  • 31. Data: 2018-10-13 00:05:20
    Temat: Re: Slowacja - juz poluja na polskich kierowcow...
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-12 o 23:30, J.F. pisze:

    > No, drugi to juz mial sporo. I mam wrazenie,ze go ten trzeci uratowal.

    Wszyscy trzej to bezmózgie kutasy, które nigdy nie powinny prowadzić
    niczego poza taczkami. To, że dwóm pierwszym udało się nikogo nie zabić,
    jest nadzwyczajnym szczęściem. I właśnie z powodu takich szmat, po
    drogach powinny jeździć czołgi. Pierdolone łajzy szybko przestałyby
    wyprzedzać przy braku widoczności, czy bezczelnie na trzeciego.
    Mam nadzieję, że sąd wyraźnie uprzytomni im znaczenie życia ludzkiego.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 32. Data: 2018-10-13 04:26:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W uprzytamnianiu kluczowe jest ze to nie bedzie polski sad w ktorym moze pracowac
    sedzia kieszonkowiec co za pare groszy albo talerz ze sledziami wyda korzystny dla
    sprawcow wyrok. Jestem za tym aby calej trojce dojebali z gornej polki i zeby
    przynajmniej 1/3 wyrokow odsiedzieli w tamtym pierdlu.

  • 33. Data: 2018-10-13 06:41:51
    Temat: Re: Slowacja - juz poluja
    Od: "JM" <j...@e...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > W uprzytamnianiu kluczowe jest ze to nie bedzie polski sad w ktorym moze
    > pracowac sedzia kieszonkowiec

    albo polski sąd bojący się wodza, lub przydupasów wodza,
    bo zostaną wezwani na przesłuchanie dyscyplinujące.

  • 34. Data: 2018-10-13 07:51:20
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-10-2018 o 23:30, J.F. pisze:
> [...]
    y-sud-v-ziline-poslal-do-vazby-dalsieho-polskeho-vod
    ica/ Porkurator zmienił kwalifikacje czynu i dwóm jegomością (mercedes i ferrari)
    grozi do 15 lat więzienia

    > Slowacja ... myslisz,ze az tak bardzo rozne od naszych ?

    A to nasze dają 15 lat za NIEspowodowanie wypadku?

    > Ale czemu durne - uznaja, ze trzeba walczyc z piratami, to tu maja
    > swietna okazje..

    O ile mają podstawę w przepisach.
    W naszym kodeksie takiej nie ma, a jak jest u nich nie wiem, ale mam
    wrażenie że prokuratura próbuje mocno je naciągnąć.

    > No, drugi to juz mial sporo.

    IMO nic - normalna sytuacja na drodze, gdy ktoś przeceni sytuację.,
    gdyby nie ten trzecie to nic by z niej nie było.
    Zdążyłby wyhamować, a jeśli nawet nie, to zmieściliby się w trzech, bo
    Skoda zjechała mocno na prawo.

    > I mam wrazenie,ze go ten trzeci uratowal.

    Nie - ten trzeci spowodował ten wypadek, jako jedyny z nich naruszył
    wszystkie możliwe zasady jazdy, również szybkiej i na limicie.

    W ogóle pomysł, żeby najcięższe i najgorzej hamujące auto w kolumnie,
    jechało z tyłu i to bez zachowania jakiegokolwiek odstępu, sam w sobie
    był pierwotną przyczyną problemu.
    Cała reszta to już skutek tych decyzji.

    > No chyba, ze sie w trojke umowili na maly rajd po Slowacji ...

    Nadal bez związku.
    Naruszyli przepisy drogowe i tylko tyle, nie wjechali tam uzbrojonymi
    czołgami przecież, tylko legalnie zarejestrowanymi i dopuszczonymi do
    ruchu samochodami.

    Słowacy niech się lepiej zajmą wyjaśnianiem działań włoskiej mafii u
    nich, zamiast robić z igły widły.

  • 35. Data: 2018-10-13 08:30:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W uprzytamnianiu kluczowe jest ze to nie bedzie polski sad w ktorym moze pracowac
    sedzia kieszonkowiec co za pare groszy albo talerz ze sledziami wyda korzystny dla
    sprawcow wyrok.

    Najpierw prokurator musi wnieść akt oskażenia. Wystarczy, że cie zero
    lubi i już nie masz problemu - jak się trzech prokuratorów dopatrzy
    twojej winy, to ich szef rozwiąże zespół i osobiście oskarży ofiarę. A w
    razie czego duda ułaskawi - jak trzeba to nawet przed wyrokiem.

    Shrek

  • 36. Data: 2018-10-13 10:10:48
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Nie bylo by glupie jak by samochody zostaly zarekwirowane i sprzedane zeby dac cala
    kase rodzinie zamordowanego. Niech by po wyjsciu z pierdla latami splacali je
    producentom.

    A jaka jest ich wina?

  • 37. Data: 2018-10-13 10:13:18
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-10-11 o 14:31, p...@g...com pisze:
    > --Ewentualnie niech to będzie twój pracownik w służbowym czyli twoim aucie.
    >
    > Mercedes Benz niech lepiej sie zastanowi komu auta uzycza albo umowe tak
    skonstruuje zeby lolek do konca zycia placil jak przegnie ... zreszta to pewnie nie
    pierwszy taki wyskok, jakby dobrze pogrzebac w zapisach tego mietka to ciekawe rzeczy
    moga wyjsc ... zapisy z predkosciami powyzej 100 km/h w zabudowanym to juz grubo wiec
    czy producent nie powinien doniesc wladzom o wariatach drogowych ? tak to moze byc
    ciekawy temat :-) dobry magik da rade pewnie nawet taka fure z wypozyczalni odpytac
    czy poprzednik w zgodzie z przepisami jezdzil :-)

    Ale pierdoły. Niemal wszyscy chcą jeździsz szybciej niż te 50 w
    zabudowanym jak tylko jest taka możliwość. A na autostradzie to już
    tylko od portfela zależy.

  • 38. Data: 2018-10-13 10:14:01
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Ja nie chce jak sprawnym samochodzie wypadnie koncowka drazka przy wlasciwej dla
    miejsca predkosci i bedzie wypadek z ofiara smiertelna zeby konfiskowac samochod zeby
    bylo na odszkodowanie. Tamci bandyci farta beda mieli jak Slowacy sie zgodza zeby w
    polskim pierdlu wyroki odsiedzieli. W slowackim maja przejebane.

    3 jechało, który jest winny?

  • 39. Data: 2018-10-13 10:17:00
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-10-11 o 11:02, p...@g...com pisze:
    > --Trzeba jednak przyznać, że 90% trzyma się ograniczenia +10 - podobnie
    > zresztą w mieście i na wsiach - *prawie* wszyscy zwalniają.
    >
    > to co innego, ten przypadek jest medialny cos w rodzaju mini Gumballa wiec
    pompowanie trwa i jak sedzia nie wytrzyma cisnienia to da 20 lat lochu :-)

    To takiego sędziego należy zamknąć i wypuścić ludzi co dostali wyroki od
    niego.

  • 40. Data: 2018-10-13 10:20:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 11 Oct 2018 14:21:39 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:
    > Ewentualnie niech to będzie twój pracownik w służbowym czyli twoim
    > aucie.

    Trudno, ryzyko przedsiębiorcy (nie pierwsze, nie ostatnie).

    --
    Marek