  • 21. Data: 2019-08-04 15:39:49
    Temat: Re: Szatan atakuje...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d46dcb1$0$17363$6...@n...neostrada.pl

    > Zanim na dobre zaloguję się do ZUSu -- mija kilka minut...
    > Pod tym względem (juserfrjendlności) ZUS jest jak M$!

    Wysyłka deklaracji żąda kodu SMS. SMS zawiera także info
    o stronie WWW pacjent.gov.pl -- tu już logowanie trwa
    chwilę, to znaczy nie trwa, bo będąc zalogowanym do ZUS
    via PZ, od razu jestem zalogowany do pacjenta...

    Lubię to! ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 22. Data: 2019-08-04 16:22:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d46e728$0$17341$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > chwilę, to znaczy nie trwa, bo będąc zalogowanym do ZUS
    > via PZ, od razu jestem zalogowany do pacjenta...

    W pacjencie jakiś błąd satelitarny, o czym informuje napis

    Wystąpił błąd
    Przepraszamy, spróbuj ponownie za chwilę lub
    skontaktuj się z pomocą pod adresem
    i...@c...gov.pl

    umieszczony pod rysunkiem satelity... ;)

    http://eneuel.w.duna.pl/error/sat.png

    [a jednak! budują coś w Kosmosie! RP będzie kosmiczną potęgą! -- lubię to!!!]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 23. Data: 2019-08-04 17:09:48
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    > Wg Ciebie DiagTrack lub Windows Search mogą dać zapis rzędu 1 GB/h?

    Obydwie rzeczy masz w uslugach.

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 24. Data: 2019-08-04 22:10:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tasiorsa" qi6sfr$1g8v$...@g...aioe.org

    > Obydwie rzeczy masz w uslugach.

    Wyłączone obie -- 64W10 siąpi na dysk...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 25. Data: 2019-08-04 22:30:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olaf Frikiov Skiorvensen" q...@4...com

    > Ja kiedyś stosowałem ten program(monitorowanie zapisów/odczytów):
    > https://www.ghacks.net/2018/04/04/fileactivitywatch-
    monitor-read-write-operations-on-windows/
    > Spróbuj, może coś znajdziesz.

    Gdzie tu jest DOWNLOAD?

    > Tu fragment, Podróż dwudziesta druga, co ojciec Lacymon opowiedział
    Tichemu(najciekawsza
    > jest opowieść o ojcu Orybazym):
    > https://www.salon24.pl/u/amyniechcemy/28145,stanisla
    w-lem-przynosi-pecha

    Tu (na Acerze) lepiej niż na F-J...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 26. Data: 2019-08-04 23:27:04
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 4 Aug 2019 22:30:48 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5d4740c1$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    od "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> :

    >"Olaf Frikiov Skiorvensen" q...@4...com

    monitor-read-write-operations-on-windows/

    >Gdzie tu jest DOWNLOAD?

    Jest w ramce, to program Nirsoftu.
    Wszystko w jednym, Nirsoft, MiTec i Sysinternals:
    WSCC -> https://www.kls-soft.com/wscc/

    Kiedyś miałem jeszcze coś podobnego do fileactyvitywatch, ale teraz tego nie widzę.

  • 27. Data: 2019-08-05 03:21:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olaf Frikiov Skiorvensen" i...@4...com

    monitor-read-write-operations-on-windows/

    > Jest w ramce, to program Nirsoftu.
    > Wszystko w jednym, Nirsoft, MiTec i Sysinternals:
    > WSCC -> https://www.kls-soft.com/wscc/

    Poszukam...

    > Kiedyś miałem jeszcze coś podobnego do fileactyvitywatch, ale teraz tego nie widzę.

    zaczęły jak grzyby po deszczu wyrastać misje kalwinów,
    baptystów, redemptorystów, mariawitów, adwentystów

    Redemptoryści też na czarnej liście? ;)

    Kiedyś ,,mądrzejsi ode mnie'' tłumaczyli mi, że w Licheniu
    Starym są wyklęci Mariawici. ;) Miałem sporo problemów
    z prostowaniem...

