  • 11. Data: 2014-07-21 09:25:19
    Temat: Re: Shell mi dziś podpadł
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Bodaj Nissan Primastar chociażby ma 80l, a może nawet 90l. Zasieg koło
    1200km.

  • 12. Data: 2014-07-21 13:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz n...@o...pl ...

    > Duże auto masz jak 80 litrów wlewasz :-)

    Ano tyle wlewam.
    84 bodaj wchodza.

  • 13. Data: 2014-07-21 13:14:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Jul 2014 03:51:31 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
> [...]
    > Poznan Komorniki - 5,27 AUCHAN
    > SHELL na Debcu: 5,6
    > Czyli na zbiorniku miedzy Antczakiem a SHELL mam ponad 40zł różnicy...

    Nie martw sie - zniknie az taka.

    Miedzy Wroclawiem a Poznaniem jest tych Pieprzykow kilka.
    Jeszcze pare tygodni temu byly podobne roznice, dzis
    to w granicach 10 gr.

    J.

  • 14. Data: 2014-07-21 13:21:44
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-07-21 04:11, Pszemol pisze:
    > "HANA" <h...@s...com.pl> wrote in message
    >
    > Dalej w Polsce nie da się zapłacić kartą wprost przy dystrybutorze?
    > Bez wchodzenia do środka??? Trochę wstyd...

    Na BP są dystrybutory z dziurą na kartę (+wyświetlacz) ale są off-line i
    trzeba się udać do środka i tam zapłacić.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 15. Data: 2014-07-21 13:33:05
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sun, 20 Jul 2014 17:32:04 +0200
    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > shell - 5.51zł

    wczoraj w Piasecznie 5.25 95tka

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 16. Data: 2014-07-21 15:20:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Jul 2014 21:11:47 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Dalej w Polsce nie da się zapłacić kartą wprost przy dystrybutorze?
    > Bez wchodzenia do środka??? Trochę wstyd...

    No, nie ma takiego zwyczaju.
    Pomijajac kilka stacji samoobslugowych, gdzie nie da sie wejsc "do
    srodka".

    Wstyd ? No, moze i tak, ale w calej Europie tak.
    U nas bywa ze pracownik wyjdzie, naleje ... choc tak naprawde to chyba
    pilnuje zeby nie klient nie sp* bez zaplaty.
    I nawet zaplate przyjmie przy dystrybutorze - ale tylko gotowka.

    Ale ... moze tak ma byc ? Pojdzie klient, kupi przy okazji cos do
    picia, jedzenia, czy do auta. I da zarobic dwa razy wiecej.
    Wstyd, ze jeszcze tego nie odkryliscie ?

    No i oczywiscie kazdy woli placic w klimatyzowanym wnetrzu, niz na tym
    upale lub mrozie wstukiwac kod ...

    J.

  • 17. Data: 2014-07-21 15:56:10
    Temat: Shell mi dziś podpadł
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Na jednym z wjazdów do DC wczoraj widziałem wszystko po 5,09.

  • 18. Data: 2014-07-21 16:30:33
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 21 Jul 2014 09:25:19 +0200, "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>
    wrote:

    >Bodaj Nissan Primastar chociażby ma 80l, a może nawet 90l. Zasieg koło
    >1200km.

    Ja mam 100 litrów w Renówce. A są też takie, co mają 125 litrów - np
    Ducato w jakiejś tam wersji dalekobieżnej :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2014-07-21 18:00:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Nie martw sie - zniknie az taka.
    >
    > Miedzy Wroclawiem a Poznaniem jest tych Pieprzykow kilka.
    > Jeszcze pare tygodni temu byly podobne roznice, dzis
    > to w granicach 10 gr.

    Dlaczego zniknie?
    Dobra cena u antczaka utrzymuje się już od jakiegoś czasu.
    Ma taką politykę.

    Zreszta nie wszystkie shelle sa az tak drogie - dzis np. shell w centrum
    Lubonia - cena 5,39.

  • 20. Data: 2014-07-21 18:56:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Jul 2014 16:00:55 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Dlaczego zniknie?
    > Dobra cena u antczaka utrzymuje się już od jakiegoś czasu.
    > Ma taką politykę.

    Pieprzyk tez mial. A ostatnio oczy przecieralem ze zdumienia co sie
    dzieje pod Trzebnica i Rawiczem. No nie, nadal jest tanio .. ale juz
    nie o 40 gr.

    > Zreszta nie wszystkie shelle sa az tak drogie - dzis np. shell w centrum
    > Lubonia - cena 5,39.

    Wroclaw wczoraj 5.29. mam wrazenie ze w sobote nawet 5.24 bylo.
    No ale pod Tesco 5.16 ...

    J.