    From: adam13lat <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.fizyka,pl.misc.elektronika
    Subject: Sprzętowy generator liczb losowych
    Date: Fri, 23 Aug 2019 12:13:48 +0200

    Bawię się właśnie arkuszem kalkulacyjnym (nie koniecznie excelem).
    Funkcja zwracająca liczby losowe z przedziału (0;1) mnie nie
    satysfakcjonuje, z uwagi na "małą losowość".
    Chcę zbudować generator liczb losowych wykorzystujący szum diody
    lum biały szum fal EM. Jak się do tego zabrać.
    Interfejs ma działać na LPT lub RS, ale lepiej LPT.
    Jak "zmusić" arkusz kalkulacyjny by "łykał" liczby losowe z generatora
    sprzętowego podłączonego do LPT. Domyślam się, że znajomość makr (których
    jeszcze nie znam) tu nie wystarcza.