  • 11. Data: 2018-06-06 20:11:55
    Temat: Re: TV messenger
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-06-06 o 18:32, J.F. pisze:

    > Ale tam juz nie ma miejsca na switch.
    > Kabel dochodzi do TV, dekoder na CAM ... byc moze jest jakas automatyka
    > przelaczania na HDMI/SCART.
    >
    > J.

    Podłącz jakieś DVD po SCART na próbę i powinno się przełączyć po
    włączeniu DVD.

  • 12. Data: 2018-06-06 20:33:43
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-06-06 o 20:11, t-1 pisze:

    > Podłącz jakieś DVD po SCART na próbę i powinno się przełączyć po
    > włączeniu DVD.

    A tu masz generator napisów za 50 zł.
    https://www.olx.pl/oferta/panasonic-vw-vt1e-generato
    r-napisow-CID99-IDrPrVR.html#43f22e9ebb

  • 13. Data: 2018-06-06 21:15:36
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Hmm... ja bym tak zrobił i podłączył go do osobnego monitora też włączanego
    > zdalnie. Na komputerku Linux bez żadnego managera okien - po włączeniu ma
    > działać tylko i wyłącznie ta jedna aplikacja.

    No to może ożenić to wszystko i jakiś tablet by wystarczył? Jak nie to
    spiąć z maliną lub innym komputrem z warzywniaka. Może wyjść zgrabne a
    plusem dodatnim jest mobilność i działanie niezależnie od TV.
    Wojtek

  • 14. Data: 2018-06-06 22:18:52
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    J.F. wrote:

    > Szukam jakiegos sposobu komunikacji z przygłucha osoba ...
    > i tak mi wychodzi, ze jakbym zdalnie mogl napisac duzy tekst na TV, to
    > byloby dobrze.
    >
    > A to w dodatku jakis smart TV (toshiba) i internet zna ... tylko czy
    > sa jakies czuwajace aplikacje ?
    >
    > Czy uzyc komputerka z HDMI ?
    > tylko jak skonfigurowac dwa wejscia na raz ... menu w TV dosc ubogie
    >
    > J.
    A w drugą stronę jak?

    jp

  • 15. Data: 2018-06-07 08:32:11
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2018-06-06 o 10:22, J.F. pisze:
> [...]
    > jakies czuwajace aplikacje ?
    >
    > Czy uzyc komputerka z HDMI ?
    > tylko jak skonfigurowac dwa wejscia na raz ... menu w TV dosc ubogie ...

    U mnie na starym TV Philipsa można pokazać obrazek ze smartfona (bez
    dotykania pilota TV) przez sieć (TV ma tylko ethernet). Jak i dlaczego -
    nie mam pojęcia, aż tak mnie to nie interesowało. Tyle, że to przełącza
    cały obraz, tzn przerywa wyświetlanie tego co było (ale potem samo wraca).
    Ale patrząc na ceny małych monitorów to może faktycznie jakiś mały
    komputerek dodać i tyle.

    Pozdrawiam

    DD

  • 16. Data: 2018-06-07 08:33:31
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    On 06.06.2018 16:03, t-1 wrote:

    > Może PIP?
    > Tylko tekst nie będzie duży.

    Skoro ten telewizor to smart TV, to chyba najprościej byłoby posłużyć
    się natywnym API. Pozostaje tylko pytanie, czy jest ono dostępne gdzieś
    w sieci dla każdego zainteresowanego, czy producent udostępnia je
    stronom trzecim po podpisaniu umowy i NDA.

    No i jeszcze kwestia czy TV potrafi wrzucać na ekran wiadomości z
    aplikacji działającej w tle, niezależnie od aktualnie używanej funkcji.
    Mój TV posiada niby jakieś elementarne "inteligentne" funkcje, jednak
    ponieważ ma już swoje lata, są one mocno przestarzałe - ogranicza się to
    do tego, że z pilota można uruchomić launchera, który daje możliwość
    odpalania programów (głównie aplikacje klienckie serwisów
    streamingowych). Nie ma możliwości odpalenia czegoś w tle. Nigdy nie
    próbowałem niczego na to pisać.

    Może jednak we współcześniejszych telewizorach wygląda to lepiej?

  • 17. Data: 2018-06-07 09:23:03
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Samochodu nie bylo, to i benzyna niepotrzebna.
    > A tramwaj byl :-)

    A i owszem :)
    https://www.youtube.com/watch?v=RK2Y_jD0jow

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...

  • 18. Data: 2018-06-09 00:21:30
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 06.06.2018 21:15, wowa wrote:

    > No to może ożenić to wszystko i jakiś tablet by wystarczył?

    Tabletu nie polecam dla osoby innej niż biegła w temacie.
    Zawsze się znajdzie jakiś młody co coś przestawi a jak nie to przyjdzie
    jakaś aktualizacja albo inne RODO.

    --
    Mirek.

  • 19. Data: 2018-06-10 13:52:03
    Od: cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 06/06/18 09:22, J.F. wrote:
> [...]
    > jakies czuwajace aplikacje ?
    >
    > Czy uzyc komputerka z HDMI ?
    > tylko jak skonfigurowac dwa wejscia na raz ... menu w TV dosc ubogie ...

    Jest jeszcze jedna opcja:
    dowonly STB z enigmą na pokładzie. Wiadomosci mozesz wysyłać poprzez API

    https://dream.reichholf.net/wiki/Enigma2:WebInterfac
    e#Message

    c.

  • 20. Data: 2018-06-14 16:36:57
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > byloby dobrze.
    >
    > A to w dodatku jakis smart TV (toshiba) i internet zna ... tylko czy

    Może ma DLNA?

    Zainstaluj na telefonie (Android) BubbleUPNP, połącz się z wifi, z którego
    widać TV (TV może być po ethernecie, to nie szkodzi) i zobacz, czy widzisz
    TV jako renderer. Jeśli tak, to spróbuj wyświetlić jakiś obraz lub film.

    U mnie (Panasonic Viera) włączenie BubbleUPNP ma priorytet nad wyborem
    wejść z pilota.

    Kombinowałem, jak streamować z komputera, ale w końcu nie wykombinowałem.
    Pościągałem jakieś programy ale żaden nie chciał działać. Inna sprawa, że
    nie poświęciłem temu dużo czasu. Gdzieś w necie są opisy jak to zrobić,
    żeby działało.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]