    Gdy zaczynałem propagowanie Lichenia -- niewiele osób mnie słuchało.
    Dziś Licheń Stary jest na ustach połowy świata -- za sprawą pedała,
    pedofila i złodzieja, byłego kustosza i budowniczego sanktuarium,
    największej świątyni polskiej i jednej z największych świątyń świata...
    (sporo tych tytułów... -- zapewne nie wszystkie wymieniłem)

    Eugeniusz Makulski nie krył przede mną swojej polityki, wyrażonej
    słowami ~jakimiś takimi:

    Mały obrót daje małe pole manewru... Zabierzesz 1% z tysiąca -- cóż
    zyskasz?! Ale jeśli zabierzesz 1% z miliona?... Nawet zabranie 100%
    z jednego tysiąca niewiele ci da -- ale zostanie niechybnie wykryte
    przez ludzi!!! Zniknięcia 1% z setek milionów nikt nie policzy/zauważy...
    Rada jest prosta, oczywista i tylko jedna:

    Trzeba koniecznie zwiększyć obroty, by ukryć zyski...

    Słusznie mnie Bóg ukarał -- znałem te zapędy, a jednak pomagałem...
    Kara jest słuszna -- ale czy nie czas mój Boże! na darowanie mej winy?
    Naród dostał swe 500+ i inne datki... -- moja polityka zbiera żniwa...
    Pozostałości Eugeniusza Makulskiego i jemu podobnych kasowałem latami
    z oddaniem/poświęceniem, żarliwie, uczciwie?... Być może niezupełnie
    żarliwie czy z poświęceniem bezgranicznym (na takie mnie raczej ;)
    nie stać!) ale na pewno (czy choćby -- jak myślę!) uczciwie...

    Czy nie nadszedł już czas na odmrożenie układu sprzed parudziesięciu lat?
    Poświęciłem wówczas pewne dobro ;) na rzecz bogactwa... Nie moje dobro?
    I cóż w tym złego, że nie moje!? Ale układ został zawarty. :) Ani myślę
    o ,,odzyskaniu'' tego ,,dobra''. Nie zgodzę się na anulowanie umowy...
    Raczej chętnie powitam Aneks, zgodnie z którym obok bogactwa (pieniędzy
    po prostu) miałem otrzymać także panienki... Oby mądre...

    W biedzie przypomniane mi zostały dawne nauki, także i ta mówiąca
    o tym, że rozum potrafi wyprowadzić człowieka z każdej pułapki
    i z każdej nędzy...

    Podobną wiarę w rozum pokładały masy ludzi -- w tym GCassanova...

    zalecają skupiać wszystkie wysiłki wokół rozwoju nauki, techniki
    i doskonalenia warunków życia na planetach. Posyłaliśmy do nich
    naszych najmędrszych misjonarzy, ojców salezjanów,

    ZTCW Salezjanie nawracają wykolejeńców, ćpunów, pijaków itp. -- IMO
    złym rozwiązaniem jest wysłanie Salezjanów do ludów skupionych wokoło
    nauki, techniki itd... Lekarza trzeba słać do chorego, nie do zdrowego.

    Ale może mylę się -- interesowałem się zakonami ćwierć wieku temu...

    Mają dowód, z którego pomocą potrafią wykazać, jak dwa a dwa jest cztery,

    Na szczęście nikt nam już nie wmówi, że białe jest białe a czarne jest czarne... ;)

    Można by pomyśleć, że ta prawa część zaklejona to ZSRR, ale nic z tego.
    To Turcja!!! Turcy (z zasady) nie niszczyli cudzej religii, lecz
    spokojnie budowali swoją. Nie mordowali dzieci wziętych do niewoli,
    lecz budowali z nich wierne islamowi oddziały elitarnych janczarów...
    Szacunek do cudzych wierzeń i dążeń czynił z Turków przeciwników
    trudnych do pokonania.

    O, żebyż o n i zechcieli prześladować religię, żeby zamykali
    kościoły, rozpędzali wiernych, ale niestety, nic podobnego,
    na wszystko pozwalają: i na odprawianie nabożeństw, i na
    szkolnictwo duchowe, tyle że rozpowszechniają swe dowody i teorie.

    Niemal ten sam islam, który zwalczały krucjaty krzyżowców...
    Krucjaty krzyżowe umarły -- pokonały się same... IV wyprawa
    uderzyła nie w islam, lecz w Konstantynopol -- stolicę
    wschodniego chrześcijaństwa... Ich pojawienie się stało się
    powodem rozłamy chrześcijaństwa -- wschodni chrześcijanie nie
    chcieli wojować przeciwko islamowi, być może dlatego, że
    graniczyli szeroko z islamem na lądzie, podczas gdy Europę
    zachodnią od islamu oddzielało głownie Morze Śródziemne
    i tylko czasami ;) muzułmanie wpadali do Europy...

