  • 81. Data: 2017-12-07 07:52:26
    Temat: Re: Smiertelny wypadek w Kliniskach
    Od: p...@g...com

    --Nie masz dowodu, że widziała w lusterku ten pojazd.

    Pogoda i widoczność była fatalna
    4:39 czyli ciemno
    zreszta nawet gdyby widziała to miala prawo przypuszczac ze jedzie zgodnie z
    przepisami a nie nadlatuje

  • 82. Data: 2017-12-07 08:07:18
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-12-06 o 15:28, zhbick pisze:
    > Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > 70

    N mapie google strret widać "90", ale mogło się cos zmienić od daty
    robienia zdjęcia.
    T.

  • 83. Data: 2017-12-07 08:07:57
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-12-06 o 14:45, zhbick pisze:

    > Użytkownik "zhbick"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > odbij piłeczkę, że jej wina, bo zjechała - gdyby nie, wówczas mistrz by
    > pomknął bezpiecznie

    Odwrócę - gdyby gość jechał przepisowo 90, to by nic się nie stało.
    T.

  • 84. Data: 2017-12-07 09:40:20
    Od: "zhbick" <n...@p...tu>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Odwrócę - gdyby gość jechał przepisowo 90, to by nic się nie stało.

    I to jest 100% prawda

  • 85. Data: 2017-12-07 09:49:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2017-12-07, zhbick <n...@p...tu> wrote:
    > Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > I to jest 100% prawda

    Przy 2%% też mógł śmiało na czas nie zauważyc i w dupę wjechac, tylko
    szkód byłoby mniej i może ktoś by przeżył, a może i nie.

    --
    Marcin

  • 86. Data: 2017-12-07 09:55:09
    Od: "T." <k...@i...pl>

    a.pl...

    > Przy 2%% też mógł śmiało na czas nie zauważyc i w dupę wjechac, tylko
    > szkód byłoby mniej i może ktoś by przeżył, a może i nie.

    A gdyby tam przechodziła pańska matka... :-)
    T.

  • 87. Data: 2017-12-07 09:55:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 6 Dec 2017 21:19:31 +0100, Liwiusz

    > Zatem uprasza się o dyskusję na temat, a nie do wyrwanego z kontekstu
    > cytatu.

    Liwiusz, proszę Cię, nic nie wyrywałem, nic nie wycinałem,
    to był pełny cytat Twojej wypowiedzi, o treści:

    "Naprawdę w Niemczech jest tak, że jak komuś wjedziesz
    w dupsko, *bo* *nie* *hamowałeś*, to jest współwina?"

    EOT

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 88. Data: 2017-12-07 09:59:08
    Od: p...@g...com

    --N mapie google strret widać "90", ale mogło się cos zmienić od daty robienia
    zdjęcia.

    wyglada ze oznakowanie jest do dupy, pas rozbiegowy kaleczny (na googlu linia ciagla
    i przerywana na koncu pasa) przerywana linia na wjazdach do posesji czyli hebel na S3
    bo skrecam na chate, brak uspokojenia ruchu w rejonie stacji (brak zakazu
    wyprzedzania, brak ograniczenia predkosci do 70 km/h -> jest dopiero przed przejsciem
    dla pieszych.

  • 89. Data: 2017-12-07 10:08:48
    Od: p...@g...com

    Bora stoi przed ograniczeniem 70 km/h czyli uderzenie musialo byc jeszcze wczesniej
    na ograniczeniu do 90 km/h

    http://www.gs24.pl/wiadomosci/goleniow/a/tragiczny-w
    ypadek-na-s3-jest-wniosek-o-areszt-dla-doriana-t,127
    45308/

  • 90. Data: 2017-12-07 10:09:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-07 o 09:40, zhbick pisze:
    > Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > I to jest 100% prawda

    No ba, ja postawię równie słuszną tezę - gdyby jechał 220, a nie 200, to
    też by się nic nie stało.

    --
    Liwiusz