  • 21. Data: 2018-08-20 11:52:15
    Temat: Re: Rysa na ekranie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 18 Aug 2018 20:50:31 +0200, w <5b786a77$0$676$65785112@news.neostrada.pl>,
    Jingiel <x...@x...xx> napisał(-a):

    > Używanie folii to najgorsze rozwiązanie z możliwych. Jeśli już to tylko
    > szkło.

    Wiem, że szkło lepsze.
    Ale do czasu aż ktoś nie wypuści dobrego dopasowanego szkła, musi starczy dobra
    folia.

  • 22. Data: 2018-08-20 18:33:23
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-20 o 11:50, r...@k...pl pisze:

    > Ajfony rysują się dokładnie tak jak inne telefony.

    Mój wnuk zarysował ekran ajfona, kupiłem twardą, sztywną folię,
    nakleiłem na ekran i rysy nie widać. Palcem się mizia po ekranie bez
    problemu.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 23. Data: 2018-08-20 20:05:11
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-20 o 18:33, Akarm pisze:

    > Mój wnuk zarysował ekran ajfona, kupiłem twardą, sztywną folię,
    > nakleiłem na ekran i rysy nie widać. Palcem się mizia po ekranie bez
    > problemu.

    A ja dostałem Samsunga S3 "używanego przez kobietę" przez dwa lata,
    czyli ekran nie nadawał się do użycia. Albowiem, jak wszystkim wiadomo,
    kobiety maja zwyczaj trzymania w torebkach wszystkiego, zatem wszystko
    zużywa się w tempie błyskawicznym. ;)
    Po naklejeniu folii (twardej, oczywiście) ekran zrobił się idealny jeśli
    chodzi o mizianie palcem, ale wygląd jest paskudny - było zbyt dużo
    głębokich rys, przez środek wzdłuż ekranu nie udało się warstwą klejącą
    sięgnąć do samego spodu. Rys jest tak dużo, że przez środek wzdłuż
    ekranu ciągnie się siwy, zapowietrzony ślad o szerokości dochodzącej
    miejscami do 1 centymetra. Dobrze chociaż, że ten purchel jest
    praktycznie niewidoczny przy włączonym ekranie.
    Wniosek: folia unicestwi tylko pojedyncze rysy.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 24. Data: 2018-08-22 19:56:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com> wrote in message

    > Bieda Phone Samsung J 7 chyba też ma Gorilla Glass -- kosztuje
    > nieco ponad 800 złotych.

    No wiedzisz, nawet biedafon biedafonowi nierówny...
    Brałbym ze względu na renomę Gorilla Glass.

    > Gorilla Glass i rysuje się, i tłucze --
    > tak twierdzi Corning. Nie ma rzeczy niezniszczalnych.

    Nie jest to problem zero-jedynkowy.
    Po prostu jedne "szkła" rysują się łatwiej inne trudniej.
    Gorilla Glass rysuje się TRUDNIEJ niż zwykłe szkło
    i jest bardziej elastyczne niż zwykłe szkło...
    Ale oczywiście nie ma niezniszczalnych przedmiotów.

  • 25. Data: 2018-08-22 19:58:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message

> [...]
    > interesuje
    > czy twój się porysował czy nie, to ma dla mnie znaczenie takie jak plotki
    > magla, bo i tyle jest warte. Miliony innych telefonów też nie porysowały
    > się, a
    > miliony ajfonów międzyczasie pokrzywiły od samego noszenia w kieszeni. Nie
    > interesuje mnie to.
    >
    > Przestań potwierdzać plotki, że ajfoniarze mają jednak poważne problemy ze
    > sobą. Przez 20 lat na newsach powinieneś chociaż trochę się rozwinąć
    > intelektualnie, ale idziesz w drugim kierunku - zero postępu.

    Dużo napisałeś ale 99% to bełkot a reszta 1% to kłamstwo.

    Tym kłamstwem jest:
    > Ajfony rysują się dokładnie tak jak inne telefony.
    Właśnie nie rysują się dokładnie tak samo jak inne, w szczególności
    nie rysują się tak łatwo jak smartfony BEZ Gorilla Glass który Ty kupiłeś.

  • 26. Data: 2018-08-22 19:59:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Akarm" <a...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > maja zwyczaj trzymania w torebkach wszystkiego, zatem wszystko zużywa się

    Kolejny przykład wyższości iPhone nad Samsungiem S3? :-)

  • 27. Data: 2018-08-22 21:39:40
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-22 o 19:59, Pszemol pisze:

    > Kolejny przykład wyższości iPhone nad Samsungiem S3? :-)

    No, nie wiem...
    Skoro iphone wnuczka został porysowany po kilku dniach używania, to nie
    chcę nawet pomyśleć, jak wyglądałby po dwóch latach "używania przez
    kobietę".

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 28. Data: 2018-08-23 01:42:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Akarm" <a...@w...pl> wrote in message

    > No, nie wiem...
    > Skoro iphone wnuczka został porysowany po kilku dniach używania, to nie
    > chcę nawet pomyśleć, jak wyglądałby po dwóch latach "używania przez
    > kobietę".

    To chyba zależy od tego czy wnuczek nie bawił się iPhonem
    jak łopatką w piaskownicy, he he

  • 29. Data: 2018-08-23 07:10:09
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Widziałem.

    > To nie wierz chamie.

    > Tak chamie, widziałem i łamałem w palcach już przy już lekkim zgięciu.
    > Może nie było to jak szkło hartowane, które rozpada się całe na drobne
    > kawałki ale jak zwykłe szkło podklejone jakąś folią (od strony
    > wyświetlacza)
    > W sieci można tego typu szkła kupić do wielu modeli telefonów za 1-2 zł,
    > kup i sam sobie sprawdź

    przypal to 'szkło' zapalniczką i opisz co się stało

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 30. Data: 2018-08-23 12:33:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 22 Aug 2018 12:58:25 -0500, w <plk8ht$5mn$3@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Dużo napisałeś ale 99% to bełkot a reszta 1% to kłamstwo.
    >
    > Tym kłamstwem jest:
    > Właśnie nie rysują się dokładnie tak samo jak inne, w szczególności

    "W trakcie prób okazało się niestety, że zastosowany przez Apple materiał ma
    zbyt cienką warstwę aby spełnić swoje zadanie. Ekran Apple Watcha 3 udało się
    zarysować po kilku próbach, a przedstawiony na filmie dla porównania tradycyjny
    zegarek marki Tissot wypadł pod tym względem lepiej."

    > nie rysują się tak łatwo jak smartfony BEZ Gorilla Glass który Ty kupiłeś.

    Gorilla Glass nie jest mi potrzebne, i tak docelowo będzie szkło.

    Piasek (czyli krzem) zarysuje nawet i Gorillę.