  • 21. Data: 2018-10-11 16:01:59
    Temat: Re: Slowacja - juz poluja na polskich kierowcow...
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 11.10.2018 o 14:21, RadoslawF pisze:

    > Pożycz komuś na chwilę auto, niech nim kogoś zabije, auto zarekwirują
    > bo trzeba je sprzedać na odszkodowanie dla poszkodowanych.
    > A sprawca jak wyjdzie za dziesięć czy dwadzieścia lat to zacznie
    > ci je spłacać.
    > Ewentualnie niech to będzie twój pracownik w służbowym czyli twoim
    > aucie.

    Nie wiem gdzie tu problem. pożycz komuś 10 tyś złotych, poderżnie komuś
    gardło i pójdzie siedzieć. odda Ci kasę? Zapomnij.

    ToMasz

  • 22. Data: 2018-10-11 18:54:04
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 października 2018 11:27:56 UTC+2 użytkownik tck napisał:
    > Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > predkoscia jechal ... Slowacy nie maja opcji zabrania prawka wariatom
    > drogowym ale trup pewnie skloni tamtejszych p-oslow do zrewidowania swojego
    > stanowiska
    >

    > spowodowanie zagrożenia to trochę mało na pierdel, u nas:
    > Art. 86. § 1. Kto na drodze publicznej, w strefie zamieszkania lub strefie
    > ruchu, nie zachowując należytej ostrożności, powoduje zagrożenie
    > bezpieczeństwa w ruchu drogowym,
    > podlega karze grzywny.
    > § 3. W razie popełnienia wykroczenia określonego w § 1 przez osobę
    > prowadzącą pojazd można orzec zakaz prowadzenia pojazdów.

    Chyba frogowi zabrali prawo jazdy i?
    Jak Zenek kiedyś napisał zabranie prawo jazdy niczego nie zmienia.

    wklejonez innej strony

    Szczegóły macie tu: https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/487491-krajsk
    y-sud-v-ziline-poslal-do-vazby-dalsieho-polskeho-vod
    ica/ Porkurator zmienił kwalifikacje czynu i dwóm jegomością (mercedes i ferrari)
    grozi do 15 lat więzienia ! a porsche ...20 lat. Czekam na podobne podejście w PL.
    Rząd, który zrobi porządek z drogowymi troglodytami ma mój głos.

    Obidvom poľským vodičom hrozí trest odňatia slobody desať až 15 rokov. Tretiemu
    vodičovi, ktorého poslal OS v Dolnom Kubíne do väzby 4. októbra, hrozí trest odňatia
    slobody 15 až 20 rokov," doplnil krajský prokurátor.

    i jeszcze :

    Tomasz Hajto w sumie wymigał się od wyroku, więc prawdopodobnie by nie trafili nawet
    do paki.

    nie tylko Hajto, pani pływaczka Otylia tez jakoś w sumie nie ucierpiała czy ostatnio
    Najsztub. W Polsce jak masz kasę albo nazwisko to jesteś chroniony. Swoją droga
    Wojewódzki tez w swoim lambo nie ucierpiał. Panowie policjanci zrobili sobie fotki i
    puścili, taka to sprawiedliwość.

  • 23. Data: 2018-10-11 19:32:11
    Od: p...@g...com

    W przypadku Najsztuba policjanci zrobili swoje a wypuścił go sąd więc do niego
    pretensje. Jak można nie wsadzić nawet symbolicznie typka który jeździ 8 lat bez
    prawka które stracił za punkty ? Potrącił babinę na pasach a że wiekowa 77 wiosen to
    bajka o wtargnięciu nie miała szans powodzenia ;-) do tego fura bez OC czyli widać że
    koleś olewa na maxa i wysoki sąd w imieniu Rzeczypospolitej Polskiej głaszcze go po
    główce ? Arogancja władzy zawsze źle się dla niej kończy ;-)

  • 24. Data: 2018-10-11 20:12:29
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, October 11, 2018 at 7:32:13 PM UTC+2, p...@g...com wrote:
    >Potrącił babinę na pasach a że wiekowa 77 wiosen to bajka o wtargnięciu nie miała
    szans powodzenia ;-)

    no bez przesady, nie wiem jak bylo w tym wypadku, ale zeby "wtargnac" wystarczy jeden
    krok zrobic... z chodnika na jezdnie

  • 25. Data: 2018-10-12 16:05:36
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11-10-2018 o 18:54, Bolko pisze:
> [...]
    y-sud-v-ziline-poslal-do-vazby-dalsieho-polskeho-vod
    ica/ Porkurator zmienił kwalifikacje czynu i dwóm jegomością (mercedes i ferrari)

    Już widzę, jak za przekroczenie prędkości i linii ciągłej dają 15 lat...

  • 26. Data: 2018-10-12 16:54:04
    Od: l...@g...com

    Słowacki więzień też dla ludzi.

  • 27. Data: 2018-10-12 20:42:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Oct 2018 16:05:36 +0200, Cavallino napisał(a):
> [...]
    grozi do 15 lat więzienia

    > Już widzę, jak za przekroczenie prędkości i linii ciągłej dają 15 lat...

    A co im szkodzi dac ?
    Wybory przegraja, czy co ?

    No i w koncu jest trup.

    J.

  • 28. Data: 2018-10-12 22:07:45
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.10.2018 o 08:39, kk pisze:

    > A nam czytaczom ile proponują?
    nam czytaczom, proponują zastanowić się nad faktem, że my wszyscy
    wspólnie płacimy za efekty takich wygłupów

    ToMasz

  • 29. Data: 2018-10-12 22:30:00
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-10-2018 o 20:42, J.F. pisze:
    y-sud-v-ziline-poslal-do-vazby-dalsieho-polskeho-vod
    ica/ Porkurator zmienił kwalifikacje czynu i dwóm jegomością (mercedes i ferrari)
    grozi do 15 lat więzienia

    > A co im szkodzi dac ?

    Im czyli komu?
    Nie wierzę w tak durne sądy, zwłaszcza w europejskim kraju.

    > Wybory przegraja, czy co ?
    >
    > No i w koncu jest trup.

    Ale w wypadku brał udział ten trzeci, ta pierwsza dwójka nie miała z tym
    wiele wspólnego.
    Brak związku.

  • 30. Data: 2018-10-12 23:30:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Oct 2018 22:30:00 +0200, Cavallino napisał(a):
> [...]
    grozi do 15 lat więzienia

    > Im czyli komu?
    > Nie wierzę w tak durne sądy, zwłaszcza w europejskim kraju.

    Slowacja ... myslisz,ze az tak bardzo rozne od naszych ?

    Ale czemu durne - uznaja, ze trzeba walczyc z piratami, to tu maja
    swietna okazje..

    > Ale w wypadku brał udział ten trzeci, ta pierwsza dwójka nie miała z tym
    > wiele wspólnego.

    No, drugi to juz mial sporo. I mam wrazenie,ze go ten trzeci uratowal.

    > Brak związku.

    No chyba, ze sie w trojke umowili na maly rajd po Slowacji ...

    J.