm.

> [...]
    > smartfonem - nie wiem jak kiepski jest Twój biedafon, być
    > może że doświadczenie z Twoim folia może faktycznie poprawić :-)

    Ech, ty jednak jesteś nieuleczalnie głupi.
    Nie interesuje mnie, że czyjś telefon nie rysuje się -- mój stary też wygląda
    OK, mimo że zapewne ma mniej wytrzymały ekran.

    Ajfony rysują się dokładnie tak jak inne telefony. Zupełnie mnie nie interesuje
    czy twój się porysował czy nie, to ma dla mnie znaczenie takie jak plotki z
    magla, bo i tyle jest warte. Miliony innych telefonów też nie porysowały się, a
    miliony ajfonów międzyczasie pokrzywiły od samego noszenia w kieszeni. Nie
    interesuje mnie to.

    Przestań potwierdzać plotki, że ajfoniarze mają jednak poważne problemy ze
    sobą. Przez 20 lat na newsach powinieneś chociaż trochę się rozwinąć
    intelektualnie, ale idziesz w drugim kierunku - zero postępu.