  • 31. Data: 2008-10-30 12:09:53
    Temat: Re: Czy IPTV to telewizja? (bylo: Telewizja w sieciach lokalnych, smutna .....)
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 28 Oct 2008 21:19:19 +0100, Wojciech Apel napisał(a):

    > W przeciwienstwie do broadcastu IPTV jest stworzone przez ludzi ze
    > swiata telekomunikacji i internetu a wiec jakby z definicji ma myslenie
    > sieciowe i dwukierunkowe. I tak JAMBOX w zasadzie jest telewizja kablowa
    > z wodotryskami - ale dzis widzialem (w ramach testów beta) , ze jednym z
    > tych bajerów jest obsluga Piccassa na STB a wiec swiat Web 2.o (...)

    No to jeszcze tylko dorzucicie "naszą-klasę" i macie pewny biznes w
    całej .pl! ;)

    Xenocide

  • 32. Data: 2008-10-30 16:53:59
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    > No to jeszcze tylko dorzucicie "naszą-klasę" i macie pewny biznes w
    > całej .pl! ;)

    Nie musimy dorzucać, bo dostęp do Naszej Klasy poprzez menu TV-Portalu jest
    od początku JAMBOXa. To co mamy zrobić jeszcze? Klawisz na pilocie? :-)

    W.

  • 33. Data: 2008-10-30 22:07:07
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Thu, 30 Oct 2008 12:09:53 +0000 (UTC), Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał:

    > No to jeszcze tylko dorzucicie "naszą-klasę" i macie pewny biznes w
    > całej .pl! ;)

    Jest od początku.

    --
    begin 755 signature.exe
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 34. Data: 2008-10-31 08:26:20
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Wojciech Apel wrote:

    > Nie musimy dorzucać, bo dostęp do Naszej Klasy poprzez menu TV-Portalu jest
    > od początku JAMBOXa. To co mamy zrobić jeszcze? Klawisz na pilocie? :-)

    klawisz na pilocie to powinien być, do usług za które jest pobierana
    dodatkowa opłata, tak jak komórkowcy dają specjalny klawisz na
    połaczenie z pocztą głosową (kiedyś, jak było opłatne), czy też dostęp
    do Internetu (obecnie) :)

    --
    Tomasz Kruk
    http://futszak.blogspot.com/

  • 35. Data: 2008-11-03 14:16:38
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 30 Oct 2008 17:53:59 +0100, Wojciech Apel napisał(a):

    > Nie musimy dorzucaae, bo dostep do Naszej Klasy poprzez menu TV-Portalu
    > jest od pocz?tku JAMBOXa. To co mamy zrobiae jeszcze? Klawisz na pilocie?
    > :-)

    Klawisz to może nie, ale jakąś kamerkę i połączenia p2p, tudzież zacząć
    głębszą współpracę i stworzyć nowy super kanał - NK ;)

    Xenocide

  • 36. Data: 2008-11-04 17:29:08
    Temat: Re: Czy IPTV to telewizja? (bylo: Telewizja w sieciach lokalnych, smutna .....), offtopic
    Od: Artur Zakrzewski <a...@a...pl>

    In article <P...@t...pilczyce.ne
    t>,
    m...@O...mamy.to says...
    > - epg
    > - hd (!)
    > - pvr
    > - timeshift (czy jak kto to nazywa, żeby być zgodnym z nadawcami)
    > - o wiele więcej programów

    Ale to wszystko w boxach dvb-c jest.

    > - vod

    z tym troche gorzej ale do rozwiazania.

    --
    art

  • 37. Data: 2008-11-05 12:33:49
    Temat: Re: Telewizja w sieciach lokalnych, smutna rzeczywis dG/Fm8SHLi4u
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    Wemif wrote:

    > Nie po to jest mechanizm retransmisji pakietów by z niego nie korzystać.
    > 99% klientów nie zauważy jeśli będzie oglądać TV z opóźnieniem 5 sekund
    > (tak jak teraz słucha radia online).

    tak, i szczególnie dobrze się takie retransmisje w multicastach sprawują..

    > Myślę, że za kilka lat będzie się oglądać TV tak jak teraz filmiki na
    > youtube, a zakładanie bezstratności pakietów w sieci można pozostawić
    > teoretykom.

    widać że nie miałeś z IPTV wiele wspólnego... właściwie chyba nic.

    Marcin

  • 38. Data: 2008-11-05 22:23:41
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On Wed, 5 Nov 2008, Marcin Kuczera wrote:

    > tak, i szczególnie dobrze się takie retransmisje w multicastach sprawują..

    1. nie samymi multicastami iptv żyje (są rozwiązania bazujące na
    unicaście)
    2. nawet dla multicastów się da:
    http://www.cisco.com/en/US/prod/collateral/video/ps7
    191/ps7127/product_data_sheet0900aecd806c0bfb.html

    Pozdrawiam

    majek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 39. Data: 2008-11-05 22:30:20
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On Tue, 4 Nov 2008, Artur Zakrzewski wrote:

    > In article <P...@t...pilczyce.ne
    t>,
    > m...@O...mamy.to says...
    >
    > Ale to wszystko w boxach dvb-c jest.

    1. pvr i timeshift:
    Jak mają dyski.
    A nawet jak mają, to i tak nagrywanie innego kanału podczas oglądania jest
    problemem. Kilku: mission impossible.
    2. Więcej programów: w dvb-c nadal jesteś ograniczony pasmem i 'grubą
    rurę' musisz ciągnąć aż do abonenta. W ethernecie to pasmo musisz mieć
    tylko w szkielecie.

  • 40. Data: 2008-11-05 22:43:34
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 5 Nov 2008 23:23:41 +0100, Marek Wodzinski
    <m...@O...mamy.to> wrote:

    > 1. nie samymi multicastami iptv żyje (są rozwiązania bazujące na
    > unicaście)

    I chcesz do każdego z setek czy tysięcy klientów pchać
    kilkumegabitowy strumyk z osobna?

    r.
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com
    zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl