  • 11. Data: 2015-08-03 22:53:03
    Temat: Re: Taczka na budowę
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-08-03 o 11:17, Myjk pisze:

    > Berlingo osobowy nawet sensownie wygląda
    > Kombi nie chcę
    > Diesla nie chcę

    Widzę, że nie chcesz taczki na budowę, tylko auto uniwersalne, drugie w
    rodzinie, ładne i 5-osobowe.
    Ale wtedy wybij sobie z głowy, że coś przywieziesz na budowę
    Berlingiem to co najwyżej majstrowi kilo gwoździ przywieziesz. A jak
    potrzebna będzie paleta cementu lub kleju? Albo parę desek, rolek wełny,
    trochę styropianu?
    Nawet jak będziesz brał towar z dowozem, to i tak wiele rzeczy będziesz
    musiał sam wozić. Oczywiście można wszystko, osobówką też, ale po co?
    Żeby się zatyrać? Bus jest o wiele wygodniejszy do załadunku,
    rozładunku, nie jest tak wrażliwy na zniszczenie w środku itd.

    Upoluj starego VW LT kanciaka, albo nowszego max do 2006r, starego
    transita, mastera, furgon, albo skrzynię, będziesz zadowolony. A jak sam
    nie będziesz miał czasu, to dasz majstrowi i Ci przywiezie, nie będzie
    szkoda.

    A jak awaryjnie dziecko będziesz chciał gdzieś podrzucić, to i busem się
    da, pięciu miejsc do tego nie potrzeba.

  • 12. Data: 2015-08-06 12:13:24
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 03.08.2015 11:17, Myjk wrote:
    > Sun, 02 Aug 2015 21:53:32 +0200, ToMasz

    > Toć ja jestem właśnie, z lenistwa, przeciętny. :P
    >
    > Berlingo osobowy nawet sensownie wygląda (wysoki i płaska podłoga po
    > złożeniu siedzeń). Kombi nie chcę, bo się trzeba zginać, ponadto chcę drzwi
    > odsuwane z boku żeby był łatwiejszy dostęp.
    >
    > Diesla nie chcę zdecydowanie, bo to auto będzie robić max. 1000km rocznie.
    >
    > Takie coś wykopałem:
    > http://allegro.pl/i5570232073.html

    Autko fajne, ale szkoda na budowe.
    Teraz budujesz inaczej niz kiedys. Wszystko duze Tobie dowioza i
    roladuja. Pare workow cementu wszytskim przywieziesz.

    Moim zdaniem jesli budujesz dla siebie i tylko raz to szkoda zachodu.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 13. Data: 2015-08-13 07:57:23
    Od: uciu <a...@g...com>

    OPEL SINTRA

    znajomy robiący meble na wymiar tylko tego używa (ma już 3go)
    wyciągasz fotele - bardzo łatwo - i podłoga ogromna.

    uciu

  • 14. Data: 2015-08-13 22:23:08
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2015-08-02 13:32, Myjk wrote:
> [...]
    > zasięgu?
    >
    > Mam obecnie "złomka" który pełni rolę tego drugiego, ale do przewożenia
    > gabarytów się nie nadaje kompletnie (poza tym, że blacha zupełnie się sypie
    > i trzeba je przerobić na żyletki).
    >
    > Szwagier ma Citroena Berlingo 3 os. z przodu i paka oddzielona kratą. Fajne
    > to nawet i spełnia założenia. Przy czym czegoś dłuższego się nie da włożyć
    > (np. wykorzystując przednie siedzenie). Może jakieś inne propozycje macie?
    >
    > Coś typowo 5-osobowego, gdzie da się położyć tylne siedzenia i uzyskać

    Coś wielkości audi A7 trza! a BMW 5 GT za drogie :/

    jak za 15k PLN i taczka to wyśmienicie się sprawdzą:

    A8 D2 4.2 quattro
    W140 S500 airmatic (sam wypoziomuje worki z cementem)
    W220 porysowany S600/S63/S65 Active Body Control (samo wypoziomuje)
    BMW E38 L v12 (sam wypoziomuje)

    jak nie taczka to:

    Vel Satis Initiale 3.5
    Peugeot 607 3.0 (samo wypoziomuje, w niekórych wersjach)
    Safrane 3.0 12v (samo wypoziomuje)
    Citroen C6 2.7 (samo wypoziomuje)

    no i co ważne (aby elektryk nie policzył za dużo jak mu furą
    powieziesz kabel) - żadne nie ma 4 strefowej klimy!

    ---