  • 31. Data: 2018-08-23 12:56:12
    Temat: Re: Rysa na ekranie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Aug 2018 11:50:29 +0200, r...@k...pl napisał(a):
    > Powodem jest moja niska odporność na twój debilizm.

    > Ech, ty jednak jesteś nieuleczalnie głupi.
    > Nie interesuje mnie, że czyjś telefon nie rysuje się -- mój stary też wygląda
    > OK, mimo że zapewne ma mniej wytrzymały ekran.
    >
    > Ajfony rysują się dokładnie tak jak inne telefony.

    No chyba sam jestes glupi, albo niska odpornosc wylacza ci myslenie
    :-)

    Pszemol ci przeciez detalicznie wylozyl, a ajfony, owszem - rysuja sie
    dokladnie tak samo jak inne smarfony z GG, ale mniej niz biedafony bez
    GG.

    J.

  • 32. Data: 2018-08-23 13:23:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 23 Aug 2018 12:56:12 +0200, w
    <thd7vq9icbd3$.1f78x1152cw6b.dlg@40tude.net>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Pszemol ci przeciez detalicznie wylozyl, a ajfony, owszem - rysuja sie
    > dokladnie tak samo jak inne smarfony z GG, ale mniej niz biedafony bez

    Rozumiem, że nie jesteś w stanie pojąć, że przy szkle hart. GG jest zbędne?
    PS. iPhone 5s z 2013 jest biedafonem przy nowych telefonach nawet bez GG (o ile
    jeszcze działa, a kolejna aktualizacja go nie wykończyła).

  • 33. Data: 2018-08-23 13:27:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 23 Aug 2018 12:56:12 +0200, w
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Pszemol ci przeciez detalicznie wylozyl, a ajfony, owszem - rysuja sie
    > dokladnie tak samo jak inne smarfony z GG, ale mniej niz biedafony bez

    PS. Sprawdziłem - ma Gorilla Glass. Także idźcie głupkować gdzie indziej.

  • 34. Data: 2018-08-23 14:11:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message

    > "W trakcie prób okazało się niestety, że zastosowany przez Apple materiał
    > ma
    > zbyt cienką warstwę aby spełnić swoje zadanie. Ekran Apple Watcha 3 udało
    > się
    > zarysować po kilku próbach, a przedstawiony na filmie dla porównania
    > tradycyjny
    > zegarek marki Tissot wypadł pod tym względem lepiej."

    Trzeba być mocno potłuczonym aby porównywać Apple Watch
    czy też inny smartwatch z touchscreenem do tradycyjnego zegarka :-)

    Pomijając już fakt, że mówiliśmy o smartfonach a nie zegarkach, i jak widać
    nie udało Ci się znaleźć nic na poparcie swojej błędnej tezy :-)

    > Gorilla Glass nie jest mi potrzebne, i tak docelowo będzie szkło.

    :-)))))) Tak sobie to tłumacz...

    > Piasek (czyli krzem) zarysuje nawet i Gorillę.

    W teorii... i tego się trzymaj jak chcesz uzasadnić sobie zakup biedafona.
    W praktyce w codzinnym użytkowaniu Gorilla wygrywa :-)

  • 35. Data: 2018-08-23 14:14:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message
    > Thu, 23 Aug 2018 12:56:12 +0200, w
    > <thd7vq9icbd3$.1f78x1152cw6b.dlg@40tude.net>, "J.F."

    > Rozumiem, że nie jesteś w stanie pojąć, że przy szkle hart. GG jest
    > zbędne?

    Przy GG na iPhone żadne dodatkowe folie i szkiełka nie są potrzebne.
    Wręcz przeszkadzają tylko.

    > PS. iPhone 5s z 2013 jest biedafonem przy nowych telefonach nawet bez GG
    > (o ile jeszcze działa, a kolejna aktualizacja go nie wykończyła).

    W praktyce ten stary iPhone jest porysowany mniej niż ten Twój nowy :-P

  • 36. Data: 2018-08-23 14:28:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 23 Aug 2018 13:23:10 +0200, r...@k...pl napisał(a):
    > Thu, 23 Aug 2018 12:56:12 +0200, w <thd7vq9icbd3$.1f78x1152cw6b.dlg@40tude.net>,
    >
    > Rozumiem, że nie jesteś w stanie pojąć, że przy szkle hart. GG jest zbędne?

