  • 11. Data: 2012-03-10 16:02:06
    Temat: Re: Silnik wspomagany wodorem?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PiteR wrote:

    > Kit polega na tym że przemilcza się skąd bierze się wodór. Jelenie
    > dają się nabrać pod wpływem stresu jaki przeżywaja na stacji
    > benzynowej. Niestety to kolejne perpetum mobile.

    to jest genialny wynalazek, pozwala dużo zarobić.

  • 12. Data: 2012-03-10 16:20:42
    Od: -wytnij- <"qnick(-wytnij-)"@interia.eu>

    W dniu 2012-03-10 07:13, maniac pisze:
    > Mój kumpel był na zlocie miłośników samochodów marki SEAT i oto co napisał:
    >
    > Prawda to czy właściciel ibizy posiada całkiem wybujałą wyobraźnię?

    Ponoć można zaoszczędzić :) Rozmawiałem z takim jednym zapaleńcem który
    założył to do diesla i mówił o oszczędności 25 % paliwa

    Ale jedno zasadnicze pytanie kto mu zrobi przegląd techniczny, bo takie
    instalacje nie posiadają homologacji i nie mogą być stosowane do
    zasilania pojazdów.

  • 13. Data: 2012-03-10 17:14:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/10/2012 07:13 AM, maniac wrote:
> [...]
    > wody zdemineralizowanej starcza na około 1000km, także tylko sobie
    > lejesz wodę do zbiorniczka i dawkujesz sobie ile wodoru ma podawać do
    > przepustnicy :) Mówi, że zainstalował tą instalację jednego dnia w
    > Gdańsku, a drugiego dnia wracał na tej instalacji do Krakowa i miał
    > stracha, ale nic mu się nie stało :) no i nic generalnie się nie psuje
    > po dziś dzień. Instalację przytargał z Portugalii za 1000, czy 2000zł
    > jakoś. Instalował sobie to sam, bo montaż jest banalnie prosty :).
    > Niezły bajer na oszczędność :)"
    >

    > Prawda to czy właściciel ibizy posiada całkiem wybujałą wyobraźnię?

    A czasem nie chciał z czystej życzliwości sprzedać innym uczestnikom zlotu?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2012-03-10 17:24:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marek Dyjor pisze tak:

    > to jest genialny wynalazek, pozwala dużo zarobić.

    niewątpliwie, dziesięciu łosi razy 2 tyś zł ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 15. Data: 2012-03-10 18:18:48
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-03-10 07:13, maniac pisze:
    > Prawda to czy właściciel ibizy posiada całkiem wybujałą wyobraźnię?

    Sam sobie odpowiedź, przyłóż rękę do dolotu powietrza silnika i pomyśl
    tak "na oko" ile wodoru było by potrzeba. A teraz pomyśl skąd ten wodór
    wziąć i jakim nakładem włożonej w to energii.

    ps. ponoć na ludzkiej głupocie zarabia się najlepiej ;)

  • 16. Data: 2012-03-10 19:50:02
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-03-10 16:20, -wytnij- pisze:
    > Ponoć można zaoszczędzić :)

    Nie można w ten sposób.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Pierwsza_zasada_termody
    namiki

    Rozmawiałem z takim jednym zapaleńcem który
    > założył to do diesla i mówił o oszczędności 25 % paliwa

    Mówił.
    P.

  • 17. Data: 2012-03-10 22:05:34
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 10.03.2012 maniac <t...@m...com> napisał/a:

    [ciach]

    > Prawda to czy właściciel ibizy posiada całkiem wybujałą wyobraźnię?

    Obaj nigdy nie mieliście lekcji fizyki?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 18. Data: 2012-03-10 22:12:57
    Od: -wytnij- <"qnick(-wytnij-)"@interia.eu>

    W dniu 2012-03-10 19:50, Pan Piskorz pisze:
    > W dniu 2012-03-10 16:20, -wytnij- pisze:

    > Mówił.
    > P.

    No mówił tylko, a dopóki sam nie założysz to się nie przekonasz podobnie
    jak ja :)

  • 19. Data: 2012-03-10 22:40:50
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> napisał(a):

    > Dnia 10.03.2012 maniac <t...@m...com> napisał/a:
    >
    > [ciach]

    > Obaj nigdy nie mieliście lekcji fizyki?
    >
    > Krzysiek Kiełczewski
    Ja tez fizyki w szkole nie miałem. Ale Ty widać dobry byłeś. Powinieneś
    odpowiedzieć na takie proste pytanie. Jak samochód pali 10 litrów benzyny na
    setkę i ma napisane w danych technicznych że ma 100kW. To on ma 100kW na kołach?

  • 20. Data: 2012-03-10 23:14:10
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 10.03.2012 kogutek <s...@W...gazeta.pl> napisał/a:

    > Ja tez fizyki w szkole nie miałem.

    Wszyscy wiedzą.

    > Ale Ty widać dobry byłeś. Powinieneś
    > odpowiedzieć na takie proste pytanie. Jak samochód pali 10 litrów benzyny na
    > setkę i ma napisane w danych technicznych że ma 100kW. To on ma 100kW na kołach?

    Nie.

    Krzysiek Kiełczewski