  • 11. Data: 2014-08-18 15:48:41
    Temat: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Kierowcy, to dość spora grupa wyborców.
    > Tylko przed wyborami możemy coś ugrać.

    Raz juz to slyszalem :)

  • 12. Data: 2014-08-18 16:09:07
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Nie pamiętam

    Najpierw trzeba zapytac po co powstala PPPP :)?

    > Pamiętam tylko że wyglądali jak żart a sami twierdzili
    > że są za ekologią więc przy kolejnych wyborach nikt nie
    > zagłosował za bandą złodziei podnoszących wyborcom koszty
    > utrzymania.

    Skad takie idiotyczne wnioski ?

    > Ale jeśli jestem w błędzie to chętnie przeczytam jakim
    > i dlaczego.

    Poklocili sie w partii, dodatkowo pomysl sie wypalil i sie skonczylo. Raz
    mieli 3% a w nastepnych 0 :)

  • 13. Data: 2014-08-18 16:16:42
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

> [...]
    > - podniesienie dopuszczalnej prędkości na autostradach? - IMO maksymalnie
    > kilka % poparcia.
    > - podniesienie limitu w terenie zabudowanym (przywrócenie) 60? - IMO
    > jakieś 20%
    > - likwidacja obowiązku jeżdżenia na światłach? - IMO jakieś 20%
    > - zmiana limitu alkoholu z 0,2 na 0,5 promila - IMO jakieś 20%
    >
    > Przy czym pamiętaj że istotna jest część wspólna. Osób które jednocześnie
    > chcą poniesienia limitu alkoholu i likwidacji obowiązku jazdy na światłach
    > nie będzie 20% tylko pomiędzy 4% a 20% w zależności od korelacji. ITD.

    A pozostała grupa niby jest jednolita ?

    > Ja np. jestem zwolennikiem podniesienia limitu alkoholu i zwiększenia
    > limitu w terenie zabudowanym, ale jednocześnie nie przeszkadzają mi
    > fotoradary i podoba mi się obowiązek jazdy na światłach.
    >
    > Dlatego w praktyce obawiam się że nie znajdziesz grupy ludzi którzy
    > chcieliby tego samego na tyle licznej by przekroczyć próg wyborczy.
    >
    > Ps. No i oczywiście nawet jak komuś spodobają się Twoje postulaty to nie
    > koniecznie na Ciebie/Was zagłosuje bo może uznać że gospodarka i polityka
    > zagraniczna są ważniejsze.

    Politykę robi się tak, że wybiera populistyczne hasła i wygrywa wybory, po
    czym zmienia prawo tak, by do własnego koryta najwięcej wpadło. Pozytywne
    zmiany są tylko złem koniecznym polityki.

  • 14. Data: 2014-08-18 16:18:54
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Shrek" <...@w...pl>

    > Pamiętasz jak skończyła Polska Partia Przyjaciół Piwa?

    Poczytaj jak "skończyła" Kanadyjska Partia Nosorożców

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kanadyjska_Partia_Nosor
    o%C5%BCc%C3%B3w

    4 wynik w wyborach :-)

  • 15. Data: 2014-08-18 16:23:12
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik <a...@g...com>

    > Generalnie umyka jeden fakt. Ograniczenia maja z 60. lat? Na miescie od
    > zawsze bylo 50.
    > syrenka zatrzymywala sie po 120 metrach z 100kmh o ile dojechala do tej
    > wartosci z wiatrem i z gorki.
    > maluch? 55m? itp itd.
    > a wypadek maluchem? a syrenka. a nawet tzw duzy fiat?
    > a dzisiaj?
    > porsche staje na 34m, przecietna puszka na 40m, strefy zgniotu itp.
    > i nie wiem czy tzw zageszczenie ruchu, i aut i pieszych, uzasadnia
    > trzymanie nadal tych wartosci.

    A ja myślę, że umyka fakt, że to wszystko nie ma znaczenia bo mandaty są
    mechanizmem sprawowania władzy. Nie ma znaczenia czy są uzasadnione tylko to
    czy przez nie staniesz się niewolnikiem.

  • 16. Data: 2014-08-18 16:28:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup
    >Poklocili sie w partii, dodatkowo pomysl sie wypalil i sie skonczylo.
    >Raz mieli 3% a w nastepnych 0 :)

    A powazniejszych partii to nie dotyczy ?
    Taka LPR, w 2004 14% poparcia, w 2007 1.3 :-)

    J.

  • 17. Data: 2014-08-18 16:52:36
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > - likwidacja obowiązku jeżdżenia na światłach? - IMO jakieś 20%
    > - zmiana limitu alkoholu z 0,2 na 0,5 promila - IMO jakieś 20%
    Ja mam parę, ale pochwalę się jednym:
    Proponuję by ograniczenie prędkości na znaku było "sugerowaną" prędkością
    bezpieczną, a nie maksymalną.
    Skoro nie pomagają nawet kontrole NIK co do ilości i ich umiejscowienia...
    Nikt (lub prawie nikt) tego nie przestrzega, to może warto ten aparat ucisku
    zwyczajnie znieść?

    > Ja np. jestem zwolennikiem podniesienia limitu alkoholu i zwiększenia
    > limitu w terenie zabudowanym, ale jednocześnie nie przeszkadzają mi
    > fotoradary i podoba mi się obowiązek jazdy na światłach.
    Lubisz wymieniać odbłyśniki reflektorów co 5 lat, czy bawisz się w kota
    jeżdżąc po nocy z wypalonymi odbłyśnikami?
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 18. Data: 2014-08-18 16:56:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    oglegroups.com...

    > Generalnie umyka jeden fakt. Ograniczenia maja z 60. lat? Na miescie od
    > zawsze bylo 50.

    Nie bylo, to debilny pomysl sprzed kilku lat.
    Który podobni debile lykneli jak pelikany.

  • 19. Data: 2014-08-18 17:05:13
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Uzytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    oglegroups.com...

    > Nie bylo, to debilny pomysl sprzed kilku lat.
    > Który podobni debile lykneli jak pelikany.

    podobnie debilny jak popularne ograniczenia do 70 czy 50 w okolicach szkol
    poza zabudowanym obowiazujace okragly rok i 24h... jak by to w nocy albo w
    wakacje dziecko mialo sie nagle tam pojawic... w przyszlosci...

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 20. Data: 2014-08-18 17:06:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-18 15:38, RadoslawF wrote:

    > Jakby nie nasza obecność w UE to można by partię kierowców
    > zrobić do spółki z anty ekologami i będzie trzydziesto
    > procentowa reprezentacja w sejmie jak nic.

    Taa. Nikt wam nie obieca tyle co ja obiecam:P

    Shrek.