  • 11. Data: 2019-04-20 13:53:55
    Temat: Re: Serwis klimatyzacji - ceny wróciły do normy
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 19.04.2019 o 18:17, Marcin N pisze:

    > Zazdroszczę. Ja nie potrafię samodzielnie napełnić klimatyzacji. Trudne to?

    ja też nie. ale na YT pokazywali jak nabić klimę gazem do zapalniczek,
    więc nie jest to zbyt trudne. Zanim kupię butlę postaram się dowiedzieć
    co i jak. chociaż liczyłem ze tu znajdzie się ktoś kto właśnie napisze -
    dasz radę, albo: bez specjalistycznych maszyn nie masz szans.
    ToMasz

  • 12. Data: 2019-04-20 16:28:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 20 Apr 2019 13:52:08 +0200, J.F.

    > Inny rodzaj emisji.
    > I inne skutki.

    Chodzi o mentalność niektórych ludzi. Jak tutaj sobie potrafi tak
    głupkowato przeliczać na zysk to w innych miejscach też. Niewykluczone że
    szambo sąsiadowi pod płotem wylewa albo pali w kotle stare kalosze.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2019-04-20 16:37:22
    Od: p...@g...com

    Przy starszych autach większość ludzi olewa temat naprawy zwłaszcza gdy czynnik ubywa
    powoli i klima jakoś tam chłodzi. taki mamy klimat.

  • 14. Data: 2019-04-20 16:42:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 20 Apr 2019 07:37:22 -0700 (PDT), p...@g...com

    > Przy starszych autach większość ludzi olewa temat naprawy zwłaszcza gdy czynnik
    ubywa powoli i klima jakoś tam chłodzi. taki mamy klimat.

    Moje auto ma 11 lat, więc do młodych wcale nie należy. Klimę już 3 razy
    napełniałem, bo albo kamień dziurę zrobił w chłodnicy, albo jakiś zaworek
    puścił, no a ostatnio to kolanko. Swoją dorgą muszę je w końcu sprzedać,
    tylko nikt klekota nie chce. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 15. Data: 2019-04-20 17:55:50
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-20 16:28, Myjk wrote:
> [...]
    > głupkowato przeliczać na zysk to w innych miejscach też. Niewykluczone że
    > szambo sąsiadowi pod płotem wylewa albo pali w kotle stare kalosze.

    No i pierdzi zamiast się powstrzymać

  • 16. Data: 2019-04-20 20:40:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.04.2019 o 16:42, Myjk pisze:
> [...]
    >
    > Moje auto ma 11 lat, więc do młodych wcale nie należy. Klimę już 3 razy
    > napełniałem, bo albo kamień dziurę zrobił w chłodnicy, albo jakiś zaworek

    Dziwne - mój stary osignął pełnoletniość i w ciągu 9 lat u mnie dwa razy
    był dobijany. Raz rutynowo, dwa po wymianie sprężarki.

    BTW -skoro już taki eko jesteś, to trzeba było nie naprawiać i jeżdzić
    bez klimy:P Mniej freonu, mniejsze spalanie.

    Shrek

  • 17. Data: 2019-04-20 20:49:10
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 20 Apr 2019 20:40:00 +0200, Shrek wrote:
    > BTW -skoro już taki eko jesteś, to trzeba było nie naprawiać i jeżdzić
    > bez klimy:P Mniej freonu, mniejsze spalanie.

    Gdyby był eko, to nie jeździłby nową hybrydą...

    Mateusz

  • 18. Data: 2019-04-20 21:12:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Gdyby był eko, to nie jeździłby nową hybrydą...

    Czepiasz się - miał być elektryk, ale żona nie pozwoliła, a potem
    okazała się, że co prawda jego zdaniem elektyk jest zajebisty dla
    każdego, ale on jako fan elektryków jest tak specyficznym przypadkiem,
    że akurat jemu nie pasuje;)

    Shrek

  • 19. Data: 2019-04-20 21:28:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 20 kwietnia 2019 20:49:11 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Gdyby był eko, to nie jeździłby nową hybrydą...

    Myjk to zwykły ignorant

  • 20. Data: 2019-04-22 00:41:41
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 20.04.2019 o 17:55, kk pisze: