  • 21. Data: 2019-04-22 13:51:17
    Temat: Re: Serwis klimatyzacji - ceny wróciły do normy
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-20 o 13:48, Myjk pisze:
    > (...)
    > rozbierać kokpit za 1200 zł i kupować parownik za 500zł jak trafiłem do
    > chłodnika na jakimś zadupiu pod Górą Kalwarią który znalazł wyciek na
    > (...)

    Możesz rzucić namiary?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 22. Data: 2019-04-22 17:59:01
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 22 Apr 2019 13:51:17 +0200, Adam

    > Możesz rzucić namiary?

    To mi ojciec załatwiał jak używał moje auto (dostał polecenie u kogoś w
    pracy), ja tylko cenę za naprawę ustalałem telefonicznie. Więc wiem tylko
    że miejscowość Pieczyska (tak patrzę że to nawet już nie pod Górą Kalwarią
    tylko "nad" Grójcem) -- ew. telefon mogę zapodać. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 23. Data: 2019-04-22 20:41:41
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-04-20 o 21:28, Kris pisze:

    > Myjk to zwykły ignorant

    Będę Go bronił :)

    Brakło Ci argumentów że zaczynasz wycieczki osobiste?

    Każdy ma prawo być kim chce, dla starszych osób jak ja to była ujma, ale
    świat wtedy był prostszy i łatwiej było go ogarnąć, dzisiaj to już nie
    jest takie proste i czasami bycie ignorantem to ochrona przed światem,
    szczególnie młodzież ma dzisiaj "wyjebane" na wszystko.

    A teraz powiedz kim Ty jesteś?

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 24. Data: 2019-04-22 20:58:53
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-22 o 17:59, Myjk pisze:
> [...]
    > że miejscowość Pieczyska (tak patrzę że to nawet już nie pod Górą Kalwarią
    > tylko "nad" Grójcem) -- ew. telefon mogę zapodać. :P

    Internety mówią:
    firma INS TAL PLUS
    Pi ecz yska 27a
    05-650 Pie czy ska

    Między Górą Kalwarią z Grójcem.

    Spacje dodałem, aby jakieś pająki niepotrzebnie nie rejestrowały.
    To chyba ten.
    Pewnie niebawem podjadę ze swoim.
    Dzięki :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 25. Data: 2019-04-22 21:54:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 22 Apr 2019 20:58:53 +0200, Adam

    > Spacje dodałem, aby jakieś pająki niepotrzebnie nie rejestrowały.
    > To chyba ten.
    > Pewnie niebawem podjadę ze swoim.
    > Dzięki :)

    To nie to, telefon się nie zgadza -- zresztą jak szukałem poprzednio to nie
    było go w gógle, na mapie była tylko stodoła pod wskazanym adresem. Teraz
    już nie pamiętam gdzie to było. Dowiem się jutro od staruszka adres. Na prv
    leci numer.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 26. Data: 2019-04-23 14:05:23
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 19 kwietnia 2019 17:06:55 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
    > Była panika rok temu. Ceny serwisu klimatyzacji z "klasycznym"
    > czynnikiem r134a urosły o kilkaset procent.
    >
    > Ale widzę, że chyba się uspokoiło.
    > 150 zł za serwis w tym 100g czynnika i 20 zł za kolejne 100g.
    >

    > --
    > MN

    30 zł/ 100g
    ja zapłaciłem 420
    za napełnienie do zera
    i wymianę wężyka w którym była dziura
    plus filtr kabinowy

  • 27. Data: 2019-04-23 15:22:54
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-22 o 21:54, Myjk pisze:
> [...]
    > już nie pamiętam gdzie to było. Dowiem się jutro od staruszka adres. Na prv

    Dzięki :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 28. Data: 2019-04-24 10:22:42
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2019-04-19 o 17:06, Marcin N pisze:
    > Była panika rok temu. Ceny serwisu klimatyzacji z "klasycznym"
    > czynnikiem r134a urosły o kilkaset procent.
    >
    > Ale widzę, że chyba się uspokoiło.
    > 150 zł za serwis w tym 100g czynnika i 20 zł za kolejne 100g.

    Ja właśnie dostałem ofertę za przegląd z uzupełnieniem na 200zł.
    Z drugiej strony w nurauto jest promocja za 150zł ale do 420g czynnika,
    u mnie w aucie wchodzi 520g o ile pamiętam.
    Teraz pytanie czy 420g to max do uzupełnienia czy liczą od zera do pełnego?

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 29. Data: 2019-04-24 18:33:05
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 20 Apr 2019 13:48:06 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >(polecałem tu Euroklimę z Opaczy, ale już nie będę)

    No to witaj w klubie. Też ich kiedyś polecałem, teraz odradzam.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 30. Data: 2019-04-27 12:37:17
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > Dziwne - mój stary osignął pełnoletniość i w ciągu 9 lat u mnie dwa razy
    > był dobijany. Raz rutynowo, dwa po wymianie sprężarki.

    ja się opiekuję dwoma autami z klimą. co rok - dwa lata muszą być
    "nabijane" Czasem uchodzi 30% czynnika, czasem 90%. w norauto dodali
    środka fluorescencyjnego - brak wycieków. pojechałem do chłopka co w
    swoim garażu nabija klimę, dodał środka, kazał przyjechać za parę dni i
    sprawdzał (ten chociaż miał ciemno w garazu) niema widocznych wycieków.
    teraz się wnerwiłem kupiłem butle r134a i będę sam dolewał

    ToMasz