  • 21. Data: 2014-04-19 13:00:43
    Temat: Re: Stoisz? Usiądź! Siedzisz? Połóż się!
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik LS napisał:
> [...]
    neosocket-i4131386011.html

    > To są drobni ciułacze, kasy z tego nie ma.

    Zrobiłeś literówkę w słowie "naciągacze".

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 22. Data: 2014-04-19 13:23:34
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-04-19 12:14, Mirek pisze:

    > To ja miałem wtedy lepszy pomysł: dynamo chciałem zamocować tak, żeby
    > szczęki hamulca przyciskały go najpierw do opony (przy mocniejszym
    > hamowaniu oczywiście dochodziły by klocki). Dalej oczywiście
    > prostownik i akumulatorek. W tamtych czasach jak łatwo się domyślić
    > nie miało to sensu - były tylko żarówki i co najwyżej kiepskie ni-cd z
    > efektem pamięci. Dziś taki KERS jest byłby jak najbardziej sensowny i
    > wykonalny tyle, że praktycznie nie jeżdżę rowerem po zmroku.

    Ale teraz już są takie zabawki w rowerach w postaci silnika
    elektrycznego, który odzyskuje energię podczas hamowania.
    Bez problemu można taki system zamontować w każdym rowerze.

  • 23. Data: 2014-04-19 14:48:36
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-19 01:58, LS pisze:
    neosocket-i4131386011.html

    > To są drobni ciułacze, kasy z tego nie ma.

    Ano prawda. Należałoby tu raczej pokazać wybebeszoną lampkę Bioptron, za
    circa 2500 zł, zawierającą ;

    1) żarówkę halogenową z odbłyśnikiem 20W 12V
    2) wentylatorek 12V (taki malutki)
    3) szybkę szklaną + kawałek kartonika
    4) filtr szklany żółty

    To jest mistrzostwo świata, sprzedawać toto za taką kasę.
    Nie napiszę, w czym mistrzostwo, bo święta idą, po co rzucać mięsem...

  • 24. Data: 2014-04-19 15:18:34
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu sobota, 19 kwietnia 2014 14:48:36 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:

> [...]
    >

    > To jest mistrzostwo świata, sprzedawać toto za taką kasę.
    >
    > Nie napiszę, w czym mistrzostwo, bo święta idą, po co rzucać mięsem...

    No fakt że trochę drogo. Myślałem że sprężarka dla gabinetów kosmetycznych za 3500
    zrobiona ze sprężarki od lodówki to drogo.

  • 25. Data: 2014-04-19 16:44:31
    Od: LS <l...@g...com>

    W dniu 2014-04-19 14:48, sundayman pisze:

    > Ano prawda. Należałoby tu raczej pokazać wybebeszoną lampkę Bioptron, za
    > circa 2500 zł, zawierającą ;

    Bioptron to już klasyk, jak gary/patelnie za 4k PLN:) Z drugiej strony,
    podobno emeryci maja kasę:)

  • 26. Data: 2014-04-19 23:40:50
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > No fakt że trochę drogo. Myślałem że sprężarka dla gabinetów kosmetycznych za 3500
    zrobiona ze sprężarki od lodówki to drogo.

    "trochę" powiadasz...
    Ja to nazywam sku***syńskim naciąganiem, zwłaszcza, że dotyczy 90%
    ludzie starych i chorych.

    Ostatnio im odpuściłem na pewnym forum, z braku czasu, ale wezmę się za
    to dziadostwo ponownie.

  • 27. Data: 2014-04-20 00:29:20
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 19.04.2014 23:40, sundayman pisze:
> [...]
    > ludzie starych i chorych.
    >
    > Ostatnio im odpuściłem na pewnym forum, z braku czasu, ale wezmę się za

    Polecam pseudokonferencje/wykłady organizowane dla instytucji, jak masz
    dostęp to go for it. (Jestem z branży pt. medycyna/diagnostyka na
    poziomie pacjenta, elektronika to jedynie hobby). Spróbuj zadać kilka
    technicznych pytań - efekt rodem z pl.misc.paranauki i
    pl.misc.pan-tu-nie-stał-proszę-wyjść :D Chociaż może nie do końca ":D",
    z powodu tej rzeszy naciąganych emerytów.

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 28. Data: 2014-04-20 00:51:36
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > pl.misc.pan-tu-nie-stał-proszę-wyjść :D Chociaż może nie do końca ":D",
    > z powodu tej rzeszy naciąganych emerytów.

    na tymże forum, jak im pędziłem kota, to jeden mnie nawet straszył, że
    wiedzą gdzie mnie szukać :D

    Taka panie brać naukowa.

  • 29. Data: 2014-04-20 15:15:23
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 18 Apr 2014 07:58:18 -0700 (PDT), Jarek P. napisał(a):

    > http://allegro.pl/eko-tuning-duza-moc-male-spalanie-
    neosocket-i4131386011.html

    Co w tym takiego dziwnego?
    Przecież od razu widać, że jest to 'cyklotroniczny wzbudnik
    wtórny-kondensatorowy'.;)

  • 30. Data: 2014-04-20 17:52:56
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 16:44:31 +0200, LS napisał(a):

    > Bioptron to już klasyk, jak gary/patelnie za 4k PLN:) Z drugiej strony,
    > podobno emeryci maja kasę:)

    Bioptronem chyba cały czas oficjalnie się handluje a ZTCP to za garnki
    ktoś już ma sprawę w prokuraturze. Doszło też do tego, że krewny jednej
    z oszukanych na nich osób zgłosił się do pracy w firmie handlującej tymi
    cudownymi naczyniami a następnie ujawnił mediom, jakich metod uczyła by
    naciągać i oszukiwać starsze osoby.
    GG#2400455 ICQ#320399066