  • 11. Data: 2017-03-17 15:51:32
    Temat: Re: Stare płyty 386, 486, pentium
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-17 o 01:26, Animka pisze:

    > Poza ty mam do oddania radiomagnetodon Panasonic na 2 kasety z
    > nagrywaniem nawet głosu i bogatym ustawieniem dżwięków.

    Może masz Condora to bym reflektował :-)

  • 12. Data: 2017-03-17 17:00:57
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-03-17 o 14:43, mahe pisze:

    > Witam.
    > Poszukuję namiętnie pamięci RAM SIMM 72pin FPM (nie EDO!) (70ns lub
    > wolniejsze) 32 bity bez parzystości w modułach po 16 MB najlepiej,
    > ewentualnie 8 MB.
    > Potrzebuję do starej drukarki HP LJ 5M cztery moduły.
    > Jeżeli masz to chętnie KUPIĘ, gdyż nigdzie nie potrafię znaleźć.

    Wsadzałem do 6P takie moduły, Nie zauważyłem jakiegoś
    przyspieszenia.Tylko strasznie długo po włączeniu za to myślała. W końcu
    zostawiłem jej moduł 8MB.
    Drukując w PDF i tak drukarka koszmarnie wolno myśli nad każdą stroną.
    Trzeba było włączyć druk jako bitmapę a nie PS.

    Do czego te rozszerzenie pamięci na obecną chwilę się przyda?

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2017-03-17 17:35:14
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-17 o 14:26, mahe pisze:

    > Powinnaś dostać 5000 zł mandatu za głupotę i trucie środowiska.

    Do koszy przecież ląduje, potem jedzie do jakiejś segregowni śmieci.

    --
    animka

  • 14. Data: 2017-03-17 21:38:18
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-03-17 08:58, Zenon Oktawiec wrote:

    > Chyba są firmy , które to skupują?

    ceny od 20 zlotych za kilogram

    http://www.geomar.net.pl/skup/galeria

  • 15. Data: 2017-03-17 22:13:21
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Mogę mieć (w kompie na AMD586 125 MHz + 64MB RAM), ale ile na tym bym na nich
    zarobił, żeby było warto szukać i rozkręcać?

    -----
    > Poszukuję namiętnie pamięci RAM SIMM 72pin FPM 32 bity bez parzystości w modułach
    po 16 MB najlepiej

  • 16. Data: 2017-03-17 23:19:00
    Od: Santana <s...@i...pl>

    W dniu 17.03.2017 o 00:12, Smok Eustachy pisze:
    > Karty ISA, video, wy/we. muzyczne.
    >
    > Wywalam. Chce ktoś?
    > Oddam za darmo Kraków. To zabytki są.
    Gratuluję wytrwałości. Ostatnio wyrzucałem sprawne płyty C2D w ilościach
    półhurtowych :)
    P.S. Można na legalu wyrzucić odpady elektro do kontenera pod Makro w
    Bronowicach. Tak informuje jakbyś miał problem lub wyrzuty sumienia ;)

  • 17. Data: 2017-03-18 00:15:12
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 17.03.2017 o 23:19, Santana pisze:

    > Gratuluję wytrwałości. Ostatnio wyrzucałem sprawne płyty C2D w ilościach
    > półhurtowych :)

    A trzeba było napisać.

    Stwierdziłem, że i tak tego nie uruchomię, a Pentium jest już dawno
    nieużyteczne. Duron 800 też.

  • 18. Data: 2017-03-18 00:27:28
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 17.03.2017 o 14:43, mahe pisze:

> [...]
    > Potrzebuję do starej drukarki HP LJ 5M cztery moduły.
    > Jeżeli masz to chętnie KUPIĘ, gdyż nigdzie nie potrafię znaleźć.

    A tak bardziej po ludzku?

  • 19. Data: 2017-03-18 00:28:44
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 17.03.2017 o 08:58, Zenon Oktawiec pisze:

    > Chyba są firmy , które to skupują?

    Płyty na kilogramy, procki na dekagramy, Ile waży procek pentium bo mam
    5 szt a są po 260 za kilogram. I trzeba jechać do Bieżanowa.

  • 20. Data: 2017-03-18 00:29:01
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 17.03.2017 o 09:17, zhbick pisze:

    > Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > potrzymaj jeszcze trochę, za parę lat będą sporo warte
    Umrę prędzej