  • 21. Data: 2017-02-09 02:14:08
    Temat: Re: Telefon przewodowy - problem
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 08.02.2017 o 00:00, JA pisze:
    /.../
    > Na razie nie pr?bowa?em z innym aparatem. Wydaje mi si?,
    > ?e wobec faktu, ?e czasem wyst?puje burczenie, a czsem nie,
    > jest ma?o prawdopodobne, ?e przyczyn? jest aparat. On nawet
    > nie jes ruszany z miejsca.

    a może być.
    Z tyłu tego Funboxa masz taką dziurę RESET. Wciśnij ją i przytrzymaj
    przez 7 sekund i w ten sposób przywróć Funboxa do ustawień fabrycznych.
    Poczekaj 5 minut, az se pobierze konfigurację.

    2.Ściągnij aplikację do VOIPA na komórce i skonfiguruj ją pod swój
    numer. W tym celu zadzwoń na infolinię aby Ci przysłali hasło.

  • 22. Data: 2017-02-09 07:28:24
    Od: "JA" <J...@J...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 7 sekund i w ten sposób przywróć Funboxa do ustawień fabrycznych. Poczekaj
    Ale moje ustawienia, jak hasło, zabezpieczenia Wi-Fi itp. będę musiał
    wprowadzić jeszcze raz.

    > 2.Ściągnij aplikację do VOIPA na komórce i skonfiguruj ją pod swój numer.
    > W tym celu zadzwoń na infolinię aby Ci przysłali hasło.
    A czemu ta aplikacja sluży?

    Pozdrawiam
    JA

  • 23. Data: 2017-02-10 16:05:04
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 09.02.2017 o 07:28, JA pisze:
    > U?ytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Ale moje ustawienia, jak has?o, zabezpieczenia Wi-Fi itp. b?d? musia?
    > wprowadzi? jeszcze raz.

    No,

    > A czemu ta aplikacja slu?y?

    Temu ze dzwonisz z voipa z komórki

  • 24. Data: 2017-02-10 17:03:14
    Od: "JA" <J...@J...pl>

    > Temu ze dzwonisz z voipa z komórki

    To znaczy? Co na tym zyskam? I pod który z moich numerów,
    stacjonarny czy komórkowy, miałbym ją skonfigurować?

    Pozdrawiam
    JA

  • 25. Data: 2017-02-12 15:03:54
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jeśli kupisz jako konsument przez internet, to możesz podłączyć, wypróbować na własne
    ucho i jakby co zwrócić sprzedawcy, gdyby nadal przydźwięk był.
    Z aparatów stacjonarnych to naprawdę dobre są Panasonic.
    Inne też, ale to już większa loteria.
    Szukasz aparatu z funkcją identyfikacji numeru dzwoniącego, czyli 'Caller ID' (CID).
    Lekki przydźwięk może być cechą aparatu, przykładowo mam tak w jednym Verisie (ten
    przydźwięk był już w klasycznej stacjonarce od TPSA).
    Pogłos może zależeć od konstrukcji słuchawki i układu słuchawka-mikrofon, lub od
    dostawcy.
    Zmorą dziesiejszych technologi jest nie tyle brzęczenie czy pogłos, co absolutna
    cisza (nie wiesz, czy Twój rozmówca zamilkł, czy się rozłączył), która jest (powinna
    być) elektronicznie usuwana (specjalnie dodawany szum).

    -----

  • 26. Data: 2017-02-12 23:47:28
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 10.02.2017 o 17:03, JA pisze:
    /../
    > To znaczy? Co na tym zyskam? I pod kt?ry z moich numer?w,
    > stacjonarny czy kom?rkowy, mia?bym j? skonfigurowa??

    Możesz odbierać stacjonarny na całym świecie. I dzwonić z niego.
    Wszędzie gdzie masz zasięg WiFi - bez dodatkowych opłat.
    2. Na stacjonarny