    Obecnie mówi się w Rzymie o krucjacie w obronie wiary.

    - Co ojciec o tym sądzi?

    - Owszem, nie byłoby to złe; gdyby się wysadziło ich
    planety, zburzyło miasta, spaliło księgi, a ich
    samych wytłukło do nogi, może udałoby się ocalić
    naukę miłości bliźniego, ale kto ma pociągnąć na
    tę krucjatę? Memnogowie? Arpetuzańczycy może?
    Pusty śmiech mnie chwyta, a zarazem trwoga!

    IMO Memnogowie byliby zdolni do tych poświęceń w imię miłości bliźniego,
    o ile uznaliby swych wyzwoleńców za godnych ;) tak wielkiego poświęcenia...
    Już raz przecież poświęcili się -- dla O. Orybazego...

    Czy Memnogowie to Maurowie? ;)

    -=-

    Ponoć ludzie z Los Alamos mówili, że nie wiedzą, jakiej broni użyje
    ludzkość podczas III wojnie globalnej, ale wiedzą, że kolejne wojny
    będą prowadzone kamieniami...

    Robert Oppenheimer okazał się być żydem, ale na usługach ZSRR...

    Ponoć ZSRR zbudował bombę wodorową przed USA... (choć
    broń termojądrową Amerykanie mieli wcześniej niż ZSRR)
    Wygrał wyścig rakietowy... (Rosjanie zaczynali z nowoczesnymi
    rakietami chyba jako pierwsi na świecie; niby wszystko zaczyna
    się w Chinach, ;) ale...)

    Dopiero teraz USA (dzięki Afrykańczykowi) wyprzedzają Moskali
    w lotach kosmicznych... Dziś Amerykanie śmieją się z Progressów...

    https://whatnext.pl/rosyjski-transportowy-statek-kos
    miczny-progress-72-rozpadl-sie-w-atmosferze/

    Ale do niedawna było inaczej...

    -=-

    Bronią, która może ,,ocalić naukę miłości bliźniego'' oczywiście
    jest broń termojądrowa, oparta o syntezę jąder wodoru, zainicjowaną
    reakcją rozszczepiania jąder plutonu...

    Dzisiejsze rakiety nośne dalekiego zasięgu potrafią przenosić
    naraz kilka głowic z takim ładunkiem -- każdy z tychże ładunków
    śląc w osobne miejsce...

    Car-bomba została zrzucona z wysokości 10 500 m na
    specjalnym spadochronie nylonowym (ważącym niemal
    800 kg); detonacja nastąpiła na wysokości 4000 m.
    Kula ognista miała promień około 4000 m i niemal
    dosięgła powierzchni ziemi. Mimo zmniejszenia mocy
    bomby część skalistych wysepek, w pobliżu których
    dokonano detonacji, wyparowała, a sam wybuch był
    odczuwalny nawet na Alasce. O sile wybuchu świadczy
    fakt, iż fala sejsmiczna nim wywołana (rejestrowana
    przez sejsmografy) okrążyła Ziemię trzy razy, oraz
    to, że był on widoczny z odległości prawie 900 km.
    Promieniowanie cieplne było w stanie spowodować
    oparzenia trzeciego stopnia w odległości 100 km
    od miejsca eksplozji. Grzyb atomowy miał około
    60 km wysokości i 30-40 km średnicy.

    Radziecka carbomba miała EQ 50 MT TNT... Dzisiejsze ładunki są
    drobniejsze ;) -- 500 kT TNT... Ale tych ładunków jest bardzo dużo...

    https://pl.wikipedia.org/wiki/R-30_Buława <-- te można wystrzelić spod wody
    https://pl.wikipedia.org/wiki/RS-12M1_Topol-M <-- te z samochodu

    Ich zasięg to ćwierć ziemskiego równika a szybkość to ćwierć setki tysięcy km...

    Co do obrony? NATO nie ma ratunku innego niż poga_wędka, ;) wywiad,
    polityka, gospodarka, intryga, agentura, sabotaż, V kolumna...

