  • 11. Data: 2014-03-13 08:41:38
    Temat: Re: Stronka do zapisywania eksploatacji samochodu
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    przeglądy, zakup cześci eksploatacyjnych i przebieg właściwy dla tych czynności.
    Podrzućcie coś PLS

    Załóż sobie arkusz w Excelu.

    --
    Jacek

  • 12. Data: 2014-03-13 11:30:13
    Temat: Re: Stronka ....
    Od: tá´Ź

    Leokos wrote:

    > Zapytaj kumpli z psychiatryka. Nie musisz na grupie.

    To, że Ty masz kumpli w psychiatryku, nie oznacza, że ma ich każdy. Może
    byłbyś tak miły, sam zapytał, a potem podzielił się uzyskanymi, w ten
    sposób, informacjami?

    > Już i tak wiadomo,
    > że w internecie jest masa debili.

    Czy to przebłysk autorefleksji?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 13. Data: 2014-03-13 11:31:29
    Od: tá´Ź

    Marek wrote:

    > Jak zwykle na temat i kulturalnie.

    Chciałeś powiedzieć: jak zwykle na temat i dosadnie. Na prawdę nie wiem,
    po jaki chuj, prowadzić jakieś dzienniki eksploatacji auta. To nie połowa
    XX wieku. Dziennik eksploatacji pralki i lodówki też prowadzisz?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 14. Data: 2014-03-13 11:39:07
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał w wiadomości

    > Chciałeś powiedzieć: jak zwykle na temat i dosadnie. Na prawdę nie wiem,
    > po jaki chuj, prowadzić jakieś dzienniki eksploatacji auta. To nie połowa
    > XX wieku. Dziennik eksploatacji pralki i lodówki też prowadzisz?

    Ale dzięki dziennikowi będą wiedzieli, że wydali X kasy na paliwo o ile po
    N miesiącach będzie im się chciało pamiętać o aktualizacji dzienniczka.

    Tak więc proszę o więcej tolarancji i wyrozumiałości dla tych `innych'.
    Po kilku miesiącach im przejdzie.

    J.

  • 15. Data: 2014-03-13 12:03:05
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 13.03.2014 11:31, t? pisze:

    > Chciałeś powiedzieć: jak zwykle na temat i dosadnie. Na prawdę nie wiem,
    > po jaki chuj, prowadzić jakieś dzienniki eksploatacji auta. To nie połowa
    > XX wieku. Dziennik eksploatacji pralki i lodówki też prowadzisz?

    Ja prowadzę, dzięki temu mogę podać Ci dokładne spalanie z
    kilkudziesięciu tysięcy kilometrów a nie wynik jednego testu (z jednego
    zbiornika). Np. dla mojego i30 średnie spalanie to 5.47 l ON/100km. Poza
    tym widzę ile wydaje na auto i mogę te wydatki chociaż częściowo
    zoptymalizować.

    --
    anacron
    aba/

  • 16. Data: 2014-03-13 12:14:26
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 13.03.2014 11:31, t? wrote:

    > Chciałeś powiedzieć: jak zwykle na temat i dosadnie.

    Nie chialem dosadnie pisac co sadze o tobie i tej wypowiedzie. Reszte
    dopisz sobie sam. hint: slownik + aluzja

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 17. Data: 2014-03-13 12:56:09
    Od: Sebastian Klimczak <s...@g...com>

    Dnia 12.03.2014 Frost <a...@g...com> napisał/a:
    >Cześć, Szukam stronki/portalu na którym, mógłbym rejestrować tankowania,
    >przeglądy, zakup cześci eksploatacyjnych i przebieg właściwy dla tych
    >czynności.
    >Podrzućcie coś PLS

    Polecam http://www.clouto.com/

    Sebolek

  • 18. Data: 2014-03-13 13:18:48
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-03-13 12:03, anacron pisze:
> [...]

    mój ojciec kiedyś prowadził taki zeszyt. Dzięki temu auto paliło litr
    mniej :)

    > Ja prowadzę, dzięki temu mogę podać Ci dokładne spalanie z
    > kilkudziesięciu tysięcy kilometrów a nie wynik jednego testu (z jednego
    > zbiornika). Np. dla mojego i30 średnie spalanie to 5.47 l ON/100km.

    tylko po co mi to ;)
    jak czuję że pali więcej, to sprawdzam ile i wtedy ew. reaguję na
    anomalie, jak paliło 8/100, a teraz 10/100 to to zauważę, a jak różnica
    będzie 0,5l/100... to co to za różnica :)

    Poza
    > tym widzę ile wydaje na auto i mogę te wydatki chociaż częściowo
    > zoptymalizować.

    hmm... w jaki sposób?

    bo ja to jedynie mogę się pochwalić 'w zeszłym roku wydałem 10.000zł na
    paliwo i 5000zł na eksploatację' ale sposobu na optymalizację nie widzę
    (odnośnie wydatków pozapaliwowych, bo mógłbym jeździć oszczędniej lub
    kupić oszczędniejsze auto, ale samochód mam dla przyjemności a nie dla
    niskich kosztów)

    Łukasz

  • 19. Data: 2014-03-13 13:57:28
    Od: tá´Ź

    Jan Koval wrote:

    > Ale dzięki dziennikowi będą wiedzieli, że wydali X kasy na paliwo o ile
    > po N miesiącach będzie im się chciało pamiętać o aktualizacji
    > dzienniczka.

    Po chuj komu takie informacje?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 20. Data: 2014-03-13 13:58:00
    Od: tá´Ź

    anacron wrote:

    > Ja prowadzę, dzięki temu mogę podać Ci dokładne spalanie z
    > kilkudziesięciu tysięcy kilometrów a nie wynik jednego testu (z jednego
    > zbiornika). Np. dla mojego i30 średnie spalanie to 5.47 l ON/100km.

    Fascynujące. Tylko po co?

    > Poza
    > tym widzę ile wydaje na auto i mogę te wydatki chociaż częściowo
    > zoptymalizować.

    W jaki sposób? Przestaniesz lać paliwo, czy naprawiać auto?

    --
    ss??q s? ??u??ou??