  • 1. Data: 2015-08-02 13:32:25
    Temat: Taczka na budowę
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Cześć,

    możecie polecić jakieś auto, powiedzmy do 15 tys. zł które posłuży jako
    taczka budowlana oraz od czasu do czasu jako zapasowa pralka do
    przewiezienia dziecka na jakieś zajęcia gdy auto podstawowe nie będzie w
    zasięgu?

    Mam obecnie "złomka" który pełni rolę tego drugiego, ale do przewożenia
    gabarytów się nie nadaje kompletnie (poza tym, że blacha zupełnie się sypie
    i trzeba je przerobić na żyletki).

    Szwagier ma Citroena Berlingo 3 os. z przodu i paka oddzielona kratą. Fajne
    to nawet i spełnia założenia. Przy czym czegoś dłuższego się nie da włożyć
    (np. wykorzystując przednie siedzenie). Może jakieś inne propozycje macie?

    Coś typowo 5-osobowego, gdzie da się położyć tylne siedzenia i uzyskać
    płaską podłogę?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 2. Data: 2015-08-02 14:19:46
    Temat: Re: Taczka na budowę
    Od: Marek Pazio <g...@...odleglej.galaktyce.com>

    W dniu 2015-08-02 o 13:32, Myjk pisze:
    > oraz od czasu do czasu jako zapasowa pralka do przewiezienia dziecka

    Wozisz dziecko pralką? ;-)

  • 3. Data: 2015-08-02 14:22:53
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

> [...]
    > (np. wykorzystując przednie siedzenie). Może jakieś inne propozycje macie?
    >
    > Coś typowo 5-osobowego, gdzie da się położyć tylne siedzenia i uzyskać

    astra G kombi z hakiem (ale niemiecka, polskie zżera rdza, że az
    mlaskanie słychać), benzynowy silnik 1,6 8V
    woziłem tym różne rzeczy na swoją budowę, jak coś było zbyt dużego, to
    przyczepkę doczepiałem i było ok, ale do środka mieszczą się nawet
    3-metrowe profile do płyt GK.

    teraz ma 14 lat i dalej daje radę. praktycznie bezawaryjna. były jakieś
    usterki, ale nigdy nie zdarzyło się tak, że był foch i zero dalszej
    jazdy. rdzy ani śladu.

    a.

  • 4. Data: 2015-08-02 15:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

> [...]
    > propozycje macie?
    >
    > Coś typowo 5-osobowego, gdzie da się położyć tylne siedzenia i uzyskać

    Zalezy jakiej długosci oczekujesz.
    Jakies scudo / jumpy / expert?
    Multipla?
    Doblo?

  • 5. Data: 2015-08-02 16:02:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 2 Aug 2015 13:32:25 +0200, Myjk napisał(a):

    > Coś typowo 5-osobowego, gdzie da się położyć tylne siedzenia i uzyskać
    > płaską podłogę?

    Największe kombi to zawsze było Mondeo.

  • 6. Data: 2015-08-02 21:53:32
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.08.2015 o 13:32, Myjk pisze:
    > Cześć,
    >
    > możecie polecić jakieś auto, powiedzmy do 15 tys. zł które posłuży jako
    > taczka budowlana
    za 15 tyś? To już zakrawa o auto luksusowe - dla przeciętnego polaka :)
    Ja bym Ci polecił kupić za 5 tyś auto i 5 tyś wpakować w remont -
    będziesz miał auto lepsze niż za 15. Wracając do tematu. pewno c15 Ci
    się nie spodoba, to może partner, berlingo, xsara (peugeot) kombi? To
    wszystko polecam "w dieslu" ale TYLKO z silnikiem RHY, nie ważne z jakim
    przebiegiem
    ToMasz

  • 7. Data: 2015-08-03 11:17:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 02 Aug 2015 21:53:32 +0200, ToMasz

    > dla przeciętnego polaka :)

    Toć ja jestem właśnie, z lenistwa, przeciętny. :P

    Berlingo osobowy nawet sensownie wygląda (wysoki i płaska podłoga po
    złożeniu siedzeń). Kombi nie chcę, bo się trzeba zginać, ponadto chcę drzwi
    odsuwane z boku żeby był łatwiejszy dostęp.

    Diesla nie chcę zdecydowanie, bo to auto będzie robić max. 1000km rocznie.

    Takie coś wykopałem:
    http://allegro.pl/i5570232073.html

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 8. Data: 2015-08-03 13:54:51
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-08-03 o 11:17, Myjk pisze:
    > Toć ja jestem właśnie, z lenistwa, przeciętny. :P
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Takie coś wykopałem:
    > http://allegro.pl/i5570232073.html
    Ta, jasne! Klimatyzowaną limuzynę sobie kupujesz do wożenia worków z
    cementem. 1/2 przeciętnych wozi dzieci do szkoły czymś 5 lat starszym,
    albo komunikacją ;-)

    Maciek

  • 9. Data: 2015-08-03 19:02:51
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 03.08.2015 o 11:17, Myjk pisze:
> [...]
    > odsuwane z boku żeby był łatwiejszy dostęp.
    >
    > Diesla nie chcę zdecydowanie, bo to auto będzie robić max. 1000km rocznie.
    zaletą cytryny, w porównaniu naprzykład do fiata dobol, jest blacha
    która nie koroduje. Zaletą _tego_ silnika jest to że niema
    fapa/dfp/dwumasy/itd. Jak chcesz inny silnik - pytaj ludzi o zdanie.
    Tyle że jak z 1.6 benzyny wyciska się 110koni, to czasem można
    przycisnąć, i przebieg staje się istotny. jak z 2 litrów wyciska się 90
    koni, to jeździ takim tylko kapelusznik i żywotność silnika jest większa.

    ToMasz

    PS. przez szklany dach auto staje się cięższe i to w najgroszym możliwym
    punkcie!

  • 10. Data: 2015-08-03 22:40:55
    Od: AA <c...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 sierpnia 2015 16:02:57 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:

    > Największe kombi to zawsze było Mondeo.

    Kiedyś była jeszcze Omega - podobno 3m płyty karton-gips wchodziły w całości tak, że
    dało się klapę zamknąć.

    --
    pozdr
    AA