  • 11. Data: 2011-12-06 08:19:01
    Temat: Re: TV do 2tys.
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    4CX250 nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ten AKAI to LCD, FULLHD, tuner DVB-T.

    Ja bym brał coś bardziej firmowego :) brat kupił LG 42" tylko w jakimś promo
    MM za 1600 zł i jak patrzę to super spisuje się ten TV.

  • 12. Data: 2011-12-06 08:54:18
    Od: "Arti" <g...@w...pl>

    > A w czym LCD jest lepszy od plazmy?

    We wszystkim.

    Arti

  • 13. Data: 2011-12-06 11:12:00
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-12-06 09:02, Chris pisze:
    > SHARP jako jedna z niewielu firm sama produkuje matryce, mam SHARPA i

    czyżby?

    samsung, LG, Philips... (choć te dwie ostatnie mają wspólną fabrykę)

  • 14. Data: 2011-12-06 11:14:44
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-12-06 09:54, Arti pisze:

    > We wszystkim.

    nie przesadzaj. przede wszystkim to kwestia gustu.
    widziałem wiele plazm dających koszmarny obraz tak samo jak lcd.

  • 15. Data: 2011-12-06 11:44:20
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 06 Dec 2011 12:12:00 +0100, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >czyżby?
    >
    >samsung, LG, Philips... (choć te dwie ostatnie mają wspólną fabrykę)

    Istotnie: Sharp, Samsung na spółkę z Sony, LG z Philipsem. Trzy. Ja
    bym powiedział, że to niewiele.
    Ktoś jeszcze?

    --
    Maciej Bójko

  • 16. Data: 2011-12-06 11:49:23
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    pawell32 nabazgrał(a):

    > czyżby?
    > samsung, LG, Philips... (choć te dwie ostatnie mają wspólną fabrykę)

    No i co ?? podałeś 3 fabryki .... a teraz zobacz ile jest producentów TV LCD
    .. 3000 ???

  • 17. Data: 2011-12-06 11:50:39
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-12-06 12:44, Maciej Bojko pisze:
    > Istotnie: Sharp, Samsung na spółkę z Sony, LG z Philipsem. Trzy. Ja

    samsung z sony - to już dawno nie aktualne.
    panele do sony produkuje ta sama fabryka co do sharpa

  • 18. Data: 2011-12-06 11:51:03
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-12-06 12:49, Chris pisze:
    > pawell32 nabazgrał(a):

    > No i co ?? podałeś 3 fabryki .... a teraz zobacz ile jest producentów TV
    > LCD .. 3000 ???

    które różnią się tylko logiem

  • 19. Data: 2011-12-06 11:54:30
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    pawell32 nabazgrał(a):

    > które różnią się tylko logiem

    I elektroniką sterującą ....

  • 20. Data: 2011-12-06 12:08:42
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > pawell32 nabazgrał(a):

    > I elektroniką sterującą ....

    Taki badziew z tesco jak hannspree czy jak mu tam już na półce stojąc ma
    smieci na ekranie w postaci jakiś lewych białych pikseli?
    Tym się też różnią.