  • 11. Data: 2015-01-27 19:53:16
    Temat: Re: Sniezyca
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:54c7b03e$0$2658$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie tylko samochodem - loty tez odwolano.
    > Mozemy sie tez zastanowic co by bylo, gdyby u nas sypnelo choc 30cm.
    > Oraz przedyskutowac wplyw na ceny paliw czy dostepnosc internetu :-)
    >
    > Ale z tego co widze - sniezyca ich zaskoczyla i byla malutka.
    > Oni tez nie potrafia pogody przewidziec :-)

    Jak definiujesz "zaskoczyła"?
    Bo trąbią o tej nadchodzącej burzy od weekendu...
    Coś chyba na siłę starasz się nam wmówić :-)

  • 12. Data: 2015-01-27 20:10:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >Jak definiujesz "zaskoczyła"?
    >Bo trąbią o tej nadchodzącej burzy od weekendu...
    >Coś chyba na siłę starasz się nam wmówić :-)

    Sniezyca ich zaskoczyla ... bo zamiast byc rekordowo wielka byla
    malutka.
    Z duzej chmury maly snieg :-)

    A tu prosze, jakie straszenie bylo
    http://www.theguardian.com/us-news/2015/jan/27/east-
    coast-blizzard-emergencies-forecasters-wrong

    New York governor Andrew Cuomo banned travel from 11pm on Monday for
    all but emergency vehicles on roads in 13 counties, including New York
    City, suburban Westchester and Long Island, with the threat of a $300
    fine for violators.
    "If you are in your car and you are on any road, town, village, city,
    it doesn't matter, after 11 o'clock, you will technically be
    committing a crime," Cuomo said. "It could be a matter of life and
    death so caution is required."

    Amerykanska wolnosc, nawet swojego nowego jeepa nie mozna wyprobowac
    na sniegu :-)

    J.

  • 13. Data: 2015-01-27 20:12:32
    Od: PepedB <a...@s...le>

    W dniu 2015-01-27 o 01:09, J.F. pisze:

    > A w USA ponoc rekordowa sniezyca idzie - moze spasc do metra sniegu
    > ... oj, bedzie sie dzialo.
    >

    > J.

    Facebook miał awarię, śnieżyca idzie, w odległości 3x takiej jak do
    księżyca przeleciał jakiś kilometrowy kamień- w tej Ameryce to mają...
    Ciekawe swoją drogą jak oni tam łykają filozofie o globalnym ociepleniu,
    jak ich ostatnie lata tak mrozi i zasypuje.

    --
    Pozdrawiam, Marcin Kaliński
    a-dres:{ksywka}(na)post.pl

    ---
    Avast.

  • 14. Data: 2015-01-27 21:09:22
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "PepedB" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Ciekawe swoją drogą jak oni tam łykają filozofie o globalnym ociepleniu,
    >jak ich ostatnie lata tak mrozi i zasypuje.

    No przecież maja ja totalnie w dupie.

  • 15. Data: 2015-01-27 23:15:00
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-01-27 o 01:09, J.F. pisze:

    > A w USA ponoc rekordowa sniezyca idzie - moze spasc do metra sniegu
    > ... oj, bedzie sie dzialo.
    >

    > J.

    To jest prosta zależność: nie nan quattro (bo to g* co teraz mam, mimo,
    ze czteropędne to się nie umywa) - nie ma śniegu.

    Następna prawdziwa zima będzie, jak odkupię sobie coś z torsenem.
    Rzekłem.

  • 16. Data: 2015-01-28 14:16:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Sniezyca ich zaskoczyla ... bo zamiast byc rekordowo wielka byla malutka.
    > Z duzej chmury maly snieg :-)

    Coś Ci się pomyliło - spadło w niektórych miejscach 36 cali śniegu.
    Ponad 90cm.

> [...]
    > doesn't matter, after 11 o'clock, you will technically be committing a
    > crime," Cuomo said. "It could be a matter of life and death so caution is

    Bo ognisko burzy przesunęło się nieco na wschód i zamiast na NY
    większość śniegu spadła na rejony Bostonu. Poczytaj niusy z dziś rano.

    > Amerykanska wolnosc, nawet swojego nowego jeepa nie mozna wyprobowac na
    > sniegu :-)

    Ależ możesz - jak masz SWOJE rancho a nie PUBLICZNĄ drogę.

  • 17. Data: 2015-01-28 14:17:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PepedB" <a...@s...le> wrote in message
    > Ciekawe swoją drogą jak oni tam łykają filozofie o globalnym ociepleniu,
    > jak ich ostatnie lata tak mrozi i zasypuje.

    Marcinie - poczytaj o tym bo to ciekawy temat.
    Ale nie będę Ci zdradzał zakończenia, powiem tylko że wszystko się zgadza.
    Klimat nie jest "płaski" i ocieplenie globalne jak najbardziej może
    miejscowo
    powodować burze śnieżne i wielkie mrozy.

  • 18. Data: 2015-01-28 14:31:53
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Coś Ci się pomyliło - spadło w niektórych miejscach 36 cali śniegu.
    > Ponad 90cm.

    Chyba w Himalajach.

  • 19. Data: 2015-01-28 14:46:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Coś Ci się pomyliło - spadło w niektórych miejscach 36 cali śniegu.
    >Ponad 90cm.

    Moze i spadlo, ale na youtube sa filmy - trudno sie tam 15 cm
    dopatrzec :-)

    No dobra, wczoraj jeszcze nie bylo tego
    https://www.youtube.com/watch?v=0adMyuSQgNk

    Ale to chyba faktycznie miejscami ..

    >Ależ możesz - jak masz SWOJE rancho a nie PUBLICZNĄ drogę.

    A co na to Konstytucja ?
    To chyba areszt domowy ... bez nakazu sadu ?

    J.

  • 20. Data: 2015-01-28 15:05:10
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > No dobra, wczoraj jeszcze nie bylo tego