  • 81. Data: 2018-10-14 14:18:36
    Temat: Re: Slowacja - juz poluja na polskich kierowcow...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Oct 2018 13:31:22 +0200, Akarm napisał(a):
    > NIE!
    > Kutas w mercu miał po prostu szczęście.
    > Miał szczęście, że skoda nie przyjechała kilka sekund wcześniej.

    Nie byles, nie widziales.
    Ale film widziales, widocznosc z kamery byla wystarczaja.

    Pytanie co widzial kierowca merca.

    > I cały czas mocno żałuję, że w miejscu skody nie jechał czołg.

    I pare sekund wczesniej ... ale skoro kierowca do tej pory zyje, to
    moze jednak bylo wystarczajaco miejsca, lub jezdzi ostrozniej ?

    I chcesz go za jednorazowy wybryk karac smiercia ?
    A moze i na twojej drodze czolg powinien sie pojawic :-)

    J.

  • 82. Data: 2018-10-14 14:23:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.10.2018 o 14:10, J.F. pisze:

    > W Polsce zyjemy ... "jest w autobusie ktos trzezwy ? Bo jak nie
    > dmuchnie, to nie ruszymy".
    >
    > Choc lata propagandy robia swoje, ciekawe ilu pasazerow zadzwoniloby
    > po policje ... 50% ?

    Żebyś się nie zdziwił. Kiedyś w metrze się chyba hamulce zablokowały, bo
    hałasowało i śmierdziało. Jak nacisnąłem ten przycisk alarmowy i
    powiedziałem maszyniście, to spora cześć się na mnie dziwnie patrzyła,
    ze teraz będą czekać aż to ogarną (łącznie jakieś 5 minut - wywałka
    wszystkich, odblokowanie hamulców i czekanie na następne).

    Shrek

  • 83. Data: 2018-10-14 14:52:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Oct 2018 14:23:11 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > ze teraz będą czekać aż to ogarną (łącznie jakieś 5 minut - wywałka
    > wszystkich, odblokowanie hamulców i czekanie na następne).

    Dlatego tylko 50% :-)

    Ale ... wlasnie ogladalem film o katastrofie pociagu na Gare de Lyon,
    takie odblokowanie hamulcow zle sie skonczylo ...

    J.

  • 84. Data: 2018-10-14 15:52:43
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-10-2018 o 13:05, J.F. pisze:

    > Po pierwsze - wcale nie powinni wyprzedzac, skoro zakaz, ciagla linia,
    > i brak widocznosci.

    Wiadomo.

    Ale droga przez Słowację na Węgry (nie licząc wersji autostradowej przez
    Bratysławę), to dla mnie zawsze jakaś katorga i co chwila korci, żeby
    jednak próbować.

    Nigdy tego nie zrobiłem, przeważnie zresztą omijam te odcinki jak mogę,
    ale rozumiem że po paru godzinach można mieć dosyć.

  • 85. Data: 2018-10-14 16:42:09
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 14 Oct 2018 14:10:41 +0200, J.F. wrote:

    > W Polsce zyjemy ... "jest w autobusie ktos trzezwy ? Bo jak nie
    > dmuchnie, to nie ruszymy".

    +kamerka co robi zdjęcie dmuchającemu.

    Mateusz

  • 86. Data: 2018-10-14 16:48:17
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 14 Oct 2018 13:24:31 +0200, Akarm wrote:
    > A co to ma wspólnego z tym, o czym akurat jest dyskusja?
    > Przypominam, że chodzi o karę dla zabójcy, a nie o karę za jakieś
    > idiotyczne wykroczenie, w rodzaju przekroczenia dopuszczalnej prędkości.
    > Chodzi o bezwzględne i surowe karanie pierdolonych szmat, stwarzających
    > śmiertelne zagrożenie na drodze.

    Tzn. sądzisz że owy zabójca pierwszy raz taki numer zrobił, a przedtem
    jeździł wzorowo? Gdyby stracił 5 lat temu samochód i prawo jazdy to nie
    byłoby w ogóle o czym teraz dyskutować.

    Mateusz

  • 87. Data: 2018-10-14 17:31:28
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-14 o 14:18, J.F. pisze:

    > I pare sekund wczesniej ... ale skoro kierowca do tej pory zyje, to
    > moze jednak bylo wystarczajaco miejsca, lub jezdzi ostrozniej ?

    Kurwa!
    Rżniesz głupa, czy naprawdę nie widzisz, że skoda zza zakrętu wyjechała
    kilka sekund później, niż merc przejechał?
    Gdyby czołg jechał kilka sekund wcześniej, to przypuszczam,. że trzech
    kutasów zostałoby wyeliminowanych.

    > I chcesz go za jednorazowy wybryk karac smiercia ?
    > A moze i na twojej drodze czolg powinien sie pojawic :-)

    Może się pojawiać na pasie dla jadących z przeciwka za każdym razem,
    kiedy jest linia ciągła. Mnie to nigdy nie będzie przeszkadzało.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 88. Data: 2018-10-14 17:37:27
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Tzn. sądzisz że owy zabójca pierwszy raz taki numer zrobił, a przedtem
    > jeździł wzorowo? Gdyby stracił 5 lat temu samochód i prawo jazdy to nie
    > byłoby w ogóle o czym teraz dyskutować.

    Prawdopodobnie ów (nie owy) kutas, nie pierwszy raz stwarzał zagrożenie
    na drodze.
    Ale co do tego ma karanie za przekroczenie dozwolonej prędkości?

    Po raz kolejny przypominam, że chodzi o nieuchronne i surowe karanie za
    stwarzanie śmiertelnego zagrożenia na drodze, a nie za jakieś bzdury.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 89. Data: 2018-10-14 19:06:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz takie parcie na korek ze jak jedziesz to musisz gorzaly sie napic? To moze zdaj
    pj do urzedu bo jeszcze jakiegos pasztetu narobisz.

  • 90. Data: 2018-10-14 19:22:19
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Sunday, October 14, 2018 at 7:02:06 AM UTC+2, Shrek wrote:

    > No dobrze - i ile takich przypadków jest? Margines w porównaniu z ogółem
    > (w przypadku ogółu to też margines zresztą).

    margines to pijany maszynista ;)

    https://gs24.pl/pijany-maszynista-wykoleil-pociag-in
    tercity-zapowiada-codzienne-kontrole-alkomatem-przec
    zytaj-relacje-pasazerow/ar/5359402

    https://nto.pl/4-promile-wydmuchal-pijany-maszynista
    -ktory-prowadzil-pociag-z-24-cysternami-benzyny-lotn
    iczej/ar/4112539

    albo pilot ;)

    https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-pijany-pilot-u
    siadl-za-sterami-samolotu-zostal-zatrzymany-tu,nId,2
    561362