  • 21. Data: 2017-11-23 16:42:04
    Temat: Re: Staruszek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:9gyyas3fxjiy$....@m...org...
    Thu, 23 Nov 2017 15:27:10 +0100, J.F.

    >Mało takich co z poważnie złamaną nogą jeszcze biegli?
    >Wg mnie kości tam poleciały jak nic.

    Imo powinny, bo bydle pewnie sporo wazy i ma nacisk ze 400kg na kolo
    ... ale nie widac :-)

    Uszkodzenia stawow tez sie mogly zdazyc, pekniecia organow
    wewnetrznych.

    Z drugiej strony ... jak czlowiek wytrzymuje te 50g, to tam wieksze
    naciski ...

    J.

  • 22. Data: 2017-11-23 17:49:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 23 Nov 2017 15:27:10 +0100, w
    <5a16dabe$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Na szczescie widac na nagraniu, ze zadnej szkody na zdrowiu nie bylo
    > :-)

    Czyli pójdą siedzieć za próbę oszustwa/wyłudzenia :)

  • 23. Data: 2017-11-23 17:50:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 23 Nov 2017 16:11:52 +0100, w <ov6ofe$8p2$1@node2.news.atman.pl>, Uncle
    Pete <4...@g...com> napisał(-a):

    > Akurat uciekały w bok, skąd mogły wiedzieć, że będzie ich gonił. Też bym
    > w takiej sytuacji spierdalał z chodnika.

    Uciekały w bok, ale swój bok.
    Względem samochodu to one uciekały w kierunku jego jazdy.

  • 24. Data: 2017-11-23 17:57:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Nie wiem, jak w nowoczesnych automatach, ale dawniej spotykałem takie,
    które bez gazu pełzały 1-2 km/h. Zatem można było parkować w ogóle bez
    gazu, tylko przyhamowując i odpuszczając. Chyba, że było pod górkę albo
    za duże opory skrętu, wtedy trzeba było sobie pomóc gazem. I teraz jeśli
    ktoś przyzwyczajony, że przy parkowaniu ma nogę cały czas na hamulcu,
    przełożył ją na gaz i coś go spłoszyło, to odruchowo deptał do podłogi.

    Uczestniczyłem jako pasażer w takiej stłuczce.

    MJ

  • 25. Data: 2017-11-23 18:57:31
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-11-23 o 16:42, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Uszkodzenia stawow tez sie mogly zdazyc, pekniecia organow wewnetrznych.
    >
    > Z drugiej strony ... jak czlowiek wytrzymuje te 50g, to tam wieksze

    Jak twierdzą stolarze, kobieta na płask i deska na sztorc każdy ciężar
    wytrzyma.

  • 26. Data: 2017-11-23 19:43:00
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 23 Nov 2017 13:25:28 +0100, Uncle Pete napisał(a):

    > Rozumiem spróbować
    > odruchowo wcisnąć sprzęgło i ostro zahamować, ale tak...

    Dokładnie, zdarzyło mi się przy ostrym hamowaniu, podczas piewszej w życiu
    jazdy z ASB, odruchowo depnąć lewą nogą tam, gdzie powinno być sprzęgło - a
    że pedał hamulca był szeroki, to trafiłem w hamulec i nosem w kierat ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 27. Data: 2017-11-23 20:20:09
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-23 o 14:42, Liwiusz pisze:

    > Chcesz hamować, więc:
    >
    > 1) Naciskasz drugi od lewej pedał
    > 2) Nogę trzymasz na lewym pedale, hamujesz "środkowym".

    Nawet jak bym nie jeździł automatem, to bym w takie
    banialuki nie uwierzył. W automacie używa się jedynie prawej nogi
    i tryb używania pedałów gaz-hamulec jest taki jak w każdym innym aucie.
    Jedyne z czym miałem problem po przesiadce na automat, to wciskanie
    lewej nogi w podłogę i notorycznie gasnący silnik na dojeździe do
    skrzyżowania
    jak siadałem w manualu. Ale pomylić gaz z hamulcem, to tylko idiota może.

  • 28. Data: 2017-11-23 20:59:31
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Chcesz hamować, więc:
    >
    > 1) Naciskasz drugi od lewej pedał

    Lewą stopą? A z prawą co się wtedy dzieje? To może prawą stopą? Ale
    dlatego uczą, żeby zawsze gaz i hamulec naciskać prawą.

    --
    Mateusz

  • 29. Data: 2017-11-23 21:16:43
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Uciekały w bok, ale swój bok.
    > Względem samochodu to one uciekały w kierunku jego jazdy.

    Z filmu to tak wygląda, ale będziesz mądry jak poczujesz maskę na tyłku
    i wtedy rozglądaj się w którą stronę skręcone są koła.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 30. Data: 2017-11-23 21:41:37
    Temat: Staruszek
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pewno zabiora dziadkowi pj. Juz po dziadku.