  • 1. Data: 2014-04-18 16:58:18
    Temat: Stoisz? Usiądź! Siedzisz? Połóż się!
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    http://allegro.pl/eko-tuning-duza-moc-male-spalanie-
    neosocket-i4131386011.html

  • 2. Data: 2014-04-18 18:04:48
    Temat: Re: Stoisz? Usiądź! Siedzisz? Połóż się!
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 18-04-2014 16:58, Jarek P. wrote:
    > http://allegro.pl/eko-tuning-duza-moc-male-spalanie-
    neosocket-i4131386011.html

    Nie piłeś? Wypij! A następnie wybierz Zieloną Wyspę!
    K.
    P.S. Pewne tematy są dla debili, a takich zawsze dostatek pod tą
    szerokością. Zieloną Wyspę wybrała większość, na aukcji wyświetleń kupa,
    sprzedaż ruszyła, wszystko OK. Czym tu się ekscytować?
    A Zielona Wyspa jest tutaj: http://www.dlugpubliczny.org.pl

  • 3. Data: 2014-04-18 18:38:48
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2014-04-18 16:58, Jarek P. pisze:
    > http://allegro.pl/eko-tuning-duza-moc-male-spalanie-
    neosocket-i4131386011.html

    czy to nie w "Nowoczesnych zabawkach" Wojciechowski proponował
    zastosowanie kondensatora elektronicznego do dynama rowerowego?
    Miał on też gromadzić energię, a potem oddawać. Nie pamiętam jak tam
    była pojemność.

  • 4. Data: 2014-04-18 19:48:36
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jarek P. napisał(a) :
    > http://allegro.pl/eko-tuning-duza-moc-male-spalanie-
    neosocket-i4131386011.html

    Rok temu o tym pisałem. U Chińczyków w detalu po 2 dolce. W hurcie
    pewnie 0.5. Maciej M. wtedy zamieścił link do otwartego cuda:
    http://www.compendiumarcana.com/fuel_doctor_fd47/Neo
    Socket.jpg

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 5. Data: 2014-04-18 20:02:36
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-18 16:58, Jarek P. pisze:
    > http://allegro.pl/eko-tuning-duza-moc-male-spalanie-
    neosocket-i4131386011.html

    A mnie się podoba, zwłaszcza kształt tego urządzenia...
    Nasunęło mi to pewien pomysł na kolejny test, z użyciem sprzedawcy.
    Co prawda - sprzedawca nie ma gniazda zapalniczki, ale jakby tak
    spróbować drugim końcem...

  • 6. Data: 2014-04-18 20:03:41
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > P.S. Pewne tematy są dla debili, a takich zawsze dostatek pod tą
    > szerokością.
    > A Zielona Wyspa jest tutaj: http://www.dlugpubliczny.org.pl

    twój idiotyczny post jest dowodem na słuszność tezy zawartej na jego
    wstępie. Taki paradoks.

  • 7. Data: 2014-04-18 20:14:36
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 18.04.2014 o 20:02 sundayman <s...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > Nasunęło mi to pewien pomysł na kolejny test, z użyciem sprzedawcy.
    > Co prawda - sprzedawca nie ma gniazda zapalniczki, ale jakby tak
    Najlepsze jest że 6 kupiło :) Nie wiem czy się śmiać czy płakać,
    ale podobno jak się zrobi sondę to nadal 20-40% wierzy że ziemia stoi w
    miejscu a życie na ziemi trwa niecałe 7tys lat no i 20 parę % wierzy w
    wybuchy, nawet dwa :(

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 8. Data: 2014-04-18 20:28:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    sundayman napisał(a) :
> [...]
    > Nasunęło mi to pewien pomysł na kolejny test, z użyciem sprzedawcy.
    > Co prawda - sprzedawca nie ma gniazda zapalniczki, ale jakby tak

    Ktoś mógłby donieść do TONZ.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 9. Data: 2014-04-18 21:41:27
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 18-04-2014 20:03, sundayman wrote:

    > twój idiotyczny post jest dowodem na słuszność tezy zawartej na jego
    > wstępie. Taki paradoks.

    twoja idiotyczna odpowiedź wynika z braku twojego myślenia. Bez paradoksu.

  • 10. Data: 2014-04-19 00:00:27
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "janusz_k"
    > Najlepsze jest że 6 kupiło