  • 151. Data: 2019-03-31 23:13:57
    Temat: Re: Skutki . Prędkość zabija.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 31 Mar 2019 21:10:05 +0200, w <5ca1108e$0$476$65785112@news.neostrada.pl>,
    Akarm <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Tamtędy śmiało można jechać sporo szybciej, niż dopuszczona znakami
    > prędkość 80 km/godz.
    > Większość ograniczeń jest zupełnie bez sensu. A zagrożenie stwarzają
    > praktycznie tylko matoły/melepety/kapeluszniki, takie co nie ogarniają
    > samochodu i/lub sytuacji na drodze.

    I twój gruchot zatrzymuje się na ile razy krótszym dystansie niż stadnardowy
    samochód?

  • 152. Data: 2019-03-31 23:14:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 31 Mar 2019 20:35:22 +0200, w
    <13pif8gt9cu78$.9niizdf3k3mo.dlg@40tude.net>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Dziura w drodze oczywiscie :-)

    Czyli zły stan techniczny pojazdu skoro nie dał rady ;)

  • 153. Data: 2019-03-31 23:32:02
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-03-31 o 23:13, r...@k...pl pisze:

    > I twój gruchot zatrzymuje się na ile razy krótszym dystansie niż stadnardowy
    > samochód?

    Nie wiem.
    Dlaczego tak się tym zainteresowałeś? Co może być aż tak mocno
    ekscytującego w takich wiadomościach, żeby innych dopytywać?
    Ja się takimi informacjami nie podniecam, tak że nie szukaj tu
    zaspokojenia. ;)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 154. Data: 2019-04-01 00:07:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 31 Mar 2019 23:32:02 +0200, w
    <5ca131d4$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>, Akarm <a...@w...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > ekscytującego w takich wiadomościach, żeby innych dopytywać?
    > Ja się takimi informacjami nie podniecam, tak że nie szukaj tu

    Ponieważ to główny powód wprowadzenia ograniczeń w mieście, a nie "zdolność do
    utrzymania się samochodów na zakręcie".

    Trudno mi określić kogoś kto tego nie rozumiem, może von Nogay powie jak jego
    określono ;)

  • 155. Data: 2019-04-01 06:14:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2019 o 23:08, kk pisze:

    > No ale czy było jakieś zagrożenie

    Jak dla mnie to było niebezpieczne rozwiązanie. Zaskakujące i łatwo o
    wypadek jak przy 250 lecisz na kierownicę.

    Shrek

  • 156. Data: 2019-04-01 06:17:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2019 o 22:40, Akarm pisze:

    > Ale że co?
    > Jakiś wypadek był?

    Nie - dlatego, że szczęsliwie nie zmieniłem pasa pół sekundy wcześniej.

    > Mnie też zdarza się motocyklem dobrze ponad 200 jeździć. Każdy
    > motocyklista wie, że po schowaniu się za szybą (leżąc na zbiorniku), nie
    > odczuwa się takiej prędkości. Co nie upoważnia innych uczestników ruchu
    > do zajeżdżania drogi.

    Oczywiście, że nie daje. Nie daje też często szansy zauważenia
    motocyklisty. I pytanie czy w takiej sytuacji powodem jest nieustąpienei
    pierwszeństwa, czy nadmierna prędkość. Coraz cześciej sądy uznają to
    drugie - i słusznie.

    Shrek

  • 157. Data: 2019-04-01 06:21:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2019 o 23:09, Akarm pisze:

    > Odnoszę wrażenie, że na trzypasmowej  (w porywach cztero-) jezdni nie
    > powinno się zajeżdżać drogi nikomu.

    Dwu - to było na wiadukcie 100 metrów dalej. Bez znaczenia - nie ilość
    pasów była problemem, a to że motocyklista pojawił się w zasięgu wzroku
    już w czasie mannewru zmiany pasa.

    > Budynek Spójni rozebrali tylko ze względu na niemożność utrzymania się
    > na czarnym niektórych "kierowców".
    > Zadecydowano błyskawicznie po zmiażdżeniu debila policjanta
    > zatrzymującego tam samochody.

    Tp akurat nastąpiło już po rozebraniu spójni.

    > Już tutaj nieraz przerabialiśmy.

    Sądząc po twoim podejściu do tematu i że zapierdalasz dwie paki na
    motocyklu, to komuś problemów narobisz:(

    Shrek

  • 158. Data: 2019-04-01 07:17:45
    Temat: Re: Skutki . Art. 4
    Od: "JulKo" <o...@s...pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie też zdarza się motocyklem dobrze ponad 200 jeździć.
    >
    > Co nie upoważnia innych uczestników ruchu do zajeżdżania drogi.
    >
    > --
    > Akarm

    W takiej sytuacji zajechanie drogi może być bezkarne (art. 4 PoRD),
    bo PoRD nie zakłada, że po drogach jeżdżą debile.

    Jeżeli komuś przypadkowo uda się wyeliminować takiego debila
    to powinien dostać nagrodę i zwrot kosztów.
    Debil może zabić innych.

    PoRD
    Art. 4. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze MAJĄ PRAWO
    liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów ruchu
    drogowego, chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego
    ich zachowania.

  • 159. Data: 2019-04-01 07:24:13
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-03-31 o 22:40, Akarm pisze:

> [...]
    > motocyklista wie, że po schowaniu się za szybą (leżąc na zbiorniku), nie
    > odczuwa się takiej prędkości. Co nie upoważnia innych uczestników ruchu

    He, he.
    Pod warunkiem, że zauważą takie coś.

  • 160. Data: 2019-04-01 08:51:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 31 marca 2019 13:22:22 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > Zgadza się, a to zupełnie co innego.
    > Ja np. dostosowuję prędkość do warunków jazdy ZAWSZE, a do limitów
    > prędkości nie stosuję się prawie NIGDY.

    Idiota drogowy plonk warning