  • 51. Data: 2017-03-24 20:24:03
    Temat: Re: Stare płyty 386, 486, pentium
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .03.2017 o 14:03 Maciek <d...@p...onet.pl> pisze:

    > A może po prostu (inna) kultura...?

    Kultury na pewno nieidentyczne.
    Tylko ja tu wyczuwam wytresowane przez pokolenia całe: "Polacy gorsi!".
    Póki nie podasz twardych faktów (a różnice w zaludnieniu i powierzchni
    lasów to twarde fakty), nie generalizuj.

    --
    Trefniś

  • 52. Data: 2017-03-25 08:46:15
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie przesadzaj, Finowie to historycznie prości ludzie, co najlepiej wychodzi, jak
    sobie popiją (nie mówię, że u nas nie wychodzi ;)

    -----

  • 53. Data: 2017-03-28 18:16:33
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Mar 2017 08:46:15 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Nie przesadzaj, Finowie to historycznie prości ludzie, co najlepiej wychodzi, jak
    sobie popiją (nie mówię, że u nas nie wychodzi ;)

    > -----

    Są ludzie prości, ale wychowani, oraz skomplikowane chamy.
    Protestanckie społeczności są na ogół schludniejsze od katolickich, a
    najgorszy burdel jest na prawosławnym wschodzie ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 54. Data: 2017-04-18 19:36:37