  • 11. Data: 2014-12-11 16:40:54
    Temat: Re: Systemy antykradzieżowe w marketach - jak to działa ??
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 11 grudnia 2014 15:56:57 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Masz. Wciskaj Enter po 60 znakach.

    Przy 50-tym znaku się pogubię -:))

  • 12. Data: 2014-12-11 16:49:49
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 11 grudnia 2014 15:51:42 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > <s...@g...com>
    >

    > Szkoda. W domu byś rozbebeszył ten cukier. :-)

    Buahaha !! Istotnie, masz rację. No ale niestety tak mnie WPIENIŁA ta sytuacja, że o
    tym nie pomyślałem. Wręcz zastanawiam się nad tym, czy z premedytacją nie pod...ć
    jutro 1kg cukru bądź ziemniarów :-))

  • 13. Data: 2014-12-11 17:12:38
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 11 Dec 2014 06:46:38 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

    > Nie Ty pierwszy zwracasz na to uwagę. Korzystam z "google groups"

    Masz wpływ - nciskaj enter co 100 znaków.

  • 14. Data: 2014-12-11 17:13:13
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 11 Dec 2014 07:40:54 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

    > Przy 50-tym znaku się pogubię -:))

    To se wyhebluj mozg.

  • 15. Data: 2014-12-11 18:02:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    s...@g...com pisze tak:

> [...]
    > WPIENIŁA ta sytuacja, że o tym nie pomyślałem. Wręcz zastanawiam
    > się nad tym, czy z premedytacją nie pod...ć jutro 1kg cukru bądź

    Teraz cała grupa pojedzie ;)

    Ja pojadę bo nie kojarzę czy są tam bramki przy kasach czy "na wyjsciu"
    i czy faktycznie germański na jeźdżca znakuje nam cukier.

    --
    Piter

  • 16. Data: 2014-12-11 19:08:20
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 11 grudnia 2014 18:02:03 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

    > Teraz cała grupa pojedzie ;)

    I zaś wszysto będzie na mnie :-)))

  • 17. Data: 2014-12-11 19:43:53
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    s...@g...com wrote:

    > Ja natomiast przekazałem wózek zakupów menadżerowi i zażądałem zwrotu
    kasy..

    I słusznie, trzeba dzicz cywilizować. Ja niedawno miałem tego typu
    sytuację w Media Expert: poszliśmy z żoną rzucić okiem na zasilacze
    do laptopa, bo obecny wysyłał sygnały zdychania. Przy wychodzeniu
    _gdzieś_ zapiszczała bramka, więc ochroniarz powiedział do żony, by
    się wróciła. To się wróciła, ale sygnału nie było. To poprosił mnie
    -- a zainteresowane zakupami ludki podziwiają darmowy show. Postanowiłem
    więc dać się ponieść duchowi chwili i przeszedłem przez bramkę, również
    bez efektów dźwiękowych.

    Ochroniarz: OK, mogą państwo wyjść (łaskawca...)
    Ja: NIE, nigdzie nie wychodzę!
    On: [mina warta milion złotych]
    Ja: nie wyjdę, dopóki mnie pan nie przeprosi
    On: Eeeee... eeeee... Za co?
    Ja: Za bezpodstawne potraktowanie mnie jak złodzieja na oczach
    pozostałych klientów sklepu. Domagam się przeprosin!
    On: Bardzo pana przepraszam.
    Ja: Dziękuję bardzo, czuję się przeproszony

    Prośby o sprawdzenie torby przy wyjściu do sklepu również kończą się
    zwrotem zakupów.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 18. Data: 2014-12-11 20:32:52
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 11 grudnia 2014 19:43:54 UTC+1 użytkownik Piotr Wyderski napisał:

> [...]
    > Ja: Dziękuję bardzo, czuję się przeproszony
    >
    > Prośby o sprawdzenie torby przy wyjściu do sklepu również kończą się

    ============

    I tak niestety na grupie 'elektronika' wchodzimy na tematy kryminalne. Jakby dalej
    rozwinąć ten temat, to zapewne byśmy dojechali do polityki i do aktualnego poziomu
    edukacji. No i właśnie chcąc nie chcąc dojechałem do tego ostatniego. Niestety jest
    ten poziom katastroficzny. Dziwi mnie nawet na tej grupie szydercze/wyśmiewcze
    podejście do Chińskich Inżynierów. Wystarczy poczytać trochę publikacji , nazwiska
    autorów raczej dalekowschodnio brzmiące.

    Parę lat temu byłem w Stutgarcie. Jak źle napisałem, to trudno, ale wiecie o jakie
    miasto chodzi. W Niemcach. Miałem okazję odwiedzić R/D team Merola.

    Po jakiemu tam się gada?? Zapewniam że nie po niemicku !!

  • 19. Data: 2014-12-11 20:46:31
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-12-11 20:32, s...@g...com wrote:
    [...]
> [...]
    > team Merola.
    >
    > Po jakiemu tam się gada?? Zapewniam że nie po niemicku !!
    Fakt. Gdy ja kilka lat temu byłem w Stuttgarcie to gadaliśmy po
    angielsku. :-) No ale ja nie byłem u MB tylko w innej kompanii.
    Aczkolwiek też bardzo znanej. :-)

  • 20. Data: 2014-12-11 21:00:01
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    s...@g...com wrote:

    > I tak niestety na grupie 'elektronika' wchodzimy na tematy kryminalne.

    Dlaczego kryminalne? Nie podoba mis się to, że we własnym kraju jestem
    z założenia traktowany jak złodziej i muszę uzasadniać niewinność. To
    mi się nie podoba i z tym walczę. Sposobów na to dużo nie mam, ale
    najlepszy zaproponował Orliński: "Chodź, visuchna electron, nie chcą nas
    tutaj"...

    Pozdrawiam, Piotr