  • 31. Data: 2014-04-20 18:51:04
    Temat: Re: Stoisz? Usiądź! Siedzisz? Połóż się!
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "Jarek P." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    http://allegro.pl/eko-tuning-duza-moc-male-spalanie-
    neosocket-i4131386011.html

    A ja znam mnóstwo przykładów obiecanek różnych profitów w przyszłości,
    których nie będzie za wielką kasę tu i teraz.
    20 zł z wysyłką? Toż to wręcz okazja. Inne obietnice kosztują nasze
    społeczeństwo miliardy złotych rocznie.

  • 32. Data: 2014-04-27 21:26:43
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "LS" <l...@g...com> napisał w wiadomości

    > Bioptron to już klasyk, jak gary/patelnie za 4k PLN:) Z drugiej strony,
    > podobno emeryci maja kasę:)

    Mam pomysł - spora część kasy e&r idzie pod adres 87-100 Toruń Żwirki i
    Wigury 80, zainteresować ich tam, że przez takich wyłudzaczy mają mniejsze
    wpływy... Zadziała? :))

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

  • 33. Data: 2014-05-13 22:17:58
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 kwietnia 2014 21:26:43 UTC+2 użytkownik ACMM-033 napisał:
> [...]
    >
    > Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    >
    > adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

    W rankingu w robieniu ludzi w chuja według mnie wygrał harmonizer fotonowy. 6100
    złotych za dwie diody podczerwone i coś co robi że mrugają. Sprzedawcy ludzkie pany
    bo dwa tysie rabatu dają. Oglądałem przed chwilą w tv program o tym cudzie. Jakoś
    kupujących mi nie szkoda. To nie były dziadki z demencją.

  • 34. Data: 2014-05-17 15:05:04
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Zachariasz Dorożyński" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:82fce89f-710b-4526-97df-4a1c899aca90@googlegrou
    ps.com...

[...]

    =====

    No, mówi się, że nadzieja, to albo pocieszycielka strapionych, albo matka
    głupich, to może coś z tego?
    Z głosów, co do mnie dotarły w obronie, że niby od pizdy kosztuje sprzęt,
    aby to zbadać, czy nie szkodzi, zatem, producent, sprzedając takie "cudo",
    odbija sobie pewnie koszta tych badań (przy okazji to i owo dośpiewując),
    więc z pewnością, nawet dając rabat, wyjdzie na swoje, pobie(s)raczek
    jeden...
    Dają się ludzie ruchać (najgorsze, że nie słuchają głosów tych, co się
    naprawdę na rzeczy znają), to są ruchani... Ja tam uważam, że ruchanie,
    powinno się ograniczyć do własnego domowego łóżka i burde...agencji
    towarzyskiej.
    Mnie ostatnio usiłuje ruchać Orange, dając pakiet fon, tv, net 80Mbps, za
    "korzystną" sumę, i kurde, gotowi są lojalkę przejąć, desperaci... (30 PLN
    miesięcznie dopłaty z tego tytułu), pan mi namiary zostawił, podając numer
    krakowski, kogo poprosić, to przełączą, tylko, że prezentował się numerem
    warszawskim (na który, rzecz jasna, oddzwonić się nie da - 22 1015828) i
    powiedział, że działa w imieniu Oręża.
    To dam im kondona w postaci braku odpowiedzi na ofertę. Niech se ruchają,
    najwyżej spuszczą się w uszczelkę.