  • 41. Data: 2018-08-24 23:10:49
    Temat: Re: Rysa na ekranie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 24 Aug 2018 12:38:08 -0500, w <plpfpv$s9s$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > No taka, że iPhony z Gorilla Glass rysują się tak samo łatwo jak
    > inne smarfony, nawet te bez Gorilla Glass.

    To nie wiem kto to pisał. Pewnie jakiś głąb.
    Albo czytał jakiś ajfonowiec -- oni słabo czytają.

    > Gdybyś go miał to byś folijki teraz nie szukał do swojego biedafona.

    Kretynie - pisałem, że mam GG?
    Ale żal Ci **** ściska, że masz starego grata :)))

    > Epitety i agresja wskazuje tylko na brak argumentów, pohamuj się.

    Do ciebie z argumentami?? Pies by zrozumiał -- ty nie rokujesz nadziei.
    Idź na google -- tam znajdziesz odpowiedź dlaczego zarysuje i GG, i
    pseudo-szafirowe szkło w ajfonach.

    > Masz, ale starej generacji. Bo kupiłeś biedafon.

    Podsumuję ciebie: "nie znam rozwiązania problemu, nic nie wiem, ale mam starego
    i wolnego grata, więc się dowartościuję pisząc jakieś bzdury. Śmieją się ze
    mnie od 20 lat, więc co tam" ;)

    > Ty masz rysę a ja nie, po wielu latach używania bez folii.
    > Wyrok jest dosyć oczywisty.

    Tak. Wyjdź z domu. Powiedz to właścicielom wszystkich nowych ajfonów, że twój
    złom jest lepszy, bo nie ma ryski, a ich porysowane ajfony to biedafony :))

    Weż Pszemol w końcu walnij się w głowę, masz zamiar być wiecznie takim dzbanem?
    Poziom twojego debilizmu przebija sufit.

  • 42. Data: 2018-08-24 23:12:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 24 Aug 2018 12:40:02 -0500, w <plpfti$sst$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Nie masz racji - mnóstwo jest głupców którzy gotowi są na dobrej marki
    > folijkę wydać 1/4-1/3 ceny telefonu...

    Wśród ajfoniarzy na pewno.

    > Zmieniasz temat... no cóż, nie dziwię Ci się :-D

    A o czym mam gadać z właścicielem starego złomistego biedafona, który działa
    pewnie jeszcze dlatego, że nie jest aktualizowany?
    Znasz rozwiązanie problemu? Nie? To wiesz co masz robić.

  • 43. Data: 2018-08-25 03:38:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message
    > Weż Pszemol w końcu walnij się w głowę,
    > masz zamiar być wiecznie takim dzbanem?
    > Poziom twojego debilizmu przebija sufit.

    Nie pokona nigdy Twojego braku kultury.

  • 44. Data: 2018-08-26 23:54:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" plk8hs$5mn$...@d...me

    złotych.

    > No wiedzisz, nawet biedafon biedafonowi nierówny...

    Nierówny -- choćby model 2016 kontra 2017. ;)

    > Brałbym ze względu na renomę Gorilla Glass.

    Apple mają GG? ;) Lub OLEDY? IMO niekoniecznie. ;)
    (Samsung co do zasady stosuje GG i często SAMOLEDY)

    > Nie jest to problem zero-jedynkowy.

    Nie jest binarny? ;)

    > Po prostu jedne "szkła" rysują się łatwiej inne trudniej.

    Owszem. ;)

    > Gorilla Glass rysuje się TRUDNIEJ niż zwykłe szkło
    > i jest bardziej elastyczne niż zwykłe szkło...

    GG3 (i wcześniejsze) nie jest elastyczne,
    zaś GG4 jest giętkie niemal jak poliwęglan. ;)

    > Ale oczywiście nie ma niezniszczalnych przedmiotów.

    Już jest stop metali twardszy od diamentu.

    -=-

    Wg Corninga GG6 przeżyć ma 15 upadków z wysokości
    bodajże półtora metra na coś twardego.
    (mikrouszkodzenia szkła sumują się)

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,