  • 1. Data: 2019-03-27 07:51:49
    Temat: Śledzenie przesyłki w Allegro?
    Od: "Jacek" <j...@j...com.pl>

    Wiem, że to niezupełnie odpowiednia grupa, ale nie znalazłem
    odpowiedniego miejsca gdzie mógłbym zapytać, w tym pomoc
    Allegro też mi nie pomogła. Usprawiedliwia mnie tylko to,
    że zamówienie dotyczy laptopa. :-)
    Gdy otrzymywałem przesyłki z Allegro poprzez InPost sprawa
    śledzenia była prosta. Tym razem przesyłka ma dojść przez
    "Allegro przesyłka polecona" i otrzymałem 6-cyfrowy numer.
    Wśród podanych przewożników na stornie wspomnianej
    pomocy Allegro pasuje mi tylko Poczta Polska, ale z kolei
    na stronie PP wpisanie takiego numeru powoduje wyświetlenie
    się informacji "Brak danych o tej przesyłce ..."
    Może ktoś korzystał i wie jak to zrobić?

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2019-03-27 11:53:22
    Temat: Re: Śledzenie przesyłki w Allegro?
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Jacek <j...@j...com.pl>
    w artykule <news:5c9b1d82$0$510$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

    > Wiem, że to niezupełnie odpowiednia grupa, ale nie znalazłem
    > odpowiedniego miejsca gdzie mógłbym zapytać,

    Grupę alt.pl.allegro skasowali? Niemożliwe, przecież korzystasz z tego
    samego serwera.

    > Wśród podanych przewożników na stornie wspomnianej
    > pomocy Allegro pasuje mi tylko Poczta Polska, ale z kolei
    > na stronie PP wpisanie takiego numeru powoduje wyświetlenie
    > się informacji "Brak danych o tej przesyłce ..."

    Informacja w systemie pojawia się nie w momencie nadania, tylko z
    opóźnieniem - prawdopodobnie dopiero kiedy przesyłka opuści punkt nadawczy.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 3. Data: 2019-03-27 12:19:01
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-03-27 07:51, Jacek wrote:
> [...]
    > się informacji "Brak danych o tej przesyłce ..."
    > Może ktoś korzystał i wie jak to zrobić?

    alt.pl.allegro

  • 4. Data: 2019-03-27 12:46:13
    Od: "Jacek" <j...@j...com.pl>

    Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    prawdopodobnie
    > dopiero kiedy przesyłka opuści punkt nadawczy.

    OK. Dzięki.

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 5. Data: 2019-03-27 13:15:35
    Od: "Jacek" <j...@j...com.pl>

> [...]
    prawdopodobnie
    > dopiero kiedy przesyłka opuści punkt nadawczy.

    Właśnie otrzymałem e-maila z Poczty Polskiej z 20-cyfrowym numerem
    nadania i adresem, pod którym będę mógł dalej śledzić przesyłkę.
    Piszę o tym na wypadek gdyby nie tylko mnie to interesowało.

    Pozdrawiam
    Jacek