    Patriotyczny ;) zastęp na nic zda się wobec tych rakiet...
    Takoż z wyrzutniami pocisków ulokowanych na Alasce, które
    mają za zadanie niszczenie obcych rakiet jedynie kinetycznie...
    (jak pocisk karabinowy, choć wyglądem przypominają po prostu
    rakiety międzykontynentalne -- ICBM)

    Niestety -- choć jest już możliwość ocalenia nauki miłości
    bliźniego, brak chętnych, jak już zauważył O. Lacymon...

    Tuż po detonacji carbomby zwołano Sobór Watykański II -- kończący
    waśnie pomiędzy Rzymem i prawosławnymi Cerkwiami autokefalicznymi...

    5 grudnia 1965 miały zostać odwołane ekskomuniki, którymi
    w 1054 roku obłożyli się nawzajem dostojnicy Kościoła
    rzymskiego i prawosławni

    Sobór Watykański II rozpoczął Jan XXIII a zakończył Paweł VI,
    którego następcy mieli przybrać imiona Jana Pawła i dotrzymać
    postanowień rozejmowych...

    Niektóre postanowienia SW II postulował Benedykt XV po I wojnie
    świętej, lecz po nim nastąpiła epoka ;) hitleryzmu z jej obietnicą
    błyskawicznego uporania się z przeszkodami stojącymi na drodze do
    ocalenia nauki miłości bliźniego...

    Diabli ;) wiedzą, dlaczego Robert Oppenheimer zdradził...
    Faktem jest, że USA nie mogły ot tak po prostu złamać
    ani Cerkwi prawosławnych, ani nawet niechrześcijan...

    Innym z postanowień SW II było postawienie Tradycji na
    równi ze Starym i Nowym Testamentem, o czym można chyba
    poczytać choćby w Katechizmie Kościoła Katolickiego.

    -=-

    Reasumując... Kościół rzymskokatolicki od dawna nie chce już usuwać
    przeszkód -- woli nie rozwijać nauki miłości bliźniego, choć ma już
    narzędzia...

    Kto zatem usunie te przeszkody? Wszędzie panoszy się: herezja,
    tumiwisizm, znieczulica społeczna, egoizm miast altruzimu
    Memnogów...

    Mnie też nie zechce się... ;)

    [już raczej wolę szukać klawisza DOWNLOAD i metod
    oszczędzania/odciążania dysku -- ponoć operacyjne
    leczenie dyskopatii jest ryzykowne i kosztowne...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 28. Data: 2019-08-05 11:11:50
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:5d44ddbb$0$17360$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale najpierw -- czy to prawda, że W10 złośliwie coś
    > (około 1 GB na jedną godzinę zegarową) pisze w swym
    > rejestrze?!

    Nawet jeżeli tak jest to jaką masz wiedzę na temat tego czy to zapis do
    cache czy fizycznie na dysk?
    Z kilku posiadanych dysków SSD padł mi jeden Adata mSata 64GB po sześciu
    latach jako dysk systemowy w dwóch komputerach (ok 4 lata blaszak a potem
    laptop Samsunga).
    Po drugie: na dysku SSD (Samsung) mam posadzone kilka systemów od 2015
    roku - działają zawsze XP i W8 - we dwójkę jeszcze dysku nie zabiły
    (odpukać)

    Nie przejmuj się pierdołami.

    --
    marfi

  • 29. Data: 2019-08-05 15:45:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marfi" 5d47f2e2$0$540$6...@n...neostrada.pl

    > Nawet jeżeli tak jest to jaką masz wiedzę na temat
    > tego czy to zapis do cache czy fizycznie na dysk?

    Dyski SSD mają liczniki TBW.
    (HDD chyba też, nie aż tak mocno eksponowane jak liczniki TBW w SSD)

> [...]

    > Po drugie: na dysku SSD (Samsung) mam posadzone kilka systemów
    > od 2015 roku - działają zawsze XP i W8 - we dwójkę jeszcze

    XP nie siąpi. Nie wiem, jak W8.

    > Nie przejmuj się pierdołami.

    Fakt -- pierdołami można określić zużywanie pieniędzy na
    permanentne aktualizacje W10 i permanentne siąpienie...

    Kupiłem SSD tylko po to, by zużył się w efekcie aktualizowania itp. pierdół...

