  • Data: 2018-07-10 10:03:47
    Temat: Taka sobie obserwacja
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jakiś czas temu pytałem o RTC "do Arduino".

    Kupiłem moduł no i wczoraj zacząłem go podlutowywać do układu.
    Ku mojemu zaskoczeniu, na module nie było żadnych kondensatorów na
    zasilaniu; oczywiście dodałem je, wydrapując nieco zieloną maskę.

    Pamiętam parę lat temu również kupiłem płytkę "do arduino" chyba z atmega32,
    i tam też na procesorze (!!!) nie było 100n i również nie było na nie
    miejsca.

    Pytanie: czy już tak można, czy to nowa moda, czy zwykłe partactwo?

    Przed wielu, wielu laty jak zrobiłem układ na TTL i z niewiedzy nie dałem C
    to byle włączenie się lodówki powodowało zaburzenie pracy układu.

    jp