  • 191. Data: 2009-08-26 18:37:09
    Temat: Re: Smartphone roku 2009 .... iPhone 3GS
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 20:32:44 +0200, Kilian napisał(a):

    > Mogę tak jeszcze dalej... :)

    Widzę, że możesz, szkoda tylko, że potrafisz pisać (a raczej copypastować)
    a z czytaniem już trochę gorzej:
    http://www.apple.com/legal/itunes/us/terms.html#SALE

    "(ii) You shall be authorized to use the Products only for personal,
    noncommercial use."

    Mam ci przetłumaczyć, czy sobie poradzisz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 192. Data: 2009-08-26 18:59:35
    Od: Kilian <k...@p...onet.pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > noncommercial use."
    >
    > Mam ci przetłumaczyć, czy sobie poradzisz?

    Oczywiście czytasz co cytujesz?

    Zacznijmy od początku:

    iTunes Store

    TERMS OF SALE

    _U.S. SALES ONLY_

    Tja... i tyle z Twojej argmentacji.

    No ale mamy i to:

    LICENSED APPLICATION END USER LICENSE AGREEMENT

    "The Products made available through the Service are licensed, not sold,
    to you. Your license to each Product that you obtain through the Service
    is subject to your prior acceptance of this Licensed Application End
    User License Agreement, and you agree that the terms of this Licensed
    Application End User License Agreement will apply to each Product that
    you license through the Service, unless that Product is covered by a
    valid end user license agreement entered into between you and the
    Licensor of that Product, in which case the terms of that separate end
    user license agreement will govern, subject to your prior acceptance of
    that separate end user license agreement. Your license to any Apple
    Product under this Licensed Application End User License Agreement is
    granted by Apple, and your license to any Third Party Product under this
    Licensed Application End User License Agreement is granted by the
    Licensor of that Third Party Product. Any Product that is subject to the
    license granted under this Licensed Application End User License
    Agreement is referred to herein as the "Licensed Application". Licensor
    reserves all rights in and to the Licensed Application not expressly
    granted to you under this Licensed Application End User License Agreement."

    Mam ci przetłumaczyć, czy sobie poradzisz?

  • 193. Data: 2009-08-26 19:01:36
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 26.08.2009 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > O.. nie przeczytałeś nawet co ze skutkiem prawnym zobowiązałeś się
    > przestrzegać - warunki użytkowania AppStore wyraźnie mówią, że aplikacji
    > można używac wyłacznie do celów niekomercyjnych. Nawet tu było o tym
    > niedawno.
    > Używając ich np. do przeglądania i edytowania cenników twojej firmy
    > naruszasz licencję.

    Appstore->Categories->Business to po cholere te setki programów w tym
    katalogu? Aby były, a używać nie wolno? Coś tu nadciągasz interpretację.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 194. Data: 2009-08-26 23:31:42
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kilian" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mogę tak jeszcze dalej... :)

    Pewnie ze mozesz :)
    AVG antywirusowego tez mozesz za darmo uzywac i nawet masz tam wpisane
    ze licencja jest darmowa, ale jak wejdziesz na ich strone to sobie
    poczytasz ze jest darmowa do celow niekomercyjnych, wiec na prywatnym
    laptoku mam wersje darmowa, ale juz na firmowym trzeba placic :)

    Pozdrawiam,

  • 195. Data: 2009-08-26 23:44:45
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Wszystko pieknie ale TWOJ PRZYPADEK nie jest istotny dla rynkowej
    > pozycji systemu a dyskutujemy globalnie. To jest wlasnie problem
    > niektorych ze patrza na wszystko przez pryzmat "TEGO CO MAM JA"

    A przez jaki pryzmat maja patrzec ?
    Poswiecac sie dla ludzkosci ?
    Oczywiscie ze kazdy powinien w takiej sprawie patrzec przez pryzmat
    wlasnych potrzeb.

    > Na Androida jest edytor dokumentow Office.

    Ciekawe czy ma wszystkie polskie slowniki ? No ale to wiele nie zmienia
    bo i tak mi OziExplorer ze starymi mapami na tym nie pojdzie a ze Google
    nie lubie to sie nawet i dobrze sklada.

    pozdrawiam,

  • 196. Data: 2009-08-27 06:22:47
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na

    > Tak oczywiscie .... a Gartner na to "niemozliwe", tak wiem ich oplaca
    > sam Jobs a Lary Page dorzuca milion

    A na czym opierasz swoją teorie o upadku WM?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 197. Data: 2009-08-27 06:30:52
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "Jan Strybyszewski" news:h73anj$bc$2@inews.gazeta.pl

    > Ty się ewidentnie pogubiłeś w tym na co odpowiadasz i komu. No ale to nie
    > moja brożka. Byłeś, jesteś i pozostaniejsz wiejskim głupkiem tej grupy.

    Buhahah sypnij piaskiem w oczy ...jak to na codzien robisz w piaskownicy

  • 198. Data: 2009-08-27 06:38:16
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > A na czym opierasz swoją teorie o upadku WM?

    Gramy na argumenty ?

    Rok 2008r. poczatek roku, WM zasadniczo NIE MIAL ZADNEJ konkurencji w
    dziale telefonow 2,8-4,0 cale z dotykiem (Nokia nie istniala, iphone
    tylko w USA w wersji 2G, Android ... no cos tam goole powiedzial)

    Rok 2009 poczatek
    Nokia 5800 i ostre wejscie Nokii z butami w 2,6-4,0 cale z dotykiem
    (1mln co 2 miesiace opychaja)
    Iphone 3G zdobyl popularnosc sprzedaz rosnie.... (Ponad 1mln urzadzen
    miesiecznie) Android pokazal sie w T-Mobile zostal cieplo przyjety
    narazie sprzedaz 500tys ale w marcu premiera w kolejnych krajach
    lacznie do dzis ponad 1,5mln

    Rok 2009 polowa roku na rynku 2,6-4,0 cale dotykowcow robi sie CIASNO
    cholerne ciasno

    Symbian Nokia 5800, N97,Omnia HD, Nokie 5530, 5230 zapowiedziane, SE tez
    IphoneOS - nowy 3GS stary 3g spada z cena, 25mln urzadzen sprzedanych
    Android - po polrocznej ciszy i analizie rynku wysyp Androidow
    Magic, Hero, Galaxy, Huawei, Motorola, SE....

    Rynek smartphonow rosnie ale nie tak by bylo miejsce na te 30mln sztuk
    wiecej a tle sprzedaje konkurencja WM ktora 2 lata temu NIE ISTNIALA WCALE

  • 199. Data: 2009-08-27 06:38:37
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "Waldek Godel" news:u2dweoadcbvd$.dlg@lepper.institute.com

    > Jasiek jest niżej od Szamba. Jest szambo, 10 m g... a pod tym g... jest
    > Jasiek ze swoim zrytym beretem i słodkim zagubieniem, które okazuje przy
    > odpisywaniu na posty :)

    A argumenty ?

  • 200. Data: 2009-08-27 06:39:37
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > I używasz go biznesowo?

    Co to znaczy biznesowo ? Skoro na PDAclub to chyba najwieksze forum WM
    to sami gotujacy romy i robiacy "cuda wianki" dla samego robienia.