  • 171. Data: 2019-04-02 00:29:25
    Temat: Re: Skutki . Prędkość zabija.
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: Shrek Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 01.04.2019, 17:55:16

    > No właśnie często nie:
    > https://www.google.com/maps/@52.2531678,20.9544825,3
    a,75y,5.4h,86.17t/data=!3m6!1e1!3m4!1sGdKUyq7ZOFqEzB
    BjJmuslQ!2e0!7i16384!8i8192

    W sumie to widoczność przy rozdzielonych kierunkach ruchu jest
    w ogóle słabym argumentem. Czyli ta droga musiała się załapać na
    znak ze względu na inne parametry.

    > Przejedź sobie w przód - niebezpieczny jest następny.

    Ograniczenie do 50 w mieście - znak nie przysługuje ;)

    > I porównaj widoczność z z tym
    > https://www.google.com/maps/@52.2437228,20.9582193,3
    a,75y,24.23h,83.13t/data=!3m6!1e1!3m4!1sutsYEeftngYS
    rFRWqb9Pgw!2e0!7i13312!8i6656

    No ale rozpatrywanie widoczności w tym kontekście ma sens jedynie wtedy,
    gdy mamy jednojezdniówkę ("wymaga stosowania P3a, P4"). A na drodze
    jednojezdniowej pomiędzy pasami ruchu raczej rzadko spotyka się takie
    wysokie płotki;)

    -lista/241143-Znak-A-1-Niebezpieczny-zakret-w-prawo.
    htm>
    > Zakręt o 5 stopni i promieniu 750metrów - przecież to parametry kolejowe!

    Tam jest jeszcze warunek związany z wyprofilowaniem, przy 750m. to chyba
    musi być całkiem płaska albo źle wyprofilowana ZTCP, ale nie chce mi się
    teraz szukać. A czy promień aż taki duży... jeżeli ustawodawca brał pod
    uwagę możliwości BOR/SOP, to wielkość wygląda nawet na delikatnie
    niedoszacowaną.

  • 172. Data: 2019-04-02 06:15:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.04.2019 o 22:59, Budzik pisze:

    > Tak jest! Ruch ma być nudny! Bezpieczenstwo nie ma wynikac wprost
    > proporcjonalnie zi losci wyprodukowanej adrenaliny!

    Oczywiścioe masz rację. Po prostu nei jestem hipokrytą.

    Shrek

  • 173. Data: 2019-04-02 06:24:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.04.2019 o 00:29, Lort pisze:

> [...]
    > znak ze względu na inne parametry.

    > Ograniczenie do 50 w mieście - znak nie przysługuje ;)

    Przysługuje:

    https://www.google.com/maps/@52.255182,20.9512972,3a
    ,75y,303.44h,85.16t/data=!3m6!1e1!3m4!1sAhh7cCu7kALT
    SQ2DqFELvg!2e0!7i16384!8i8192

    a,75y,24.23h,83.13t/data=!3m6!1e1!3m4!1sutsYEeftngYS
    rFRWqb9Pgw!2e0!7i13312!8i6656

    > No ale rozpatrywanie widoczności w tym kontekście ma sens jedynie wtedy,
    > gdy mamy jednojezdniówkę ("wymaga stosowania P3a, P4").

    Rozpatrywanie czegokolwiek w kontekście znaku niebezpieczny zakręt nie
    ma żadnego sensu, gdyż nikt na niego nie zwraca uwagi. A tam akurat
    zaczyna się korek i lewym pasem (z którego gówno widać przez ekran)
    zapierdalają ludki po 120. Sam mało ci się nie wpierdoliłem motocyklem w
    korek mimo że jechałem koło 100.

    -lista/241143-Znak-A-1-Niebezpieczny-zakret-w-prawo.
    htm>

    > Tam jest jeszcze warunek związany z wyprofilowaniem, przy 750m.

    To niech będzie to 450 - tyle to mają linie kolejowe w górach. No i
    zakręt powyżej 5% - bez jaj. Nic dziwnego, że nikt na te znaki nie
    zwraca uwagi.

    > A czy promień aż taki duży... jeżeli ustawodawca brał pod
    > uwagę możliwości BOR/SOP, to wielkość wygląda nawet na delikatnie
    > niedoszacowaną.

    NA służbę obijana pojazdów to jedyne bezpieczne oznakowanie to zakaz
    ruchu. Ostatnio tramwaju nie zauwazyli, znaków i tak nie zobaczą, a jak
    zobaczą to mają w dupie. Wysłać ich na tor to po dwóch dniach nie
    zostanie ani jeden i po sprawie.

    Shrek

  • 174. Data: 2019-04-02 08:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Taki ruch to automatyczny. Ludzie mają samochody jednak ze swojej
    > aktywności a nie jej braku.

    Maja samochody z koniecznosci przemieszczania sie.
    Jezeli szukasz adrenaliny to wybierz jakis sport albo tor samochodowy!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 175. Data: 2019-04-02 19:15:03
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-02 08:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Maja samochody z koniecznosci przemieszczania sie.
    > Jezeli szukasz adrenaliny to wybierz jakis sport albo tor samochodowy!

    Piszę Ci chłopku jak jest. Nie mów że mam coś robić bo ja problemu z tym
    nie mam tylko Ty.

  • 176. Data: 2019-04-02 19:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Piszę Ci chłopku jak jest. Nie mów że mam coś robić bo ja problemu z
    > tym nie mam tylko Ty.

    Bede ci chłopku pisał co mi się bedzie podobało.
    Możesz sie odszczekiwac w taki dziecinny sposób jak powyzej uskuteczniasz
    albo merytorycznie podyskutowac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 177. Data: 2019-04-02 22:22:02
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-02 19:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Bede ci chłopku pisał co mi się bedzie podobało.

    Pisz do mnie z dużej litery

  • 178. Data: 2019-04-06 21:51:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2019 o 22:40, Akarm pisze:

    > Ale że co?
    > Jakiś wypadek był? To napisz normalnie.

    Mniej więcej to się stało. Z tym że to ja obiłem w prawo, a moto śmignął
    przez w połowie zajęty lewy pas.

    Shrek

  • 179. Data: 2019-04-06 21:51:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2019 o 21:51, Shrek pisze:

    > Mniej więcej to się stało. Z tym że to ja obiłem w prawo, a moto śmignął
    > przez w połowie zajęty lewy pas.

    link

    https://youtu.be/-zsZw4E1QuM?t=21