    -=-

    Gdyby nie to siąpienie, W10 mógłby spokojnie pracować bez SSD lub
    można by było postawić W10 na HDD a SSD zostawić stabilnym programom. :)

    Za jeden dysk ćwierćterabajtowy Evo 970 można kupić 16 GiB RAMek.
    Wzrost szybkości/wydajności byłby wówczas IMO wyraźny, zważywszy
    obecne zapotrzebowania...

    Transfery HDD nie są zbyt małe do zwyczajnej pracy; słabością HDD
    są duże opóźnienia. Wyższość/lepszość SSD widać wyraźnie dopiero
    na krótkich plikach, ale często używanych...

    -=-

    Mnie po prostu ciekawi to siąpienie -- jest jak przeciekający kran...

    Z jednej strony M$ oferuje agregację zapisów (niezbyt bezpieczną)
    zaś z przeciwnej -- permanentne siąpienie skutecznie obniżające
    wydajność dysku, przez co i wydajność całego systemu.

    Jaki jest cel zwiększania szybkości dysku (Optane prześciga się
    w tym) i jednoczesne marnowanie tejże szybkości?...

    Z jednej strony zwiększanie żywotności, zaś z przeciwnej -- zarzucanie
    dysku niepotrzebnymi śmieciami...

    -=-

    Niezupełnie jest tak, że dysk SSD pracuje poprawnie do pewnego momentu, po czym
    pada nagle. SSD stopniowo staje się coraz mniej przydatny -- wszystkie zapisy
    stają się coraz wolniejsze i zawierają coraz więcej błędów, które trzeba
    skorygować...

    Nagle pada przykładowo wtedy, gdy pada szybki bufor bądź kontroler, ale poza
    tym stale traci na swej atrakcyjności z uwagi na niszczenie/degradowanie
    komórek spowodowane zapisywaniem.

    Być może za jakiś czas dyski SSD będą stopniowo traciły pojemność -- najpierw
    komórki QLC będą traktowane jako TLC, później jako DLC, wreszcie jako SLC, ale
    nie wszystkie naraz, przez co dysk będzie (po jakimś czasie używania) tracił
    permanentnie swą pojemność...

    O tyle nieciekawe, że zwykle z czasem zapotrzebowanie na dysk rośnie, nie
    spada, więc raczej taka cecha nie przypadnie zwykłym ludziom do gustu?...

    Pojemność akumulatorów też spada, co nie czyni tychże nieprzydatnymi.
    Takoż było z żarówkami -- tracącymi permanentnie swą jasność...

    Mając kilka slotów M.2 warto kupić nowy, dysk, ale zostawić stary, stale
    zmniejszający swą pojemność... Zanim ów stary padnie zupełnie, minie czas,
    w którym dyski potanieją...

    Stary dysk tracić będzie pojemność, ale w efekcie pisania -- kiedy utrata
    danych nam nie grozi. (błędnie zapisane dane zostaną zapisane raz jeszcze
    w innym miejscu, co jedynie zwiększy czas zapisu i zużycie energii) Dane
    zapisane na takim dysku nadal będą bezpieczne.

    Dziś qpię 256 GB, za jakiś czas dokupię za tę samą cenę 500 GB, ale
    starego 256 GB nie wyrzucę -- będę miał 500 GB + malejący stary dysk,
    który opóźni zakup kolejnego, co zmniejszy koszt zakupu tegoż kolejnego,
    co przełoży się na wzrost tegoż kolejnego...

    Gdy pojemność 256 GB spadnie zbyt mocno (poniżej 16 GB raczej ;) nie
    spadnie z uwagi na degradację/zużywanie flaszek -- może przydać się,
    choćby do hibernowania czy jako SWAP) wyrzucę go, 500 GB będzie wtedy
    miał ~połowę pojemności, ale dokupię 1 TB... Bez tej żonglerki nie
    qpiłbym 1 TB, lecz 500 GB z uwagi na malejące ceny elektroniki...

    Na razie SSD nie tanieją, ale za jakiś czas ceny załamią się tak,
    jak załamały się ceny DDR4 -- teraz te ceny spadają szybko...

    Przyznam niestety, że taka polityka (odraczanie qpna nowego dysku
    z jednoczesnym posiłkowaniem się starym, zużywającym się dyskiem)
    wymaga świadomego podejścia -- chyba obcego ,,zwykłym'' użytkownikom
    elektronik...

    ,,Zwykli'' użytkownicy po prostu albo reinstalują Windows (gdy cokolwiek
    zaszwankuje) -- lub choćby Windows zwolni zbyt mocno, albo qpują cały
    nowy komputer -- choćby tylko dlatego, że ,,stary'' ma za mały dysk... ;)
    Wymiana dysku na nowy bywa nieopłacalna w serwisie, zaś domorosłym specom
    nie warto ufać... ;) Koszt zwiększenia RAMki i dysku w serwisie może być
    porównywalny z kosztem połowy nowego komputera... (koszt hardu plus koszt
    wymiany czy dołożenia, nierzadko plus koszt wymiany elementów chłodzenia)

    -=-

    Jak już często pisałem -- mnie po prostu ciekawi to siąpienie, które drażni,
    jak przeciekający kran...

    Niby tak ucieka całe życie człowieka, ale pewne problemy możemy rozwiązywać,
    innych zaś nie możemy...

    -=-

    Gdybym miał wiele slotów M.2 -- nawet 32 GB SLC SSD (pozostałe z 256 GB TLC
    EVO 970) bym zainstalował za kilka lat, gdybym wygrzebał ze śmietnika, czyli
    za free. Miałbym tanim kosztem miejsce na: eksperymenty, kesze, SWAP, hibefile...

    Pozostaje pytanie -- ile taki kolejny slot w komputerze kosztuje?
    Ile złotówek, ile kłopotów, ile cm sześciennych, ile stopni Celsjuza...
    Może niekoniecznie skórka warta wyprawki, ale może za jakiś czas będą
    sprzedawane laptopy z kilkoma slotami M.2 w standardzie...

    SLC jest raczej trudne za zarżnięcia. Nawet DLC powstałe z TLC może długo żyć...

    Nie wyrzuciłbym dziś nawet HDD o pojemności 50 GB. Wolałbym 2.5", bo
    mniej z nimi problemów niż z 3.5", ale pojemność wcale nie za mała.

    Nie wyrzucam też F-S kupionego w połowie sierpnia 2008 roku. :)
    Teraz zeń korzystam -- postuję, zlecam przelewy, ślę deklaracje
    ZUS, obrabiam grafikę, piszę strony WWW, porządkuję informacje,
    przeglądam strony WWW, oglądam filmy, słucham muzyki, kupuję
    coś w necie...)

    Za jakiś czas mógłbym tu wrzucić zdegradowany SSD z Acera, ale
    musiałbym zainwestować w przejściówkę -- Evo 970 chadza na PCIe,
    zaś tu mam 2/5" SATAnizmu i jakiś (diabli wiedzą, czy łykający
    dysk) wolny slot mSATA... Zapewne taka przejściówka byłaby albo
    niemożliwa do kupna, albo zbyt droga.

    Coś w tym:

    https://pl.aliexpress.com/item/33032013867.html?spm=
    a2g0o.productlist.0.0.7798133aAPE7qR&algo_pvid=8b601
    db1-4d5d-46f5-bab3-7126d188ca1f&algo_expid=8b601db1-
    4d5d-46f5-bab3-7126d188ca1f-3&btsid=6692ae02-628d-4b
    fc-a1c9-b9ab0383b3b0&ws_ab_test=searchweb0_0,searchw
    eb201602_6,searchweb201603_52

    stylu, niespełna 3 dychy plnów...

    Raczej takie coś miałoby sens, gdybym do Acera wrzucił najtańszy
    satanistyczny dysk na M.2, który bym zapragnął podmienić na NVMe.
    Zanim minie gwarancja na Evo, raczej F-S rozpadnie się...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 30. Data: 2019-08-15 01:17:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    > https://www.ghacks.net/2018/04/04/fileactivitywatch-
    monitor-read-write-operations-on-windows/

    Najwyraźniej ten program nie dostrzega tych zapisów, ale może mylę
    się. Będę szukał... (choć ani psem tropiącym/szukającym nie jestem,
    ani nawet takimże pytonem z doskonałym węchem i termoreceptorami...

    BTW -- czy to prawda, że potężne pytony tygrysie potrafią nie
    tylko zjeść dzieciaka (gdy polubią ludzkie mięso), ale także
    zżyć się z dzieckiem poważnie schorowanym (na jakąś chorobę
    psychiczna lub inną, uniemożliwiającą bądź utrudniającą
    normalne życie) tak, że są dla tego dziecka ratunkiem?

    --