  • 21. Data: 2014-03-13 13:58:46
    Temat: Re: Stronka do zapisywania eksploatacji samochodu
    Od: tá´Ź

    Marek wrote:

    > Nie chialem dosadnie pisac co sadze o tobie i tej wypowiedzie. Reszte
    > dopisz sobie sam. hint: slownik + aluzja

    Słownik to raczej Tobie by się przydał, bo piszesz jak półanalfabeta. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 22. Data: 2014-03-13 14:19:35
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał w wiadomości

    > Po chuj komu takie informacje?

    To są moje przypuszczenia a pytanie tak na prawdę do autora wątku.

    J.

  • 23. Data: 2014-03-13 18:49:38
    Od: "Leokos" <g...@m...pl>

    Użytkownik "t?" napisał w wiadomości

    > Po chuj komu takie informacje?

    Żeby taki chuj jak ty mógł zadawać pytania.

  • 24. Data: 2014-03-13 19:18:59
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-03-13 12:03, anacron pisze:

    > Ja prowadzę, dzięki temu mogę podać Ci dokładne spalanie z
    > kilkudziesięciu tysięcy kilometrów a nie wynik jednego testu (z jednego
    > zbiornika). Np. dla mojego i30 średnie spalanie to 5.47 l ON/100km.

    No i cóż z tego wynika?

    > Poza
    > tym widzę ile wydaje na auto i mogę te wydatki chociaż częściowo
    > zoptymalizować.

    Jakie wydatki i w jaki sposób?

    JK

  • 25. Data: 2014-03-13 23:11:25
    Od: tá´Ź

    Leokos wrote:

    > Żeby taki chuj jak ty mógł zadawać pytania.

    Dlaczego próbujesz mnie obrazić?

    --
    ss??q s? ??u??ou??