  • 31. Data: 2016-10-20 13:46:32
    Temat: Re: Sterowanie otwórz/zamknij za pomocą jednego przycisku
    Od: 4...@g...com

    Cos steruje silnikiem. I nie jest to przekaznik sygnalowy. A co do przekaznikow.
    Przelaczajace bardzo male prady sygnalowem sa drogie. A tanie wymagaja pradow
    umozliwiajacych samoczyszczenie. Sytuacja odwrotna do sklejania stykow. Styki sie
    zwarly ale prad nie plynie. Takie cuda w elektronice sie panie dzieja. W dalszym
    ciagu popsute i brama albo sie zamyka albo otwiera i nie daje sie tym sterowac
    inaczej niz wykrecajac bezpiecznik. Kombinuj dalej.

  • 32. Data: 2016-10-20 17:04:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 19 Oct 2016 22:20:53 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Jak tylko pokażesz te tysięce ludzi wciągnietych przez tokarki w
    celu
    > uzasadnienia osłony i wyłacznika nie pozwalającego na pracę bez.
    Dla
    > ułatwienia ogranicz się tylko do całego świata.

    Nie wykrecaj się tokarkami bo to analogia z dupy. O tych bramach co
    krew ludzką przelewają mówimy.

    --
    Marek

  • 33. Data: 2016-10-20 17:35:57
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-10-20 o 17:04, Marek pisze:
    > celu
    > Dla
    >
    > Nie wykrecaj się tokarkami bo to analogia z dupy. O tych bramach co krew
    > ludzką przelewają mówimy.

    https://www.youtube.com/watch?v=NOrFS2_PEeQ
    Aż nie chce się wierzyć.

    Robert

  • 34. Data: 2016-10-20 19:13:30
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Kombinuj dalej.

    Po co? Przekazniki sa hermetyczne, takie cuda maja deklarowana liczbe
    zadzialan liczona w milionach, czy dziesiatkach mln. Dziala? Dziala. Za
    zycia moich wnukow to sie nie zepsuje, predzej wysiadzie mechanika.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 35. Data: 2016-10-20 22:51:26
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-20 17:04, Marek wrote:
    > Nie wykrecaj się tokarkami bo to analogia z dupy. O tych bramach co krew
    > ludzką przelewają mówimy.

    Nie, mówimy tutaj o tym w jaki sposób kiepski elektronik amator ma
    rozmawiać z prokuraturą w przypadku gdy ktoś bedzie miał wypadek i nie
    będzie pieczątek. Nie przypominam żeby ktokolwiek posługiwał się w tym
    watku analogiami z dupy o krwi. Może coś przeoczyłem.

  • 36. Data: 2016-10-20 23:30:21
    Od: 4...@g...com

    Na plocie bylo napisane dupa. Poglaskalem i mi drzazga weszla.

  • 37. Data: 2016-10-21 16:10:33
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-20 12:45, Pawel "O'Pajak" wrote:
    > Przy pradach "sygnalowych" wróżę mu jakies 10 Mzadzialan.

    W sprzęcie audio czesto stosuje sie przekaźniki do sterowania
    głosnikami. Mają one taki brzyki feler że po jakiś czasie przestają
    stykać robiąc trzaski w głosnikach. *Szczegolnie* to częste jesli słucha
    się nie na pelnej mocy. Można je "przepalić" puszczając na chwile pełną
    moc, ale pomaga tylko na chwilę. Na dłuższą chwilę czysci się styki lub
    wymienia. Trudno powiedzieć czy przekaźnik wyciągniety z pudełka z
    gratami da radę wytrzymać, i to jeszcze w warunkach dalekich od suchych
    nawet te kilka cykli dziennie pradów miliamperowych. Przekaźniki to zły
    pomysł z definicji.