  • 11. Data: 2018-08-02 15:42:21
    Temat: Re: Serwer do małej firmy 10 Tera
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-08-02 o 12:47, ń pisze:
    > Tak swoją drogą ciekawe od strony finansowo-księgowej, czy zakup jednego dysku
    będzie jednorazowym kosztem, czy raczej modernizacją istniejącego środka trwałego
    podlegającą razem z nim amortyzacji ;-)

    Zachowujesz się jak moja szefowa. To może być pretekst do "Nie da się". :-)

    Trzy lata walczyłem o szybszy net. W końcu przyjechali monterzy i
    pociągnęli światłowód ze studzienki obok posesji. Cena abo. porównywalna
    z jakimś dennym transferem z netii.
    Dowiedziałem się od panów że oferta była składana kilka razy i szefowa
    dokładnie wiedziała co się da a czego nie :-)

    Teraz mam trudniejsze zadanie bo trzeba wyłożyć _więcej_ kasy :-)

  • 12. Data: 2018-08-03 12:45:16
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2018-08-02 o 15:42, z pisze:
    > Teraz mam trudniejsze zadanie bo trzeba wyłożyć _więcej_ kasy :-)

    Użyj rewolweru :)

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"
    Rzymskie (podobno):
    Quidqiud agis prudenter agas et respice finem