    Na co masz najlepszy dowod na wlasnym telefonie :-)

    Myslisz, ze Corning fortune zbil na tym, ze ich szkielka sa rownie
    dobre jak inne ?

    No dobra, ponoc masz GG, to sie nabijam bezpodstawnie.
    P.S. co za g* firma, ze nie mozna znalezc na stronie producenta.

    > PS. iPhone 5s z 2013 jest biedafonem przy nowych telefonach nawet bez GG (o ile
    > jeszcze działa, a kolejna aktualizacja go nie wykończyła).

    No bo mamy 2018 i iphone 8.
    Ale ten stary 5s po 5 latach uzywania ma szybke nieporysowaną :-P

    P.S. z domowych sposobow - zalac ryse Superglue i wypolerowac na
    plasko. Moze sie uda. Ale lepiej sprobowac na starym telefonie :-)
    I delikatną pastą, zeby szkla nie ruszyć.

    Chyba, ze masz dostep do lepszych srodkow - sa takie do sklejania
    soczewek, powinny przykleic i folie , i rysę wypelnic.

    J.

  • 37. Data: 2018-08-24 14:09:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 23 Aug 2018 07:11:10 -0500, w <plne7e$mb$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Trzeba być mocno potłuczonym aby porównywać Apple Watch
    > czy też inny smartwatch z touchscreenem do tradycyjnego zegarka :-)

    Faktycznie. Zegarek nie ma Gorilla Glass, a nie rysuje się tak łatwo. Świat
    i-ynteligenta w gruzach :)

    > Pomijając już fakt, że mówiliśmy o smartfonach a nie zegarkach, i jak widać
    > nie udało Ci się znaleźć nic na poparcie swojej błędnej tezy :-)

    A ta błędna teraz to jaka?

    > :-)))))) Tak sobie to tłumacz...

    GG pod szkłem podtrzeba chyba tylko i-ynteligentom, by w CV wpisać :))

    > W teorii...

    W praktyce głąbie.

    > i tego się trzymaj jak chcesz uzasadnić sobie zakup biedafona.

    Już ci pisałem, że mam GG. Więc idź pszemolić gdzie indziej.

    > W praktyce w codzinnym użytkowaniu Gorilla wygrywa :-)

    Potakiwać, potakiwać...

  • 38. Data: 2018-08-24 14:10:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 23 Aug 2018 07:14:36 -0500, w <plne7f$mb$2@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Przy GG na iPhone żadne dodatkowe folie i szkiełka nie są potrzebne.
    > Wręcz przeszkadzają tylko.

    Taki urok ajfona, że tandetę na niego robią. Tacy kupujący :)

    > W praktyce ten stary iPhone jest porysowany mniej niż ten Twój nowy :-P

    Noo. I jest szybszy.

  • 39. Data: 2018-08-24 19:38:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message

    > Faktycznie. Zegarek nie ma Gorilla Glass, a nie rysuje się tak łatwo.
    > Świat
    > i-ynteligenta w gruzach :)

    > A ta błędna teraz to jaka?

    No taka, że iPhony z Gorilla Glass rysują się tak samo łatwo jak
    inne smarfony, nawet te bez Gorilla Glass.

    > GG pod szkłem podtrzeba chyba tylko i-ynteligentom, by w CV wpisać :))

    Gdybyś go miał to byś folijki teraz nie szukał do swojego biedafona.

    > W praktyce głąbie.

    Epitety i agresja wskazuje tylko na brak argumentów, pohamuj się.

    > Już ci pisałem, że mam GG. Więc idź pszemolić gdzie indziej.

    Masz, ale starej generacji. Bo kupiłeś biedafon.

    > Potakiwać, potakiwać...

    Ty masz rysę a ja nie, po wielu latach używania bez folii.
    Wyrok jest dosyć oczywisty.

  • 40. Data: 2018-08-24 19:40:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message

    > Taki urok ajfona, że tandetę na niego robią. Tacy kupujący :)

    Nie masz racji - mnóstwo jest głupców którzy gotowi są na dobrej marki
    folijkę wydać 1/4-1/3 ceny telefonu...

    > Noo. I jest szybszy.

    Zmieniasz temat... no cóż, nie dziwię Ci się :-D