  • 21. Data: 2019-09-10 13:27:46
    Temat: Re: Skutery z wymiennymi akumulatorami
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Trzy miliony malpek dziennie ktos kupuje. Najlepsze jest to ze jak pytali sprzedawcow
    to wyszlo ze najwiecej sprzedaja rano jak ludzie do pracy ida.

  • 22. Data: 2019-09-10 13:50:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Trzy miliony malpek dziennie ktos kupuje.
    >Najlepsze jest to ze jak pytali sprzedawcow to wyszlo ze najwiecej
    >sprzedaja rano jak ludzie do pracy ida.

    trzy miliony takiej statystyki nie zrobia.

    Kolega mial sklep ... mowil, ze takie malpki spirytusu mu sie nie
    oplacaja.
    Schodzi to nawet, ale trzeba kupic karton, 96 sztuk.
    I schodzi to potem trzy miesiace.

    To on woli kupic karton wodki, sprzeda w jeden dzien i zarobi.
    To dawno temu bylo, moze teraz inaczej. No i moze wodka lepiej schodzi
    niz spirytus.

    Nawiasem mowiac - bylem na niemieckiej imprezie firmowej, to zaczeli
    od wizyty w hurtowni i kartonach buteleczek po 40ml.
    Takich w sam raz na jeden drink. I kazdy sobie bral i pil ile tam
    chcial ... nie oszczedzali, a pijanstwa jeszcze nie bylo ..

    J.

  • 23. Data: 2019-09-10 18:13:07
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-10 00:40, RadoslawF wrote:
> [...]
    abil-staruszke-w-toruniu-zatrzymany-pasazera-przypro
    wadzila-mama/

    > Statystyka twierdzi ze hulajnoga da się szybciej jechać niż pieszo
    > biegać wiec i obrażenia będą większe.

    To to się mierzy statystyką?