  • 11. Data: 2014-11-26 10:15:06
    Temat: Re: Sterowanie radiem w kierownicy
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    re wydumał(a) w news:m52ru1$rer$1@mx1.internetia.pl :
    > Użytkownik "t-1"
    > Jak by to miało działać? Podsłuch kanału 19?

    To raczej jakiegoś starocia szukaj. Było coś takiego kiedyś firmy Stabo ale
    generalnie nie polecam. Nigdy te "twory" nie były dobre w sensie parametrów. Lepiej
    jednak jesli sa to dwa osobne urzadzenia.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 12. Data: 2014-11-26 17:36:03
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2014-11-25 o 22:01, re pisze:

    > Użytkownik "t-1"

    > Jak by to miało działać? Podsłuch kanału 19?
    > --
    > Jakoś tak, by można było używać wspólnego regulatora głośności

    Jeśli wybieramy radio lub CB (nie jednocześnie) i obu słuchamy z
    głośników radiowych to potrzebny jeden kabelek dla tej funkcjonalności.

  • 13. Data: 2014-11-26 19:54:28
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup

> [...]

    Jeśli wybieramy radio lub CB (nie jednocześnie) i obu słuchamy z
    głośników radiowych to potrzebny jeden kabelek dla tej funkcjonalności.
    Ale, że co ? Mam CB i chcę by mi gadało w normalnych głośnikach w ten
    sposób, że wyciszało całkiem lub częściowo odtwarzaną muzykę czy zwykłe
    radio. Do tego chcę by pokrętło głośności regulowało ogólną głośność tak, że
    zgłaśniając muzykę zgłaśniam CB. Ogólnie nie jest to trudne technicznie, ale
    czy da się to zrobić gotowym sprzętem nadal nie wiem.

  • 14. Data: 2014-11-27 00:39:14
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "re" wydumał(a) w wiadomości ID news:m558rh$sjb$1@mx1.internetia.pl

    > Jeśli wybieramy radio lub CB (nie jednocześnie) i obu słuchamy z
    > głośników radiowych to potrzebny jeden kabelek dla tej funkcjonalności.

    Stawiaj może trzy znaczki "---" bo po Twoich dwóch "--" mój czytnik traktuje to
    jako "delimiter" i wycina Twoją odpowiedź uniemożliwiając kowersację.
    ---
[...]
    Trochę się da ale to zależy od radia FM. Wiele odbiorników FM ma wejście na
    telefon...i funkcję głośnomówiącą i tym samym [mute] dla radia w momencie
    rozmowy. Wystarczy z tego skorzystać z drobnymi przeróbkami (przekaźnik z drobą
    elektroniką, jeśli automatycznie podłączony do sqelch radia CB)...CB radio nie
    posiada wyjścia "napięciowego/sygnałowego" więc w innym przypadku nalezy sobie
    zrobić "przełącznik" ręczny.
    Oczywiście korzystając z wyjścia "jack" na głośnik dla CB radia, nalezy
    zastosować jakiś kondensator (np.1uF)celem ograniczenia mocy podawanej na wejście
    aux radia FM. Kazdy "mądry" elektronik Ci to wykona.
    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 15. Data: 2014-11-27 01:02:57
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "t-1" wydumał(a) w wiadomości ID news:m54vhi$qgn$1@pippin.nask.net.pl
    > Jeśli wybieramy radio lub CB (nie jednocześnie) i obu słuchamy z głośników
    > radiowych to potrzebny jeden kabelek dla tej funkcjonalności.

    Hmm, jaki kabelek i gdzie się to podłącza w sensie we/wyj? :)

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 16. Data: 2014-11-27 06:27:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:m52ru1$rer$1@mx1.internetia.pl...
    > Jakoś tak, by można było używać wspólnego regulatora głośności

    W radiu wejścia AUX nie masz?
    Tam się podłącza różne takie iPady, czy CB...

  • 17. Data: 2014-11-27 08:57:11
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >"Napęd CD"? To chyba jest to gdzie można włożyć płytę CD w celu
    >odtworzenia. Dzisiaj to już przeżytek;. Koby tam kupował nowe radio aby
    >żonglować płytami. Wystarczy czytnik kart SD albo wejście USB.

    Kupowaliśmy z zona w okresie ostatnich 5-7 lat trzy nowe auta, ostatnie dwa
    lata temu - każde ma napęd CD albo DVD. Przydaje się, bardziej niż sadzisz.

  • 18. Data: 2014-11-27 09:37:04
    Od: A <a...@g...pl>

    MichaelData? wrote:

    > "re" wydumał(a) w wiadomości ID news:m558rh$sjb$1@mx1.internetia.pl

    > Stawiaj może trzy znaczki "---" bo po Twoich dwóch "--" mój czytnik
    > traktuje to jako "delimiter"

    Napraw sobie czytnik. Jako delimiter powinien traktować "-- " (spacja na
    końcu), a nie "--" (bez spacji).

    --
    A.

  • 19. Data: 2014-11-27 09:49:08
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    A wydumał(a) w news:m56nrg$jb7$1@portraits.wsisiz.edu.pl :
    > Napraw sobie czytnik. Jako delimiter powinien traktować "-- " (spacja na
    > końcu), a nie "--" (bez spacji).

    Jak już się czepiasz, to niech przedpisca naprawi sobie czytnik aby cytował poprawnie
    "qp" a nie, że wstawia "protezy". Generalnie to on pyta i jesli chce uzyskac
    odpowiedź to niech kombinuje. Mi sie nie chce :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 20. Data: 2014-11-27 10:33:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MichaelData(R),

    Thursday, November 27, 2014, 9:49:08 AM, you wrote:

    [...]

    > Jak już się czepiasz, to niech przedpisca naprawi sobie czytnik aby
    > cytował poprawnie "qp"

    Generalnie, to na grupach dyskusyjnych używa się kodowania 8-bitowego
    a nie śmierdzącej QPy.

    > a nie, że wstawia "protezy".

    QPa to też proteza.

    > Generalnie to on pyta i jesli chce uzyskac odpowiedź to niech
    > kombinuje. Mi sie nie chce :)

    :)

    --
    Best regards,