  • 91. Data: 2018-10-14 19:25:47
    Temat: Re: Slowacja - juz poluja na polskich kierowcow...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > +kamerka co robi zdjęcie dmuchającemu.

    No ale to musiałoby sprawdzać od razu czy ten dmucha co powinien,
    skomplikowane się robi.

    Shrek

  • 92. Data: 2018-10-14 19:26:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Masz takie parcie na korek ze jak jedziesz to musisz gorzaly sie napic? To moze
    zdaj pj do urzedu bo jeszcze jakiegos pasztetu narobisz.

    Jebnij się w czaszkę.

    Shrek

  • 93. Data: 2018-10-14 19:31:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.10.2018 o 19:22, WS pisze:

    > margines to pijany maszynista ;)
    >
    > https://gs24.pl/pijany-maszynista-wykoleil-pociag-in
    tercity-zapowiada-codzienne-kontrole-alkomatem-przec
    zytaj-relacje-pasazerow/ar/5359402

    > https://nto.pl/4-promile-wydmuchal-pijany-maszynista
    -ktory-prowadzil-pociag-z-24-cysternami-benzyny-lotn
    iczej/ar/4112539

    > albo pilot ;)
    >
    > https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-pijany-pilot-u
    siadl-za-sterami-samolotu-zostal-zatrzymany-tu,nId,2
    561362

    Podejrzewam, że biorąc pod uwagę w procentach, to może być dość podobnie.

    Shrek

  • 94. Data: 2018-10-14 19:58:37
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 14 Oct 2018 19:25:47 +0200, Shrek wrote:

    > No ale to musiałoby sprawdzać od razu czy ten dmucha co powinien,
    > skomplikowane się robi.

    Wszystko nie musi być zautomatyzowane. Ważne że dowód rzeczowy jest -
    przeglądać może/powinien pracodawca. Choćby wyrywkowo.

    Mateusz

  • 95. Data: 2018-10-14 20:21:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wszystko nie musi być zautomatyzowane. Ważne że dowód rzeczowy jest -
    > przeglądać może/powinien pracodawca. Choćby wyrywkowo.

    Wyrywkowo to można się równie dobrze z akomatem na miasto wybrać. A jak
    po pijaku rowali autobus to też będzie dmuchał. Tu nie chodzi o dowód a
    o uniemożliwienie odpalenia autobusu. Jestem sceptyczny (choć na pewno
    jest to możliwe, pytanie tylko jak bardzo skomplikowane i dlaczego takie
    drogie).

    Shrek

  • 96. Data: 2018-10-14 22:40:25
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Jebnij się w czaszkę.
    >
    > Shrek
    on ciebie nie zrozumiał:)
    zgadzam się z kogutkiem w kwestii oddawania dobrowolnego pj jak ktoś nie
    może pohamować się z gorzałą na imprezie. Jak nie potrafi człowiek na
    imprezie nie wypić, to ma problem i to poważny.

  • 97. Data: 2018-10-15 06:57:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.10.2018 o 22:40, sirapacz pisze:

    > on ciebie nie zrozumiał:)

    Dlatego sugeruję, żeby się jebnął w czaszkę. Może zaskoczy.

    Shrek

  • 98. Data: 2018-10-15 09:33:05
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-10-10 o 14:08, Jacek pisze:
    > Drzewo spadło na namiot z dziećmi w czasie nawałnicy = kontrolujemy
    > potem wszystkie obozy namiotowe. Ja wiem, że urzędnicy muszą jakoś
    > uzasadnić swoje istnienie, ale bez jaj.

    Głupota, powinni kontrolować wszystkie drzewa, a nie namioty ;)
    Przecież to nie namiot się przewrócił.

    Pozdrawiam

  • 99. Data: 2018-10-15 11:06:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-10-14 o 14:18, J.F. pisze:

    >Kurwa!
    >Rżniesz głupa, czy naprawdę nie widzisz, że skoda zza zakrętu
    >wyjechała kilka sekund później, niż merc przejechał?

    Jakby wyjechala wczesniej, to kierowca moze by skrocil wyprzedzanie,
    moze przerwal, moze nie wyprzedzal.

    Zawsze jakis pojazd moze wyjechac, liczy sie widocznosc.
    Tu akurat w kamerce widac kawal pustej drogi ... co nie znaczy, ze tak
    samo widac z lewego pasa.

    >Może się pojawiać na pasie dla jadących z przeciwka za każdym razem,
    >kiedy jest linia ciągła. Mnie to nigdy nie będzie przeszkadzało.

    A wlasnie jakis posel postuluje, zeby na ciaglej mozna bylo rowery
    wyprzedzac ... i ja go popieram :-)

    J.

  • 100. Data: 2018-10-15 11:09:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    .
    On Sun, 14 Oct 2018 13:24:31 +0200, Akarm wrote:

    >Tzn. sądzisz że owy zabójca pierwszy raz taki numer zrobił, a
    >przedtem
    >jeździł wzorowo?

    Wzorowo to nie ... ale na tyle bezpiezpiecznie, ze sie nie zabil.

    >Gdyby stracił 5 lat temu samochód i prawo jazdy to nie
    >byłoby w ogóle o czym teraz dyskutować.

    No coz, widac jakis bogaty z domu, zreszta za samochod AC by
    wyplacilo.
    A PJ ... Frog to ponoc 4 razy tracil :-)

    J.