  • 51. Data: 2010-07-22 09:34:08
    Temat: Re: Silnik benzynowy w Zafirze
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 14 Jul 2010 23:59:28 +0200,
    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> screamed:

    > Sam szukam uzywanej Zafiry B w benzynie i _nie ma_. Nie wiem czy w ogóle
    > ktokolwiek ją kupił w wersji benzynowej, wszedzie tylko diesle.

    Benzyna droga a sama Zafira to większe auto... ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:220B ]
    [ 09:33:43 user up 12506 days, 21:28, 1 user, load average: 0.00, 0.10, 0.40 ]

    It's kind of fun to do the impossible.

  • 52. Data: 2010-07-22 11:56:15
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Wed, 14 Jul 2010 23:59:28 +0200,
    > Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> screamed:
    >>

    > Benzyna droga a sama Zafira to większe auto... ;)

    Ale z gazem wcale nie jest tak źle :) Moja wyrabia się w te upalne dni z
    klimą po mieście w 10,5 LPG /100 (instalacja świeżo po przeglądzie jakiś
    miesiąc temu)

  • 53. Data: 2010-07-22 12:14:10
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "szymo"

    > Ale z gazem wcale nie jest tak źle :) Moja wyrabia się w te upalne dni
    > z klimą po mieście w 10,5 LPG /100 (instalacja świeżo po przeglądzie
    > jakiś miesiąc temu)

    ;-)

    Widocznie elektronika zabezpiecza Ci pompę przed nadmiernym spalaniem
    gazu po mieście.
    Znajomy mi powiedział, że jemu powiedział znajomy jednego mechanika, że
    tak jest.

    ps. to na trasie pewnie poniżej 4l/100km LPG schodzisz?

  • 54. Data: 2010-07-22 12:54:17
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Przemysław Czaja pisze:

> [...]
    > tak jest.
    >
    > ps. to na trasie pewnie poniżej 4l/100km LPG schodzisz?

    Nie na trasie pali tyle samo.

  • 55. Data: 2010-07-22 13:28:00
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "szymo"

    > Nie na trasie pali tyle samo.

    Ja mieszkam w dziurze 70 tysięcznej i poruszając się po tej dziurze
    zwanej miastem jeszcze żaden samochód nie palił mi mniej niż 10 litrów
    benzyny na 100/km - zastanawiam sie teraz jak musi wyglądac Twoje
    miasto - macie chociaż kościół ;-)?

    ps. wybacz, że jestem nieco złosliwy, ale raczej nie uwierzę w
    opowieści, że sporawe auto zwane zafirą pali w mieście 10 litrów LPG

    Z wyrazami szacunku

    Przemo

  • 56. Data: 2010-07-22 15:53:02
    Od: szymo <s...@w...pl>

    > ps. wybacz, że jestem nieco złosliwy, ale raczej nie uwierzę w
    > opowieści, że sporawe auto zwane zafirą pali w mieście 10 litrów LPG
    >
    > Z wyrazami szacunku

    Chciałbym ciebie przekonać ale nie wiem czy zdołam. Nie jestem jednym
    z tych co mówią że leje 3 litry do samochodu na 200 km i jeszcze zostaje
    po tych 200 km coś na dnie. Przed przeglądem instalacji gazowej i
    wymianie filtra gazu chlał mi 12/100 w mieście i 10,5 na trasie
    teraz nie wiem dlaczego ale do miesiąca nie chce wyjść powyżej 11
    od chociażby ostatnio przejechałem 323 km i zatankowałem 34 litry gazu z
    małym chaczykiem no to ile wyszło na setkę ? Zafira A silnik 1.6 16v
    miasto Bydgoszcz jazda co dzień 20km miastem i z powrotem do roboty.

  • 57. Data: 2010-07-22 15:54:53
    Od: szymo <s...@w...pl>

    > ps. wybacz, że jestem nieco złosliwy, ale raczej nie uwierzę w
    > opowieści, że sporawe auto zwane zafirą pali w mieście 10 litrów LPG

    jeśli chcesz mogę przez cały tydzień robić zdjęcia + zdjęcie przy
    tankowaniu zobaczymy jak wyjdzie. A co tam poświęcę się :) Na prawdę nie
    ściemniam.

  • 58. Data: 2010-07-22 16:00:16
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-22, Przemysław Czaja <p...@p...fm> wrote:

    > ps. wybacz, że jestem nieco złosliwy, ale raczej nie uwierzę w
    > opowieści, że sporawe auto zwane zafirą pali w mieście 10 litrów LPG

    Nigdy nie widziałeś samochodu ruszającego spod świateł bez przekraczania
    2000 obrotów?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 59. Data: 2010-07-22 16:41:27
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski"

    > Nigdy nie widziałeś samochodu ruszającego spod świateł bez
    > przekraczania
    > 2000 obrotów?

    Krzysiu miałem astre z silnikiem, który szymo ma w zafirze i nie miałem
    w niej gazu i wiem ile paliła - posiadasz podobne doświadczenia, czy
    będziem mi tu uprawiał jakieś własne teorie?

  • 60. Data: 2010-07-22 22:27:27
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-22, Przemys?aw Czaja <p...@p...fm> wrote:

    > Krzysiu miałem astre z silnikiem, który szymo ma w zafirze i nie miałem
    > w niej gazu i wiem ile paliła - posiadasz podobne doświadczenia, czy
    > będziem mi tu uprawiał jakieś własne teorie?

    Mam doświadczenia z innym samochodem: ten sam kierowca, to samo miasto,
    ten sam samochód, a spalanie od niecałych siedmiu litrów do ponad
    czternastu. Dlatego wierzę, że przy bardzo kapeluszniczej jeździe do
    dziesięciu litrów da się zejść.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski