  • 11. Data: 2009-09-17 13:10:47
    Temat: Re: Szukam aparatu do zdjec w miejscach ocienionych (np. las)
    Od: Chris <k...@g...com>

    On 17 Wrz, 14:49, "Pan Piskorz" <p...@b...pl> wrote:

    > uzupełnię tylko, że potrzebne są dwa statywy:
    > - pierwszy dla aparatu,
    > - drugi dla wiewiórki czy innego ptaszka
    >
    > P.

    Robiles kiedyś makro wiewiórki czy innego
    ptaszka z odległości 10-15 cm ? ;-)

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-09-17 13:17:55
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    >Robiles kiedyś makro wiewiórki czy innego
    >ptaszka z odległości 10-15 cm ? ;-)

    nie,
    ale domniemałem, że wówczas też je należy przykręcić do statywu :-)

    P.

  • 13. Data: 2009-09-17 13:38:12
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Les pisze:

    > Witam,
    > i oczywiście jakiś jeden obiektywik ze światłem 1,4 za kilkaset
    > złotych??
    > A ostrość na poziomie 1 metra??
    >
    > TYLKO STATYW!!!

    Po chwili refleksji muszę się zgodzić. Zaś jeśli obiekty sa ruchome,
    to po ich zdjęcia nalezy udać się do sklepu z albumami przyrodniczymi :)

  • 14. Data: 2009-09-17 13:41:36
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Chris wrote:

    > Robiles kiedyś makro wiewiórki czy innego
    > ptaszka z odległości 10-15 cm ? ;-)

    Kwestia umocowania odpowiedniego gwintu w wiewiórce. Żelazny Karzeł
    powinien sobie z tym poradzić, nie takie rzeczy robił Łysej Skórce.

    wer

  • 15. Data: 2009-09-17 14:32:17
    Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl>

    grupy pisze:

    > - matryca: około 8-10 MP nie potrzebuje nie wiadomo jakiej wielkiej
    > - cena: raczej tani około 400 zł (nie jest to parametr decydujący)
    > - stabilizator obrazu
    > - tryb pełnego manuala
    > - ogólnie aparatu który radzi sobie w warunkach panujących w
    > przejrzystym lesie
    > - macro: jak najmniejsze, ok. <10-15 cm
    > -filmy (640x480 z dźwiękiem - miło by było gdyby miał zoom w czasie
    > nagrywania filmu- tak jak BenQ E1220 - aparat sumie ok, tylko nie ma
    > manuala...)
    > - na karty SD (mile widziana współpraca z SDHC)

    W tej cenie to nie wiem czy coś w tym stylu w ogóle istnieje. Za cztery
    razy tyle polecę Sony DSC-HX1. Tani nie jest aczkolwiek tańszy od
    lustrzanki i ma wszystko o czym tu napisałeś.

    I dzień dobry Grupie bo do tej pory tylko czytałam :)

    LL

    --
    http://picasaweb.google.com/Elske72

  • 16. Data: 2009-09-17 15:48:37
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    To był 17 wrzesień (czwartek), gdy o godz. 15:10 *Chris* napisał(a):

    > Robiles kiedyś makro wiewiórki

    Makro wiewiórki? Czyli co, samo oko?

    --
    Krasnal...

  • 17. Data: 2009-09-17 18:53:55
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Pan Piskorz wrote:

    > - drugi dla wiewiórki czy innego ptaszka

    wybacz, ale skąd do licha wziąłeś wiewiórkę?

  • 18. Data: 2009-09-17 20:56:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    grupy pisze:

> [...]
    > manuala...)
    > - na karty SD (mile widziana współpraca z SDHC)

    ROTFL

    Takie warunki to spełni tylko kradziona lustrzanka z jasnym obiektywem
    ze stabilizacją - i to od złodzieja niezbyt zorientowanego w cenach ;->

    A poważniej - w tej cenie to tylko statyw pomoże, ale biorąc pod uwagę
    łażenie po lesie i filmy mam obawy, że statyw Ci się nie spodoba?

    Co gorsza statyw nie pomoże na wszystko - zwierzątka się rozmyją a przy
    1/4s to liście i gałęzie drzew (a może nawet całe pnie) ładnie się
    zaczną rozmazywać od ruchu.

    Może solida lampa błyskowa (zewnętrzna) by coś pomogła? Ale wtedy szlag
    trafi naturalne światło...

  • 19. Data: 2009-09-18 04:30:03
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > wybacz, ale skąd do licha wziąłeś wiewiórkę?

    z np. lasu (temat wątku) ;-)

    P.

  • 20. Data: 2009-09-18 04:43:00
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Olek pisze:

    > wybacz, ale skąd do licha wziąłeś wiewiórkę?

    Egzamin na prawo jazdy, egzaminator zadaje pytanie:
    - Na skrzyżowanie równorzędne wjeżdżają karetka pogotowia, policja,
    straż pożarna, pogotowie gazowe, kto przejedzie pierwszy?
    - Motocyklista.
    - Panie, skąd się panu wziął motocyklista?
    - A ch.. wie skąd oni się biorą

    Sorry, ale nie mogłem się powstrzymać.

    wer